Betatesta Ghost Recon: Wildlands – här är tiderna

Robot
Betatesta Ghost Recon: Wildlands – här är tiderna
Medlem
Betatesta Ghost Recon: Wildlands – här är tiderna

"We are really excited to announce that the Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands open beta will take place from February 23 at 6 am EST to February 27 at 6 am EST!"

Så hemlighetsfulla är dom inte då de postade denna info den 16e på deras officiella hemsida.

Medlem

Ska testas och se om det blivit någon optimering. Lite smånervös för att förbeställa detta om dom inte optimerar det bättre.

Avstängd

Ska bli kul att testa! Får se om det blir ett köp sedan.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Räkna med i dessa Demon att det är inte optimerat brukar ju bli det efter halvår år alla spel som släpps är ju inte färdig 100% runt 80% Av vad man kan läsa så lär det floppa. Lite dåligt Cover system tycker jag i det sedan AI gubbarna springer ju hit och dit. Sedan inge pvp vore coolare om man kunde ta över städer och sedan pvp om dom

Medlem

Hoppas dom fått till ai'n lite, verkar lovande och kändes lite mäktigt på bergsvägarna i mörkret.

Jag fick väl som många andra med u-play konto i fattigmånaden efter jul en trogen kund 30% bonus att spendera innan tror det var januaris utgång. Den fungerade ihop med att också använda uplay bonus poängen, kommer inte ihåg om det var 10% ytterligare eller t.o.m. 20% till så det blev nog en av de billigaste AAA titlarna till släpp jag köpt/förbokat på länge.

Är väl inte 100% vad jag gillar, men det ska bli skoj med lite nytt, trodde inte jag skulle spela Division alls som jag blev "på tjatad" men blev rätt många timmar där, så kanske inte ens vet vad jag gillar egentligen nuförtiden

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Redaktör
Skrivet av Jkeg:

"We are really excited to announce that the Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands open beta will take place from February 23 at 6 am EST to February 27 at 6 am EST!"

Så hemlighetsfulla är dom inte då de postade denna info den 16e på deras officiella hemsida.

Jag missade det, fixat nu. Tack!


signatur

3 minuter kvar.. Jag kommer dö direkt

Medlem

Kommer bli jäkligt skoj att lora det här, när man kommer hem

Medlem

Ska bli kul att få se lite mer av den öppna världen.

Medlem
Medlem
Skrivet av 2c1c:

Ska testas och se om det blivit någon optimering. Lite smånervös för att förbeställa detta om dom inte optimerar det bättre.

Det jag testat (980ti) så flyter det grymt mycket bättre.

Man får göra om "gubben" och key maps, och det man hade från förra vändan är borta, inte så konstigt men som info.

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem
Skrivet av Fenrisulven:

Är det bra?

Avla Assassins Creed med Far Cry så har du Ghost Recon: Wildlands. Personligen gillade jag inte spelet då jag är urless på AC och FC


signatur

Game long and prosper

Avstängd
Skrivet av Fenrisulven:

Är det bra?

Jag har bara spelat lite ännu men det verkar lovande!


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Blä, uninstall

Medlem
Skrivet av HaxXt:

Blä, uninstall

blä vadå?

Medlem
Skrivet av Cyberz:
Skrivet av HaxXt:

Blä, uninstall

blä vadå?

Dålig fysik, tråkig inledning av storyn, tråkiga karaktärer med löjliga repliker, ojämn grafik (fult som stryk blandat med vackert). Fordonskänslan katastrofalt dålig. Känndes som nån tredjepersons free2play shooter man hittar online. Ta dig ifrån A till B med livlöst innehåll däremellan.

OBS!! Personlig åsikt.

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Fenrisulven:

Är det bra?

Avla Assassins Creed med Far Cry så har du Ghost Recon: Wildlands. Personligen gillade jag inte spelet då jag är urless på AC och FC

Skrivet av breahl:
Skrivet av Fenrisulven:

Är det bra?

Jag har bara spelat lite ännu men det verkar lovande!

Tack! Gillar båda dem spelen och idén tilltalar mig.. Tankar nu och hoppas på det bästa

Synd man inte känner någon som gillar sånna här spel, känns som det nästan är ett måste och spela med vänner..

Medlem
Skrivet av HaxXt:

Blä, uninstall

Ja smaken är som baken,
Och man får tycka som man vill och jag personligen tycker nog det känns lite

över den här kommentaren

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem
Skrivet av cb99:
Skrivet av HaxXt:

Blä, uninstall

Ja smaken är som baken,
Och man får tycka som man vill och jag personligen tycker nog det känns lite http://www.gifmania.com/Gif-Animados-Terror/Imagenes-Monstruo...

över den här kommentaren

-cb99

Mer passande bild

Medlem

@Droopydawg,
Ja du har rätt, jag är dessutom med på din bild, den där mitt under båten på väg att hugga

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Är det bara jag som tycker att det "laggar" "hackar" när man rör på musen? Kör med ett gtx 1070 och har provat alla dom olika grafik inställningarna. Även testat att stänga av motion blir.

Avstängd
Skrivet av Fenrisulven:
Skrivet av Javas:
Skrivet av Fenrisulven:

Är det bra?

Avla Assassins Creed med Far Cry så har du Ghost Recon: Wildlands. Personligen gillade jag inte spelet då jag är urless på AC och FC

Skrivet av breahl:
Skrivet av Fenrisulven:

Är det bra?

Jag har bara spelat lite ännu men det verkar lovande!

Tack! Gillar båda dem spelen och idén tilltalar mig.. Tankar nu och hoppas på det bästa

Synd man inte känner någon som gillar sånna här spel, känns som det nästan är ett måste och spela med vänner..

Det jag gillar är att man kan planera attackerna in i minsta detalj tack vare drönaren man kan skicka upp. Men ja du har nog rätt, är nog roligare med vänner


signatur

PS5 och inget annat.

1
Skriv svar