Infiltrera ett fängelse i Deus Ex: Mankind Divided – A Criminal Past

Robot
Infiltrera ett fängelse i Deus Ex: Mankind Divided – A Criminal Past
Medlem
Infiltrera ett fängelse i Deus Ex: Mankind Divided – A Criminal Past

Så det var därför storyn i spelet var så kort, förvirrande och dålig. Hälften av storyn är nedpackat i DLC...

Medlem

Måste kännas som det minst lockade DLC köpet någonsin när man vet att triologin är nedlagd.

Jh
Medlem

Problemet med Deus Ex: MD är just att handligen är kort, förvirrande och oengagerande. Det är trist för det är stundtals riktigt roligt. Jag fick lite vibbar tillbaka till originalet också.
Det blir inga DLC köp.


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Medlem

Inget fel alls på spelet, det var riktigt bra. Men... Problemet är de klåfingriga, giriga och kortsiktigt tänkande utgivaren Square Enix, som verkar ha plockat sönder spelet för att sedan ge ut "hela" spelet genom överprisade DLC:s istället för ett helt spel. Som en dålig kombination av gratis asiatiska p2w mmo:s, med ingame köp som ger fördelar (I ETT JÄVLA SINGEPLAYERSPEL!), det dryga episodiska släppet av SERIE-delar som BL.A Telltales ägnar sig åt och som sagt, ren kortsiktig girighet.

Själv hoppas jag Square Enix går i konkurs, gärna imorgon så att någon seriös utgivare kan få ta över rättigheterna till serien.

Kan tänka mig att köpa dessa dlc:s när de ligger på 75% rabatt, inte annars.

Medlem

Nu har jag visserligen inte spelat det här DLCt än så handlingen kanske indikerar annorlunda men är det verkligen ett girigt försök att stycka av en del av spelet och sälja när det rör sig om en helt fristående handling som utspelar sig ett tag före huvudspelet?

Det kan som sagt röra sig om vad som borde ha tjänat som spelets intro/tutorial om det är tätt sammanknutet med huvudhandlingen men jag har inte fått intrycket av att så är fallet. Deus Ex: MD var hursomhelst ett trevligt spel.

Medlem

Jag skaffade DX:MD för ett tag sedan när det var nedsatt pris och tänker nog skaffa det här DLC:t också så småningom. Detta verkar vara mer innehållsrikt än t ex System Rift (som jag är lite mer tveksam till).
Nu ska jag bara ha tid att spela också!

1
Skriv svar