Registrera ditt Nintendo-namn redan nu!

Robot
Avstängd
Registrera ditt Nintendo-namn redan nu!

Min nuvarande för Wii U är borta helt?

Går inte koppla ihop dom?

Medlem

Max tio tecken långt.... Att längdbegränsa användarnamn är retarderat.
Ännu mer så på något som kommer att användas globalt.

Relik 📜
Skrivet av SebastianV:

Min nuvarande för Wii U är borta helt?

Går inte koppla ihop dom?

Jag loggade in med mitt Network ID och "konverterade" till ett Nintendo-konto. Fick med mitt Mii-fejs bland annat.

Om de faktiskt är ihopkopplade sedan, det vetetusan. Sannolikt inte.


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem

JohanEbaest är ju taget!?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Avstängd
Skrivet av emilakered:
Skrivet av SebastianV:

Min nuvarande för Wii U är borta helt?

Går inte koppla ihop dom?

Jag loggade in med mitt Network ID och "konverterade" till ett Nintendo-konto. Fick med mitt Mii-fejs bland annat.

Om de faktiskt är ihopkopplade sedan, det vetetusan. Sannolikt inte.

Okej. Jag skapade en helt på ny en.

Avstängd

Gjorde detta för nåt år sedan när de öppnade upp det. Om det blir nåt mer från Nintendo för min del är en annan fråga. Är inte mycket för bärbara spelenheter, då spelar jag hellre på min Surface som jag ändå alltid har med mig.

Medlem

Det är alltså "User ID"?
I så fall, "andersson" reporting in

Medlem

10 max karaktärer i namnet är fan hemskt, speciellt när man har 11 i sitt vanliga nick, suck Nintendo.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

10 max karaktärer i namnet är fan hemskt, speciellt när man har 11 i sitt vanliga nick, suck Nintendo.

Du får byta till GodofChess

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

10 max karaktärer i namnet är fan hemskt, speciellt när man har 11 i sitt vanliga nick, suck Nintendo.

Folk från DOS-tiden fattade att ta korta nicks, eller ok, inte min polare, han skulle ha ett aslångt, som sällan passade i spelen, men men


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av SebastianV:

Min nuvarande för Wii U är borta helt?

Går inte koppla ihop dom?

Du kan länka ditt Nintendo Network ID till ditt Nintendo-konto. Enklast är det om du skapar ett Nintendo-konto genom att logga in med ditt NNID.

Medlem

Är Switch ersättaren till U, eller är det något helt annat som en Game Boy? Har absolut ingen koll på konsoler längre, men tycker det var väldigt nyligen Wii U kom..

Medlem

Tack för tipset, jag hann ta mitt tilltalsnamn.

Medlem

Mega.man reporting in (mellanslag var ej tillåtet).


signatur

| Ryzen 5 3600, 16gb DDR4, GTX 1070, Samsung 970 EVO Plus 1TB, Windows 10 Pro | Nintendo Switch| Wii U| PS4 | Xbox Series X | PSvita OLED |New 3DS XL |+Diverse retrokonsoler|

Medlem
Skrivet av Tomten:

Är Switch ersättaren till U, eller är det något helt annat som en Game Boy? Har absolut ingen koll på konsoler längre, men tycker det var väldigt nyligen Wii U kom..

Switch är en hybridkonsol (både stationär och bärbar) som kommer att ersätta Wii U.

Medlem

jag fick mitt namn iaf:D EpicGoblin!!:D

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Tack för tipset, jag hann ta mitt tilltalsnamn.

Dreijer alltså. Jag fick inte ta Apollo Weed för det var för långt. Provade med bara weed men då kraschade sidan

Medlem
Skrivet av Rockefellerz:
Skrivet av Dreijer:

Tack för tipset, jag hann ta mitt tilltalsnamn.

Dreijer alltså. Jag fick inte ta Apollo Weed för det var för långt. Provade med bara weed men då kraschade sidan

Exakt. Dreijer von Fersen fick inte plats. Styrkekramar.

Medlem

Undrar om Gemigmittminiertragiskajävlar är upptaget?

Medlem

Jag fick mitt Nintendo konto när jag laddade ner Super Mario Run

Medlem
Skrivet av Tomten:

Är Switch ersättaren till U, eller är det något helt annat som en Game Boy? Har absolut ingen koll på konsoler längre, men tycker det var väldigt nyligen Wii U kom..

Dom sa först att Switch inte skulle ersätta Wii U, men sen slutade dom producera enheterna
Senare sa dom att Switch ska inte ersätta 3DS, men det är NIntendo, så vi vet att det är bullshit också
Se Switch som en ersättare till båda konsollerna.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Skribent
Skrivet av Puscifer:

JohanEbaest är ju taget!?

Det är nog Calle.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

vadå om man inte har gmail eller facebook så går det inte att regga ett konto, trist

-Ops, Gick visst ändå long live the hotmail

1
Skriv svar