For Honor – första patchen balanserar klasser och dödar buggar

Robot
For Honor – första patchen balanserar klasser och dödar buggar
For Honor – första patchen balanserar klasser och dödar buggar

det här är spelets största problem https://www.youtube.com/watch?v=tAU5bIalbnc&t=0s

Medlem

såg nice ut, nu vill jag bara ha tillbaka Orichi stormrush visar inte vart du vill slå ifrån för ens du gör attacken som förr ^^

Medlem

Gillar Valkyrie ändringarna, hoppas de kommer snart.

Medlem

Hoppas dom fixar crasharna på ps4 med

Medlem

Jag är så dålig i det här spelet att det är pinsamt
Men sakta blir man lite bättre iaf, jag hoppas det kommer mer intressanta spellägen multiplayer, nått med objektiv som man klarar av steg för steg, lite wolf/et.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av UggleMannen:

Hoppas dom fixar crasharna på ps4 med

Vilka crasher? Inte haft en ända på mina 20timmar play time

Medlem

Lika som Soulless sa så hoppas jag på nå mer spellägen med objectives i framtida patchar. Tycker spelet blir roligare när det inte bara är döda döda

Medlem
Skrivet av markus.bjorklin:

det här är spelets största problem https://www.youtube.com/watch?v=tAU5bIalbnc&t=0s

Tack för länken, nu förstår jag lite mer varför det känns som att det ibland inte går att blocka motståndare under vissa matcher.
Det är nog för att motståndaren inleder attacken före innan min dator får indatan och jag ser det, och när jag reagerar och styr skölden för att blockera attacken så har hans svärd egentligen redan registrerats som en träff. :/
Det har varit några riktigt frustrerande matcher där detta konstant hänt.

Medlem
Skrivet av lulepower:
Skrivet av UggleMannen:

Hoppas dom fixar crasharna på ps4 med

Vilka crasher? Inte haft en ända på mina 20timmar play time

haft ett par i singelplayer.

Medlem

så glad över att berserker å conqs inte längre kan få gratis guardbreaks, det är riktigt win or loose där direkt. conq behöver bah vänta på man ska slå så är det gratis skada sen :/

Medlem

Jag söker skillade svenskar som helst har lyckats prestigea 3 än så länge och är säker i Elimination och Dominion. Bygger ett lag med fokus på att vinna och spela tävlingsinriktat, men ha det jävligt lajbans under tiden.

Adda mig; Godmorgun @ PSN

1
Skriv svar