Gameplay från Killzone 3

Robot
Medlem
Gameplay från Killzone 3

Ser helt underbart ut, hoppas bara att single player kampanjen är lite längre i trean än vad den var i tvåan.


signatur

.slanger

Medlem

Ser grymt ut!!!


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Medlem

asläckert juu

Medlem

Stenhårda killen - tshirt i Alaska.
För övrigt såg jet-pack:en även den stenhård ut.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

T-shirt i alaska ja... Hoppas de ändrar på skin:en

Medlem

Killzone 2 expansion?


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Ser verkligen fram emot 3:an ska bli intressant och se om dom kan förbättra ett redan grymt bra multiplay från 2:an också.

Hahaha jo t-shirt verkar väl lite väl extremt för det klimatet men man får väl se sen om dom ändrar på det eller om storyn ger en förklaring till det.

Medlem

Är jag den enda som inte blir imponerad av detta? Ser ju ungefär likadant ut som alla andra videos på fps-spel. Inget som direkt utmärker sig, det skulle väl vara jetpacken i så fall. Men det fanns ju med i GTA San Andreas så...

Medlem

Tycker att närstriderna verkar as feta! Äntligen någon som tänker på det, Jag skulle gärna vilja ha ett fps med fokus på närstrid och lite vapen då och då, om man väljer att vilja ha det så, inte parkour aka Mirrors Edge, men, lite hopp och så.

Medlem
Medlem

bästa gameplay trailerns jag har sett nu är det bara att vänta tills spelet kommer och fixar det direkt, killzone 3 kommer att bli mitt GOTY 2011


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Stenhårda killen - tshirt i Alaska.
För övrigt såg jet-pack:en även den stenhård ut.

Minns en kille på högstadiet som alltid bar t-shirt vid busshållplatsen oavsett väder och årstid. Till och med vid snö och minusgrader.

Kan mycket väl vara exakt samma person som figurerar i Killzone.


signatur

Det blir bara mer och mer data...

Inaktiv

ser dyyyyng kul ut love 2an

Medlem

OMFG EPIC!!!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

såg riktigt nice ut, hoppas inte det är lika enformigt som tvåan bara.

Medlem

Ugh, frameraten. =(


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Första sekunderna i klippet var ju en solklar referens till Uncharted 2.

Såg fantastiskt ut, ett givet köp precis som föregångaren. Hoppas på minst lika snyggt snöfall som i Resistance (vilket har gjort det snyggast hittills).

Inaktiv
Skrivet av Morganrone93:

Tycker att närstriderna verkar as feta! Äntligen någon som tänker på det, Jag skulle gärna vilja ha ett fps med fokus på närstrid och lite vapen då och då, om man väljer att vilja ha det så, inte parkour aka Mirrors Edge, men, lite hopp och så.

hm, har du spelat Chronicles of Riddick?

Medlem

Wow kul och snyggt de ser ut

Medlem

ser ut att bli grymt:)

Medlem
Skrivet av majsalle:
Skrivet av bjosarn:

Stenhårda killen - tshirt i Alaska.
För övrigt såg jet-pack:en även den stenhård ut.

Minns en kille på högstadiet som alltid bar t-shirt vid busshållplatsen oavsett väder och årstid. Till och med vid snö och minusgrader.

Kan mycket väl vara exakt samma person som figurerar i Killzone.

Haha, hade typ samma sorts kille på gymnasiet för ett år sen. Han bar ALLTID shorts och kortärmad t-shirt, OAVSETT väder. Kommer ihåg en speciellt kall dag. Man satt på bussen och frös med sin jacka på, så kommer han - shorts och kortärmat, plus ingen gåshud

Medlem
Skrivet av Boomer:

Ugh, frameraten. =(

Är nog filmen i sig, inte spelet

Medlem

BTW. KZ3 ska visst använda MLAA

Detta är fjärde banan i spelet. KZ3 kommer ha större variation på miljöer och hur banorna är uppbyggda. Större tyngd på handlingen och inte ett enda ord fuck eller liknande ska förekomma


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar