Robot
Medlem
Prey

Ehum, rörtång. Men den uppfanns också av en Svensk så den delen var korrekt.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Redaktör
Skrivet av SID 6.7:

Ehum, rörtång. Men den uppfanns också av en Svensk så den delen var korrekt.

Med en farsa som är rörmokare sen tidigt 60-tal skäms jag. Och fixar.


signatur
Medlem

Bra skrivet, man blir hoppfull och nyfiken på mer.

Medlem

Headcrabs? Hette han Morgan? HL3 from another mother?

EDIT: Research facility?? OMG. o_0

Medlem

Nytt gameplay (varning för spoilers!) https://www.youtube.com/watch?v=7TGZmJQnlSc


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Skägg.
10 Chambers

Kan tilläggas att det kommer kommenterad och egenfångad gameplay imorgon. Tekniken strulade.


signatur
Medlem

Härlig läsning! Låter som att det kan bli intressant!

Skrivet av Frisell:

Headcrabs? Hette han Morgan? HL3 from another mother?

EDIT: Research facility?? OMG. o_0

OMG, HL3 confirmed. Men ja, Half-Life-vibbarna finns faktiskt där.

Medlem

Detta ser så sjukt bra ut och kommer blåsa oss av stolen tror jag.! Arkane Studios är det nya "Valve anno 2004". De kan göra tunga single player äventyr som likt Half-Life 2 en gång i tiden dominerat oss. Prey är mitt favoritspel detta år, snäppet föra Red Dead Redemption 2 faktiskt... Ska bli så jädra kul att lira denna titel i maj, till Steam...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Då jag har fått en nytändning för spel i fps-vy så är detta högintressant. Verkar lovande, utan att kännas överhypat.

EDIT: Tack vare RE7

Medlem

"slut på shotgunammo". Vad är det för svenska?


signatur

autograph

Medlem

Omslagsbilden påminner dessutom väldigt mycket om Half-Life 2, där Morgan går mot oss.

Nä, jag är fortfarande skeptisk. Det känns som att de egentligen skulle velat göra HL3?!


signatur

autograph

Skrivet av autograph:

"slut på shotgunammo". Vad är det för svenska?

En exotisk variant!

Medlem
Skrivet av Anabelle Lancelot:
Skrivet av autograph:

"slut på shotgunammo". Vad är det för svenska?

En exotisk variant!

Som betyder...?


signatur

autograph

Medlem

"...en pistol som skjuter skumaktiga bubblor som fryser fiender, och en shotgun som kan hantera det mesta som hoppar fram ur mörkret. Jag möter två olika fiender titt som tätt – en liten och snabb, och en större och starkare – men actionmomenten och striderna tycks ändå handla mer om att ge en välkommen paus till utforskandet snarare än tvärtom."

Oj. En förhandstitt på Prey genom Google translate?


signatur

autograph

Medlem
Citat:

Vi spelar frukten av 10 års utvecklingshelvete.

Med tanke på att Bethesda slafsade på Prey titeln mitt under utvecklingen av spelet så känns det inte helt rätt att säga det.

Inaktiv
Skrivet av autograph:

"...en pistol som skjuter skumaktiga bubblor som fryser fiender, och en shotgun som kan hantera det mesta som hoppar fram ur mörkret. Jag möter två olika fiender titt som tätt – en liten och snabb, och en större och starkare – men actionmomenten och striderna tycks ändå handla mer om att ge en välkommen paus till utforskandet snarare än tvärtom."

Oj. En förhandstitt på Prey genom Google translate?

Stofilvarning deluxe...

Medlem

Alla vet att det heter hagelbrakarammunition!

Jag brukar klaga på särskrivning. Men om du inte översätter, utan använder den engelska termen shotgun ammo så ska det ju särskrivas (eftersom man gör så i engleska språket). Jag måste alltså för en gångs skull klaga på hopskrivning!

Medlem

Verkar riktigt bra, men jag har svårt att koppla spelet till originalet. Men det kanske inte ens är tänkt att man ska det?

Medlem
Skrivet av autograph:
Skrivet av Anabelle Lancelot:
Skrivet av autograph:

"slut på shotgunammo". Vad är det för svenska?

En exotisk variant!

Som betyder...?

Hagelbrakarknallisar.

Medlem
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av autograph:

"...en pistol som skjuter skumaktiga bubblor som fryser fiender, och en shotgun som kan hantera det mesta som hoppar fram ur mörkret. Jag möter två olika fiender titt som tätt – en liten och snabb, och en större och starkare – men actionmomenten och striderna tycks ändå handla mer om att ge en välkommen paus till utforskandet snarare än tvärtom."

Oj. En förhandstitt på Prey genom Google translate?

Stofilvarning deluxe...

Eller: skrivet av en tolvåring utan ordförråd!?


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av autograph:
Skrivet av Mjauv:
Skrivet av autograph:

"...en pistol som skjuter skumaktiga bubblor som fryser fiender, och en shotgun som kan hantera det mesta som hoppar fram ur mörkret. Jag möter två olika fiender titt som tätt – en liten och snabb, och en större och starkare – men actionmomenten och striderna tycks ändå handla mer om att ge en välkommen paus till utforskandet snarare än tvärtom."

Oj. En förhandstitt på Prey genom Google translate?

Stofilvarning deluxe...

Eller: skrivet av en tolvåring utan ordförråd!?

Vad är det för fel på det stycket?

Medlem
Skrivet av autograph:
Skrivet av Mjauv:
Skrivet av autograph:

"...en pistol som skjuter skumaktiga bubblor som fryser fiender, och en shotgun som kan hantera det mesta som hoppar fram ur mörkret. Jag möter två olika fiender titt som tätt – en liten och snabb, och en större och starkare – men actionmomenten och striderna tycks ändå handla mer om att ge en välkommen paus till utforskandet snarare än tvärtom."

Oj. En förhandstitt på Prey genom Google translate?

Stofilvarning deluxe...

Eller: skrivet av en tolvåring utan ordförråd!?

Den enda som beter sig som en tolvåring här är du, sluta hålla på.


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Skrivet av autograph:
Skrivet av autograph:

Oj. En förhandstitt på Prey genom Google translate?

Eller: skrivet av en tolvåring utan ordförråd!?

Har förstått att du har problem med hur jag skriver, behövs inga personangrepp. Hoppas att du kan förstå textens innehåll ändå. En förhandstitt i videoformat är annars på väg, kanske blir lite mer lättsmält.

Skrivet av Bojkott:

Verkar riktigt bra, men jag har svårt att koppla spelet till originalet. Men det kanske inte ens är tänkt att man ska det?

De kallar spelet för en spirituell uppföljare, men enligt Arkane tog de namnet för att det lät "coolt", haha. Så nej, det har egentligen ingenting gemensamt med originalet utöver "aliens".

Medlem
Skrivet av autograph:

"slut på shotgunammo". Vad är det för svenska?

Svensk gamer svenska

Medlem
Skrivet av autograph:
Skrivet av Mjauv:
Skrivet av autograph:

"...en pistol som skjuter skumaktiga bubblor som fryser fiender, och en shotgun som kan hantera det mesta som hoppar fram ur mörkret. Jag möter två olika fiender titt som tätt – en liten och snabb, och en större och starkare – men actionmomenten och striderna tycks ändå handla mer om att ge en välkommen paus till utforskandet snarare än tvärtom."

Oj. En förhandstitt på Prey genom Google translate?

Stofilvarning deluxe...

Eller: skrivet av en tolvåring utan ordförråd!?

Ja, alla har förstått att du har något emot denna skribent. Det räcker nu. Förklara gärna vad som är fel med ovanstående stycke.

Medlem

Bra förhandstitt på ett intressant spel!

Medlem

Men vad hände med prey2?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

12
Skriv svar