Horizon Zero Dawn hyllas i de första recensionerna

Medlem

Själv kör Jag bara Playstation och stör mej inte ett smack på dom spel dom inte släpps till det formatet.

Medlem
Skrivet av SkogsTrollet:
Skrivet av UggleMannen:

Givet köp
!Synd att det är en brud dock. Har svårt att relatera.

Är det lätt att relatera till att vara jägare med pilbåge, jagandes robotdinosaurier i en postapokalyptisk värld annars eller?

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Själv kör Jag bara Playstation och stör mej inte ett smack på dom spel dom inte släpps till det formatet.

Du kunde med andra ord inte bry dig mindre? Förståeligt, men gör inte det dig per definition bitter och Grinig?

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Är det här det spelet där hon glider med bara händer nedför ett rep i hög fart utan att händerna förvandlas till köttslamsor? Ok.

Här har du ett screenshot från IGNs video review där man rätt blurrigt men ändå klart ser att hon inte håller med bara händerna utan har nått glid-verktyg.

http://i.imgur.com/L5UtGF9.png

Medlem

[quote=Ender]

Skrivet av Alienshade:

Själv kör Jag bara Playstation och stör mej inte ett smack på dom spel dom inte släpps till det formatet.

Nej jag är nöjd med dom spel som kommer till Playstation 4an och psvita. Och hinner inte ens med att spela alla spel som kommer till dom. Det var så jag menade.

Medlem
Skrivet av Alienshade:
Skrivet av Ender:
Skrivet av Alienshade:

Själv kör Jag bara Playstation och stör mej inte ett smack på dom spel dom inte släpps till det formatet.

Du kunde med andra ord inte bry dig mindre? Förståeligt, men gör inte det dig per definition bitter och Grinig?

Nej jag är nöjd med dom spel som kommer till Playstation 4an och psvita. Och hinner inte ens med att spela alla spel som kommer till dom. Det var så jag menade.

Jag förstod det, min kommentar var mer en näsknäpp åt Kajlie och Sev7en som bashade WolfGrin i början av tråden
Jag hade gärna sett fram emot spelet själv, men exklusiviteten gör att det blir helt ointressant för mig. Trist när det blir förstört p g a sketen marknadsföring.

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av Alienshade:
Skrivet av Ender:
Skrivet av Alienshade:

Själv kör Jag bara Playstation och stör mej inte ett smack på dom spel dom inte släpps till det formatet.

Du kunde med andra ord inte bry dig mindre? Förståeligt, men gör inte det dig per definition bitter och Grinig?

Nej jag är nöjd med dom spel som kommer till Playstation 4an och psvita. Och hinner inte ens med att spela alla spel som kommer till dom. Det var så jag menade.

Jag förstod det, min kommentar var mer en näsknäpp åt Kajlie och Sev7en som bashade WolfGrin i början av tråden
Jag hade gärna sett fram emot spelet själv, men exklusiviteten gör att det blir helt ointressant för mig. Trist när det blir förstört p g a sketen marknadsföring.

Ah ok som jag och mario kart då skulle ha köpt om den kom till Playstation men samtidigt så klarar jag mej utan det. Och det skulle endå kännas fel att köra det på ps4an.

12
Skriv svar