Crash Bandicoot återuppstår i sommar

Robot
Medlem
Crash Bandicoot återuppstår i sommar

JA!


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

(Följande timma kommer nu spenderas i ackompanjemang av musiken från första Crash Bandicoot.)


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

PC senare?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Nu får det här sälja som smör så dom gör samma sak med Spyro trilogin


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Remus:

PC senare?

Det tvivlar jag starkt på. Crash Bandicoot är fortfarande ett starkt varumärke för Sony, inte helt olikt Nintendos Mario och Segas Sonic. PC-folket får nog nöja sig med PSX-emulatorer för att få sin Crash-fix också framöver.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Javas:

Nu får det här sälja som smör så dom gör samma sak med Spyro trilogin

..och MediEvil, va?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Javas:

Nu får det här sälja som smör så dom gör samma sak med Spyro trilogin

..och MediEvil, va?

Oh yes...finns så många klassiker från ps1 eran <3


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag skulle vilja ha ett Jak & Daxter: The Precursor Legacy HD Remake. Eller ett helt nytt spel i serien. Första Jak & Daxter anser jag vara ett av de bästa plattformsspelen någonsin. Suverän titel. De andra spelen i serien var inte lika bra då det blev för mycket combat...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Startade upp mitt gamla PS3 häromdagen för att spela tredje spelet och det håller ju än idag. Ser fram emot det här!

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Jag skulle vilja ha ett Jak &amp; Daxter: The Precursor Legacy HD Remake. Eller ett helt nytt spel i serien. Första Jak &amp; Daxter anser jag vara ett av de bästa plattformsspelen någonsin. Suverän titel. De andra spelen i serien var inte lika bra då det blev för mycket combat...

Finns ju en HD version på PS3, tycker spelet har åldrats hur bra som helst så why fix what aint broken?

Medlem
Skrivet av Luftman:
Skrivet av CARTMAN:

Jag skulle vilja ha ett Jak &amp;amp; Daxter: The Precursor Legacy HD Remake. Eller ett helt nytt spel i serien. Första Jak &amp;amp; Daxter anser jag vara ett av de bästa plattformsspelen någonsin. Suverän titel. De andra spelen i serien var inte lika bra då det blev för mycket combat...

Finns ju en HD version på PS3, tycker spelet har åldrats hur bra som helst så why fix what aint broken?

Jasså. Det kände jag inte till faktiskt. Nice.!


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Javas:

Nu får det här sälja som smör så dom gör samma sak med Spyro trilogin

Åh Spyro... Så många fina minnen med det spelet:)

Medlem
Skrivet av Luftman:
Skrivet av CARTMAN:

Jag skulle vilja ha ett Jak &amp; Daxter: The Precursor Legacy HD Remake. Eller ett helt nytt spel i serien. Första Jak &amp; Daxter anser jag vara ett av de bästa plattformsspelen någonsin. Suverän titel. De andra spelen i serien var inte lika bra då det blev för mycket combat...

Finns ju en HD version på PS3, tycker spelet har åldrats hur bra som helst så why fix what aint broken?

Problemet är att den inte finns på ps4, tror det är vad han menar


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag lär nog öppna plånboken och köpa mig ett PS4 igen...


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

1
Skriv svar