Saknad i strid

Medlem
Saknad i strid

I hettan av en massa debatter här i forumet finns en tendens att ta bort sig själv. Sluta upp med det omedelbums, jag rekommenderar en paus, men ta bort sig själv betyder ungefär att man aldrig dyker upp igen.. ogillas hårt.

Har du tjafsat tillräckligt i forumet? Behöver du lämna forumet slutgiltigt? Nej, ta det lugnt, skit i forumet, kika in en regnig dag, kanske är roligare då...

De jag saknar nu är:
ostmjuk hamster - fz:s kulturarv
psykotisk - bra musiksmak och trevlig snubbe

Skadade men lokaliserade:
castorfiber

vem saknar du?


signatur

thank you, come again

Medlem

the_maxx


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

prikk saknar jag, vad hände med han, egentligen?


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

prikk har jag känsla av att jag sett på buzz efter fz, men inte nån aktiv.. och kanske inte aktiv nu längre. Kanske enda sättet att spåra honom vore att ha nicket "prikk - fz saknar dig" på buzz i många trådar för att eventuelt få hans uppmärksamhet. Om inte nån känner honom dvs


signatur

thank you, come again

Medlem

Vad har hänt med ostmjuk hamster, psykotiskt och castorfiber? vad menar du?


signatur

If something´s hard to do, its not worth doing.
q6600 3.6 ghz, 4gb DDR2, 8800GT 512mb

Medlem

psykotisk och ostmjuk har raderat sina konton av varierande orsaker som bara de kan svara på. Några orsaker kan härledas i trådar.
Castor har inte raderat, men han utger sig inte för att ha tid. Det tycker jag är ok, men ville markera honom som saknad i forumet ändå.


signatur

thank you, come again

Medlem

CastorFiber helt klart.
Den enda jag verkligen saknar, även om han inte är "borta för alltid".


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Förstår inte riktigt syftet med att ta bort sig själv, har man så dålig kontroll över sig själv att man helt enkelt inte bara kan sluta skriva så bör man arbeta med det istället.

Medlem

Drunken_monkey_boxer: du har aldrig blivit irriterad på det sättet därför ser du inte orsaken att man gör det. Det handlar inte om rädsla utan om ett tryck som man vägrar acceptera. Personerna bakom utgör ändå en bild av vad jag tycker forumet behöver, inte för att skapa jävulskap men för att utveckla och väcka tankar.

jag saknar eliasn också,, men bara lite


signatur

thank you, come again

Medlem

Tror nog att vissa som tar bort sig själva startar nya FZ konton,

dom kanske deletar sig själva i vredesmod och dyker upp igen i ny skepnad efter ett tag ?

Så har jag gjort iaf några gånger, tänkt att ne nu får det fanimig räcka,
sen efter ett tag får man ett sug att komma tillbaks.

Sen så är det väl så att flera seriösa allmäntpratare har mer seriösa forum att diskutera saker på,

för FZ är ju egentligen en spelsight och ses som en lekstuga och inte är fin nog för djupa diskussioner ?

Medlem

Fairfax har inte synts till på ett tag. Han skrev väldigt många bra inlägg.

Sen har vi ju avatarer som kännetecknar forumiterna också. jingais avatar fick mig att småflina en del. Borttaget konto även där.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Inaktiv

Glöm inte Erge. Han var en av mina favoriter. Kamp, Zelaxe och Master Chrille är inte heller här i någon större utsträckning.

Vart är ace84 och Swe_Sioux?

Jag kan inte direkt säga att jag saknar ostmjukhamster dock. Utan honom och Ariath tror jag världen blir en bättre plats


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

ÅH! Tack ska du ha Harmless.:) Det är ont om riktiga forumtroll men skulle du få för dig att dra så skulle jag uppriktigt sagt sakna dig.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Sitter ni på andra forum också ?

Eftersom man mest är ute efter spel så sitter man mest på FZ,
har tittat lite på Gameractor och liknande ställen,

men det var lite smådött, och jobbigare sida att hitta på.

Man har varit på många andra ställen, men det är på FZ man vill vara på kvällen.

Och det märks iaf att man är aktiv på FZ,

Registrerad
2009-01-10

och har redan 1750 inlägg, och det har inte gått ett år sedan man reggat sig, hehe

Medlem

Får väl säga att jag saknar HollowMan, ingen kvar som vet hur det verkligen står till i världen.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

theHarmlessWarrior: Jag sitter mest i Hårdvaru forumet, men jag är fortfarande kvar. Då jag också är mer intresserad av datorer än spel så sitter jag mest på sweclockers, tom's hardware och corsairs forum.

Jag saknar dock ostmjuk hamster...


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Ska väl va nolimitsoya då,
castro är inte saknad han skriver ju fortfarande lite då o då.

Och som drunken säger varför ta bort kontot är väl bara att låta bli forumet om man håller på att brista ett blodkärl eller 2.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Avstängd
Skrivet av huxflux:

Drunken_monkey_boxer: du har aldrig blivit irriterad på det sättet därför ser du inte orsaken att man gör det. Det handlar inte om rädsla utan om ett tryck som man vägrar acceptera. Personerna bakom utgör ändå en bild av vad jag tycker forumet behöver, inte för att skapa jävulskap men för att utveckla och väcka tankar.

jag saknar eliasn också,, men bara lite

Heh, jag är fortfarande kvar. Brukar kolla lite då och då, men det är så få intressanta trådar nu för tiden så jag skriver nästan inget.

Medlem

EliasN: Du är välkommen att skapa trådar, jag lovar att jag kommer kika in.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv
Skrivet av EliasN:
Skrivet av huxflux:

Drunken_monkey_boxer: du har aldrig blivit irriterad på det sättet därför ser du inte orsaken att man gör det. Det handlar inte om rädsla utan om ett tryck som man vägrar acceptera. Personerna bakom utgör ändå en bild av vad jag tycker forumet behöver, inte för att skapa jävulskap men för att utveckla och väcka tankar.

jag saknar eliasn också,, men bara lite

Heh, jag är fortfarande kvar. Brukar kolla lite då och då, men det är så få intressanta trådar nu för tiden så jag skriver nästan inget.

Ha ha! Fail på dig huxflux

Skrivet av master_chrille:

theHarmlessWarrior: Jag sitter mest i Hårdvaru forumet, men jag är fortfarande kvar. Då jag också är mer intresserad av datorer än spel så sitter jag mest på sweclockers, tom's hardware och corsairs forum.

Fail på mig. Fail men inte phail. BTW så fick jag skolkatalogen för ett tag sen. Din kusin ser inte alls ut som dig. Han ser inte äns ut att vara en nörd. Men det finns bara plats för en alphanörd så var väl tur det.

Skrivet av Trollet:

ÅH! Tack ska du ha Harmless.:) Det är ont om riktiga forumtroll men skulle du få för dig att dra så skulle jag uppriktigt sagt sakna dig.

Nu när ostmjuk är borta är det väl endast du kvar? Ohh snap!


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av huxflux:

Drunken_monkey_boxer: du har aldrig blivit irriterad på det sättet därför ser du inte orsaken att man gör det. Det handlar inte om rädsla utan om ett tryck som man vägrar acceptera.

Vet ej var jag nämnde att det hade med rädsla att göra utan tyckte jag klargjorde det hade med dålig självkontroll att göra. Känns ungefär som när folk rage quittar när man lirar multiplayer spel, om vi ska drar paralleller till spelvärlden när vi ändå är på ett spelforum.

Nä, men jag kommer nog aldrig förstå eftersom jag antagligen bara hade slutat posta istället. T ex så tänker jag personligen längre än näsan räcker och tänker på att accountet faktiskt går att använda till tävlingar och ladda ner saker i full hastighet.

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Nu när ostmjuk är borta är det väl endast du kvar? Ohh snap!

Du är väl för go.:) Tappa inte besinningen när du läser mina trollinlägg i framtiden. Förresten kan jag inte sätta fingret på nåt speciellt trollande jag gjort. Vill du vara vänlig och visa mig?


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Skrivet av theHarmlessWarrior:
Skrivet av master_chrille:

theHarmlessWarrior: Jag sitter mest i Hårdvaru forumet, men jag är fortfarande kvar. Då jag också är mer intresserad av datorer än spel så sitter jag mest på sweclockers, tom's hardware och corsairs forum.

Fail på mig. Fail men inte phail. BTW så fick jag skolkatalogen för ett tag sen. Din kusin ser inte alls ut som dig. Han ser inte äns ut att vara en nörd. Men det finns bara plats för en alphanörd så var väl tur det.

Han är den lite mer "normal" jämfört med mig. ^^


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:
Skrivet av EliasN:
Skrivet av huxflux:

Drunken_monkey_boxer: du har aldrig blivit irriterad på det sättet därför ser du inte orsaken att man gör det. Det handlar inte om rädsla utan om ett tryck som man vägrar acceptera. Personerna bakom utgör ändå en bild av vad jag tycker forumet behöver, inte för att skapa jävulskap men för att utveckla och väcka tankar.

jag saknar eliasn också,, men bara lite

Heh, jag är fortfarande kvar. Brukar kolla lite då och då, men det är så få intressanta trådar nu för tiden så jag skriver nästan inget.

Ha ha! Fail på dig huxflux

nja jag vet ju att han är kvar, men inte speciellt aktiv.. tog bara upp att jag saknar honom


signatur

thank you, come again

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Vet ej var jag nämnde att det hade med rädsla att göra utan tyckte jag klargjorde det hade med dålig självkontroll att göra. Känns ungefär som när folk rage quittar när man lirar multiplayer spel, om vi ska drar paralleller till spelvärlden när vi ändå är på ett spelforum.

Nä, men jag kommer nog aldrig förstå eftersom jag antagligen bara hade slutat posta istället. T ex så tänker jag personligen längre än näsan räcker och tänker på att accountet faktiskt går att använda till tävlingar och ladda ner saker i full hastighet.

osäker om man ska kalla det dålig självkontroll ifall man verkligen bestämt sig att det får vara slut på postandet.
Det finns ett allvar i många av trådarna och säkert i många fall saker som man grubblar på även utanför forumet. Vissa blir säkert påverkade av att bli motarbetade hela tiden och då försvinner motivationen att diskutera.. de tycker inte att det är skoj längre.
Tycker bara att det är synd att det ska gå så långt att man tar bort sitt konto, det är så slutligt då på nåt vis. Det finns ju en historia bakom den användaren i forumet.

Nä ostmjukis, du får nog komma tillbaka och förklara dig.

Ang rage quittare, det finns ju även en grupp som postar ingående "farväl meddelanden" i forum och att de slutar spela spelet, två veckor senare är de tillbaka som inget hänt


signatur

thank you, come again

Medlem
Skrivet av huxflux:

Vissa blir säkert påverkade av att bli motarbetade hela tiden och då försvinner motivationen att diskutera.. de tycker inte att det är skoj längre.

Sådant är livet, man kan inte förvänta sig att alla ska hålla med och klappa en på axeln. Det finns ingen rättighet att få säga vad man tycker och stå oemotsagd. Det är tråkigt att det finns de som inte klarar av att diskutera utan att bli arga.

Medlem
Skrivet av huxflux:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Vet ej var jag nämnde att det hade med rädsla att göra utan tyckte jag klargjorde det hade med dålig självkontroll att göra. Känns ungefär som när folk rage quittar när man lirar multiplayer spel, om vi ska drar paralleller till spelvärlden när vi ändå är på ett spelforum.

Nä, men jag kommer nog aldrig förstå eftersom jag antagligen bara hade slutat posta istället. T ex så tänker jag personligen längre än näsan räcker och tänker på att accountet faktiskt går att använda till tävlingar och ladda ner saker i full hastighet.

osäker om man ska kalla det dålig självkontroll ifall man verkligen bestämt sig att det får vara slut på postandet.
Det finns ett allvar i många av trådarna och säkert i många fall saker som man grubblar på även utanför forumet. Vissa blir säkert påverkade av att bli motarbetade hela tiden och då försvinner motivationen att diskutera.. de tycker inte att det är skoj längre.
Tycker bara att det är synd att det ska gå så långt att man tar bort sitt konto, det är så slutligt då på nåt vis. Det finns ju en historia bakom den användaren i forumet.

Nä ostmjukis, du får nog komma tillbaka och förklara dig.

Ang rage quittare, det finns ju även en grupp som postar ingående "farväl meddelanden" i forum och att de slutar spela spelet, två veckor senare är de tillbaka som inget hänt

Osthamster var verkligen inte trevlig överlag så kan förstå att han bemöttes med idioti från andra användare.

"Ang rage quittare, det finns ju även en grupp som postar ingående "farväl meddelanden" i forum och att de slutar spela spelet, två veckor senare är de tillbaka som inget hänt :P"

Är väl så, men det låter bättre i mina öron iallafall än att balla ur för att personer bemöter ens åsikter, speciellt när de är rasistiska och allmänt otrevliga.

Inaktiv
Skrivet av master_chrille:
Skrivet av theHarmlessWarrior:
Skrivet av master_chrille:

theHarmlessWarrior: Jag sitter mest i Hårdvaru forumet, men jag är fortfarande kvar. Då jag också är mer intresserad av datorer än spel så sitter jag mest på sweclockers, tom's hardware och corsairs forum.

Fail på mig. Fail men inte phail. BTW så fick jag skolkatalogen för ett tag sen. Din kusin ser inte alls ut som dig. Han ser inte äns ut att vara en nörd. Men det finns bara plats för en alphanörd så det var väl tur det.

Han är den lite mer "normal" jämfört med mig. ^^

Av bilden att döma är din kusin lite som Mass Effect. Fylld av hype men när man väl får tag på det finns det inga side quests.

Skrivet av Ariath:
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Nu när ostmjuk är borta är det väl endast du kvar? Ohh snap!

Du är väl för go.:) Tappa inte besinningen när du läser mina trollinlägg i framtiden. Förresten kan jag inte sätta fingret på nåt speciellt trollande jag gjort. Vill du vara vänlig och visa mig?

ForumfiltreringMedlem: Ariath, Sökord: Harmless. Vid nästan alla tillfällen du nämer Harmless håller du sammtidigt på att trolla.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

ForumfiltreringMedlem: Ariath, Sökord: Harmless. Vid nästan alla tillfällen du nämer Harmless håller du sammtidigt på att trolla.

Fem trådar. Hmm, kan det röra sig om tråden med svidande kritik mot FZ....? Kan du inte se skillnaden på en virtuell lavett och trollning? Ser du inte dina inlägg där jag tilltalat dig som uppseendeväckande eller? Gör du inte det ska du inte bli förvånad om du blir avstängd igen.

Ta det lugnt bara och acceptera att alla inte tycker som dig.:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Inaktiv

De som inte tycker som jag har antingen inte tänkt tillräckligt mycket på saken eller så tänker de fel.

Jag kommer inte bli avstängd. Du kommer att quit:a precis som alla andra som försökt.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

12
Skriv svar