Se oss spela första halvtimmen av Prey!

Robot
Se oss spela första halvtimmen av Prey!
Medlem
Se oss spela första halvtimmen av Prey!

Måste säja att jag inte vart helt såld på detta, men efter lite gameplay och se att det inte bara är en vanligt shooter så är jag betydligt mer intresserad!

Gnällkuk

Måste tyvärr säga att jag inte orkade kolla på videon, det blev mest ett svamlande tycker jag med massa "öhhh..." osv där man inte riktigt verkade veta vad man skulle kommentera :/ Däremot uppskattar jag att få se lite videomaterial.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Vilken väldigt trevlig spel vår vi får, med flertalet tunga titlar på kalendern. O sedan kommer som vanligt monsterhösten med sina obligatoriska spel. En efter en...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av tricky:

Måste tyvärr säga att jag inte orkade kolla på videon, det blev mest ett svamlande tycker jag med massa "öhhh..." osv där man inte riktigt verkade veta vad man skulle kommentera :/ Däremot uppskattar jag att få se lite videomaterial.

Vi kunde ha jobbat lite bättre med ett par ämnesstolpar.

Skrivet av Wattem:

Måste säja att jag inte vart helt såld på detta, men efter lite gameplay och se att det inte bara är en vanligt shooter så är jag betydligt mer intresserad!

Eller hur. Riktigt nyfiken.


signatur
Medlem

bra spiken! slipper jag testa VR


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av tricky:

Måste tyvärr säga att jag inte orkade kolla på videon, det blev mest ett svamlande tycker jag med massa "öhhh..." osv där man inte riktigt verkade veta vad man skulle kommentera :/

Tack, då slipper jag kolla och höra! Jag anade (tyvärr) att det skulle bli så. Med tanke på hur illa förtitten skrevs...
http://www.fz.se/artiklar/forhandstitt/20170215/prey/


signatur

autograph

Medlem

Herregud, hur patetisk kan man bli? Du måste verkligen ha något emot just denna skribent. Undrar varför? Förklara gärna varför förhandstitten var så dåligt skriven istället för att bara påpeka att den var dålig. Själv tyckte jag den var väldigt välskriven och att den målade upp en tydlig bild över första delen av spelet.

Skrivet av autograph:
Skrivet av tricky:

Måste tyvärr säga att jag inte orkade kolla på videon, det blev mest ett svamlande tycker jag med massa "öhhh..." osv där man inte riktigt verkade veta vad man skulle kommentera :/

Tack, då slipper jag kolla och höra! Jag anade (tyvärr) att det skulle bli så. Med tanke på hur illa förtitten skrevs...
http://www.fz.se/artiklar/forhandstitt/20170215/prey/

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av autograph:
Skrivet av tricky:

Måste tyvärr säga att jag inte orkade kolla på videon, det blev mest ett svamlande tycker jag med massa "öhhh..." osv där man inte riktigt verkade veta vad man skulle kommentera :/

Tack, då slipper jag kolla och höra! Jag anade (tyvärr) att det skulle bli så. Med tanke på hur illa förtitten skrevs...
http://www.fz.se/artiklar/forhandstitt/20170215/prey/

Du har rätt till din åsikt. Även om den är fel.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av autograph:
Skrivet av tricky:

Måste tyvärr säga att jag inte orkade kolla på videon, det blev mest ett svamlande tycker jag med massa "öhhh..." osv där man inte riktigt verkade veta vad man skulle kommentera :/

Tack, då slipper jag kolla och höra! Jag anade (tyvärr) att det skulle bli så. Med tanke på hur illa förtitten skrevs...
http://www.fz.se/artiklar/forhandstitt/20170215/prey/

Du har rätt till din åsikt. Även om den är fel.

Bra sagt


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av IceMan:

bra spiken! slipper jag testa VR

Haha, va?


signatur
1
Skriv svar