Låter det illa/väl?

Medlem
Låter det illa/väl?

Hej FZ, har precis börjat sjunga och spelade in en cover för någon vecka sen. Eftersöker lite kritik på hur jag sjunger, uppskattar jättemycket om ni bara kunde lägga en kommentar, vare sig om det är dåligt eller bra.

http://www.youtube.com/watch?v=EYjosHEz-uY
Vet att ljudet inte är bra alls men det är inspelat med headset, väntar på en skaplig mic i julklapp:up:

Medlem

Låter helt okej! Keep it up!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

Låter helt okej! Keep it up!

tack! Känner att jag skulle vilja få ut lite mer styrka i rösten men det kanske kommer, får se om man gör någon julcover

Medlem

Du behöver verkligen arbeta på ditt uttal.

Men du sjunger mycket bättre än jag, även om detta inte är en bedrift i sig

Medlem

Tja, det är skillnad på hur du sjunger och Thom Yorke i Radiohead till exempel. Men någon sådan jämförelse är väll ens dumt att göra. Kanske är kvalitén på ljudet med.

Skulle inte ställa upp i idol, men som WaltX säger- helt OK.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Helt ok! Inte bättre än mig givetvis

Medlem
Skrivet av SuperTank:

Tja, det är skillnad på hur du sjunger och Thom Yorke i Radiohead till exempel. Men någon sådan jämförelse är väll ens dumt att göra. Kanske är kvalitén på ljudet med.

Skulle inte ställa upp i idol, men som WaltX säger- helt OK.

Haha nej, den som vågar jämföra sig mot den guden bör kunna backa upp så att säga
Men jag måste tacka för ett helt OK och kritik förövrigt, all kritik är så oerhört uppskattad!

Medlem

Lite auto-tune på det där så har du skivkontrakt!


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Håller med Shrudder där!


signatur

En bra melodi tål vilken behandling som helst.
R.I.P. Mikael "The_Maxx" Löfgren

Medlem
Skrivet av Shrudder:

Lite auto-tune på det där så har du skivkontrakt!

Fuskare!


signatur

I've been everywhere on Earth, even at the end of Excel

Medlem
Skrivet av Majsvaffla:
Skrivet av Shrudder:

Lite auto-tune på det där så har du skivkontrakt!

Fuskare!

Haha ja precis! Tyvärr är väl mycket av det som är poppis och spelas på radio idag autotunat:evil:

Avstängd

Tycker det låter bra, men ja, du kan nog jobba lite på uttalet. Låter som att du sluddrar. Tror det blir bättre om du försöker artikulera lite mer.

1
Skriv svar