10 heta på E3 2010

Robot
10 heta på E3 2010

Hör upp, gamers - vår bästa tid är nu! E3 är äntligen tillbaka, med alla de galenskaper som följer i monstermässans spår. Sega presskonferenser, prylkrängande booth babes och svettiga, jobbiga amerikanare kommer göra sitt bästa för att tygla vår entusiasm. Men med de här 10 sakerna att se fram emot kan vi omöjligt bli missnöjda.

#sonic-the-hedgehog-4-episode-1, #bionic-commando-rearmed-2, #mega-man-11, #capcom, #nintendo, #kid-icarus, #square-enix, #final-fantasy-vii, #final-fantasy-vii-redux, #microsoft, #sony, #gears-of-war-3, #brink, #rage, #dead-rising-2, #crysis-2, #halo-reach, #medal-of-honor, #call-of-duty-black-ops, #killzone-3, #deus-ex-human-revolution-1, #portal-2, #littlebigplanet-2, #mass-effect-3, #fallout-new-vegas, #the-legend-of-zelda-wii, #team-ico, #the-last-guardian, #valve, #half-life-2-episode-3, #duke-nukem-forever


Medlem
10 heta på E3 2010

Härliga punkter och snitsigt formulerat. Långt ifrån min egna lista men så kan det vara


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Final Fantasy VII ospelbart?? Them's fighting words!

Medlem
Medlem

Ett nytt Zelda och mer info om Deus Ex 3 står på top i min agenda bok iaf.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Ololol! Fallout:New Vegas sofistikerat? :evil:


signatur

[size="8"]Meh[/size]

Medlem

the last guardian är nog det jag suktar efter mest. har säkert varvat SotC 15 gånger och Ico fick jag tag i för ett tag sedan och har spelat igenom det också. sen är jag en stor beundrare av djur, även om det låter töntigt.

EDIT: det som är så skönt med sverige är att fler folk här uppskattar verkligen Uedas spel. när man läser trådar i från typ gametrailers.com så är typ Gears 3 och Cod: black ops högst på listan för majoriteten. Inte ens en procent vill se last guardian.... det gör mig ledsen

Medlem

Betheseda's nyhet då?!
Hoppas det är Elderscrolls V!!!!!!

Medlem

Härliga punkter.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

The Last Guardian och Valves "överraskning" är vad jag ser fram emot mest.

Bra lista.

Medlem

Nytt elder scrolls, nytt kotor (och inte ett som är online/gjort av obsidian), mer info om Gothic 4 (eller vad det nu heter, hänger inte längre med i alla namnbyte) och gameplay från Shogun 2: Total war är några av mina önskemål. Bra lista dock.


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Ge mig gameplay från EA sport MMA och Infamous 2, så är jag nöjd.


signatur

Äta bör man annars dör man, Äta gör man ändå dör man //Obelix

Medlem

Valves överraskning, info om nytt Elder Scrolls och Sonys presskonferens står på min topp-3.

Jh
Medlem

Valves presskonferens är väl avbokad. Valve visar allt vid huvud showen istället.
Intressant är det vilket fall som helst.


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Medlem

Valves överraskning var ju Portal relaterat

Medlem

Inte loggat in här på LÄNGE av precis den anledningen jag tänker kommentera:

"men då får man ett nästan ospelbart Playstation 1-spel med grafik som liknar färgsatt risgrynsgröt."

Vad fan snackar ni om?

Dags att gå ner från att besöka FZ tre gånger i veckan till NOLL kanske. Så mycket skit snack och nyheter som är 3 ,4 dagar gamla när dom publiceras att man får tårar i ögonen för vad som var en gång i tidens Sveriges bästa spel sida.

Orkar verkligen inte längre. att ni ens tar er själva så seriöst, det är det ända som jag inte fattar.

Medlem
Skrivet av PsyX:

Inte loggat in här på LÄNGE av precis den anledningen jag tänker kommentera:

"men då får man ett nästan ospelbart Playstation 1-spel med grafik som liknar färgsatt risgrynsgröt."

Vad fan snackar ni om?

Dags att gå ner från att besöka FZ tre gånger i veckan till NOLL kanske. Så mycket skit snack och nyheter som är 3 ,4 dagar gamla när dom publiceras att man får tårar i ögonen för vad som var en gång i tidens Sveriges bästa spel sida.

Orkar verkligen inte längre. att ni ens tar er själva så seriöst, det är det ända som jag inte fattar.

Orka gråta för i helvete, ta dig i kragen.

Medlem

Jävlar, hade hoppats på att Evil Genius 2 skulle dyka upp på årets E3. Jaja, nästa år kanske... *hoppas*

Medlem

Säger som någon annan gjort innan, var är Bethesdas nyhet!?

Medlem

The last guardian, Zelda, Valve och Sonys konferens är högst på min topplista!

Medlem

Någon som har länk till stream och schema för E3?


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Skrivet av Protoman:

Final Fantasy VII ospelbart?? Them's fighting words!

Äh, han trollar bara. Hoppas jag.

Medlem

Playstation Move är inget hett? Rockstars The Agent är inget hett? Dead space 2 är inget hett? EA MMA är inget hett? Supremacy MMA är inget hett? Killzone 3 är inget hett? Brink är inget hett? Bodycount är inget hett? Formula 1 codemasters är inget hett? Crysis 2 är inget hett?... jeeez, nu börjar jag bli tjatig, men eran lista suger faktiskt lite grann...


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Ser ingen poäng med listan, men likväl trevlig läsning.

Medlem
Skrivet av PsyX:

Inte loggat in här på LÄNGE av precis den anledningen jag tänker kommentera:

"men då får man ett nästan ospelbart Playstation 1-spel med grafik som liknar färgsatt risgrynsgröt."

Vad fan snackar ni om?

Dags att gå ner från att besöka FZ tre gånger i veckan till NOLL kanske. Så mycket skit snack och nyheter som är 3 ,4 dagar gamla när dom publiceras att man får tårar i ögonen för vad som var en gång i tidens Sveriges bästa spel sida.

Orkar verkligen inte längre. att ni ens tar er själva så seriöst, det är det ända som jag inte fattar.

Låt inte dörren slå till dig på vägen ut.

Angående topic:
Det enda roliga överraskningen jag kan tänka mig från E3 är Nintendo 3DS och Valve + Duke Nukem. Eftersom Duke inte kommer hända får jag sätta hoppet till N3DS


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Brink. Brink. Brink. Brink. Brink. Brink. Brink. Brink. Brink.
Brink.

Splash Damage lär väl inte ens vara där?

Medlem

Undra vilken serie som kommer släppa den första 10´an! Gears of whore 11´a känns lite biffigt

Medlem
Skrivet av GenKan:

Undra vilken serie som kommer släppa den första 10´an! Gears of whore 11´a känns lite biffigt

Final Fantasy?

Medlem

Nummer ett. Där håller jag helt med. Jag vill se födelsen av något nytt. Om Sony, Microsoft eller Nintendo (...Aha, ha, ha, ha. xD Sorry, men det enda jag ser dem utannonsera är Mario, Zelda eller Metroid... tyvärr. ) skulle våga sig på något stort så kan det vända turen för dem känns det som. En helt ny franchise är vad de flesta konsoler behöver.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Det är lite häftigt att nästa Duke Nukem fortfarande är aktuellt, hoppet tänds på nytt med nått års mellanrum.
Hoppas verkligen att det kommer!

12
Skriv svar