Jim Sterling slipper stämmas för 134 miljoner kronor

Robot
Jim Sterling slipper stämmas för 134 miljoner kronor

Den smått vansinniga fallet läggs ner.


Medlem
Jim Sterling slipper stämmas för 134 miljoner kronor

Bättre att stämma i bäcken än i domstol...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

MEG
Medlem

Intressant ärende, när jag först hörde talas om detta trodde jag inte att det var sant


signatur

Death is only the beginning

Medlem

hörru calle! digital HOMOcide känns inte rätt?

Medlem

"Spelutvecklaren Digital Homocide har det inte lätt."

Medlem
Skägg.
10 Chambers

Haha, Frost räddar morgonen.


signatur

Haha, hade inte förvånat mig om de hade försökt stämma er också med den felskrivningen.


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Medlem

Som Jim själv brukar säga.. Hur kan de känna så stor stolthet över en produkt de inte gjort själva att de tar det personligt när deras köpta Unity assets sågas av kritikerna? Det värsta är ju att DH inte är ensamma. Steam Greenlight har gett upphov till flera låtsasutvecklare som säljer asset flips och beter sig som småungar när de får kritik.

Jag är övertygad om att Romine fortfarande tror att hans agerande var korrekt, trots att stämningen läggs ner.

Medlem

Thank god for Jim fucking Sterling, son!


signatur

Game long and prosper

Medlem

All PR är bra PR.. eller hur var det?

Medlem
Skrivet av 2c1c:

All PR är bra PR.. eller hur var det?

Det kan vara hur bra som helst, tror inte dom säljer så mycket spel ändå och inte lär det bli fler?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av 2c1c:

All PR är bra PR.. eller hur var det?

Det kan vara hur bra som helst, tror inte dom säljer så mycket spel ändå och inte lär det bli fler?

haha nej, precis. Det jag menar är att man brukar ju säga "all pr är bra pr" men i detta fallet så framstår dom bara som douches vars framtida spel jag skulle bojkotta bara pga hur dom beter sig. ¯\_(ツ)_/¯

Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Kanske inte håller med honom om allt men skönt att mupparna inte fick igenom sin stämning


signatur

Praiser of KEK and Pepe is his prophet
Worldwide Ganster Computer God

Medlem
Skrivet av 2c1c:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av 2c1c:

All PR är bra PR.. eller hur var det?

Det kan vara hur bra som helst, tror inte dom säljer så mycket spel ändå och inte lär det bli fler?

haha nej, precis. Det jag menar är att man brukar ju säga "all pr är bra pr" men i detta fallet så framstår dom bara som douches vars framtida spel jag skulle bojkotta bara pga hur dom beter sig. ¯\_(ツ)_/¯

Akta dig så dom inte stämmer dig pga att du bojkottar dom

Medlem

Digital Suicide.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

Hur menar ni "slipper stämmas". Det är ju precis det han *inte* slapp

Rätt bra att det är avklarat i alla fall, inte för att någon trodde att stämningen skulle lyckas, men måste vara en jobbig grej att ha i bakhuvudet hela tiden. Nästa Jimquisition kommer att bli intressant


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

1
Skriv svar