Äntligen – riktigt konto för digitala spel på Nintendo Switch

Robot
Äntligen – riktigt konto för digitala spel på Nintendo Switch

Fler detaljer innan det officiella släppet.


Medlem
Äntligen – riktigt konto för digitala spel på Nintendo Switch

Jag blir bara mer och mer sugen på en switch.
Har inte ägt en nintendo konsoll sen n64 men nu av någon anledning i mina äldre dagar så saknar jag titlar som mario, zelda och jag hoppas det kommer ett mario party samt super smash såklart.

Medlem

Betyder det att även retrospelen bara behöver köpas en gång till och sen aldrig mer?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Det här känns inte som Nintendo.. Vilket är positivt.

Medlem
Skrivet av NeoWeo:

Det här känns inte som Nintendo.. Vilket är positivt.

Haha ja, håller med. Nintendo är så hopplöst efter när det kommer till allt. Så detta får ju ses som positivt och kanske början till en ändring på det.

Medlem

Hoppas de uppdaterar så det gäller Wii U och 3DS med.


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Medlem
Skrivet av Divion:
Skrivet av NeoWeo:

Det här känns inte som Nintendo.. Vilket är positivt.

Haha ja, håller med. Nintendo är så hopplöst efter när det kommer till allt. Så detta får ju ses som positivt och kanske början till en ändring på det.

Efter i detta ja, men i allt? Dom har satt en hel del nya standarder genom åren och vågat prova nya saker med sina konsoller. Vilket är bra för oss som gillar spel. Sen kommer konkurrenterna såklart och plockar russinen.

Medlem
Skrivet av Nocturnal:

Jag blir bara mer och mer sugen på en switch.
Har inte ägt en nintendo konsoll sen n64 men nu av någon anledning i mina äldre dagar så saknar jag titlar som mario, zelda och jag hoppas det kommer ett mario party samt super smash såklart.

Samma här

Medlem

Men äntligen! Inte en dag för tidigt. Synd bara att Nintendo inte ha kunnat gå ut med dessa uppgifter. Utan en som får konsolen tidigare måste göra det.

Medlem

Patetiskt att det tagit så lång tid för Nintendo.

1
Skriv svar