Klassiska mmo-liret Anarchy Online släpps på Steam

Robot
Medlem
Klassiska mmo-liret Anarchy Online släpps på Steam

Zomg, vilka minnen.

NiC
Medlem

Det var inte igår det!

Medlem

Dax att ta sig en sväng till gamla tunnelbanan

Medlem

Mitt första MMO <3

Medlem

Shit, det var länge sedan

Medlem

Pvp vid Meetmedere eller vad det hette.

Medlem

AO har vart mitt "go to" -spel när verkliga livet kraschat i omgångar. Har spelat, med långa avbrott, sedan release men aldrig nått maxlvl på någon karaktär. Spelet har så enormt mycket att erbjuda. Hoppas givetvis att AO2 nån gång blir verklighet

Medlem

Försökte återvända till det tidigare i år, men avslutade kontot samma dag.

Det spelet som tagit mest tid, kostat mig ett förhållande och gett mig massor. Fantastisk glad att Funcoms andra Conan spel slår och de äntligen får lite pengar så vi kanske kanske kan få ett AO2!

Medlem

Få spel med så komplexa skillsystem som detta, saknar det från moderna mmos. Gäller verkligen att veta vad man gör.

Medlem

Umm, level boosten är till 200 enligt Steam. Eller har dom en annan ingame till 220?
Free to play är det, grundspelet och notum wars med maxlevel 200 och har varit det väldigt länge (sedan december 2004). Men övriga expansioner och level 220 kräver subscription.

Grymt bra spel är det iaf! Hoppas att det får en bra boost genom Steam (och att Funcom kanske sansar sig lite och drar ner en aning på priset på sub som är rätt saftig)

Har ett antal karaktärer själv på två konton, så blir rätt dyrt varje gång man blir sugen att lira igen

Megadelux

Om ändå UltimaOnline kom till steam <3 har något gammalt konto dammande kvar tror jag.

Medlem

Vilken klassiker!

Medlem

för mig är AO det bästa mmorpg jag har lirat.. där la man ner 4800ish tim på sin fixer.. uberfix på rk2

hoppas på AO2 nån gång i framtiden..

Medlem

Jag vill inte vara petig men det var trailer för Alien Invasion.
AO trailers har alltid varit grymma!!

Medlem

Grymt kul att se att AO lever vidare. Började spela det från starten 2001 och körde flera år med klanen vi startade (KAZE). Har varit lite av en Funcom fanboi sen dess.

Medlem

oj då. men va fult det var igentligen. men mitt första mmo lir.

Medlem

Jag är genuint förvånad över att det här fortfarande lever. Det var ju rätt Great på sin tid, kanske fortfarande är kul!


signatur

// Bacon <3

Medlem

enligt spelarna själva har spelet gått åt skogen. dom påstår att majoriteten är folk som använder exploits osv och att det hela bara är ett projekt som hålls igång för att dra in stålar. inga uppdateringar, inga förbättringar sedan länge. även om det finns en liten envis skara folk som sköter sig.

jävligt bra spel på sin tid iaf, och i teorin håller det än idag för att bränna lite tid. sålänge man inte lägger några Pengar på det mer pay 2 win i dagsläget helt enkelt, aldrig poppis


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av UggleMannen:

oj då. men va fult det var igentligen. men mitt första mmo lir.

mitt första också men dom har bytt ut grafikmotorn mot något snäppet modernare iaf


signatur

//monster

1
Skriv svar