Bli ännu mer ninja med Superhot VR:s nya uppdatering

Robot
Bli ännu mer ninja med Superhot VR:s nya uppdatering
Inaktiv
Bli ännu mer ninja med Superhot VR:s nya uppdatering

Vart tusan är stödet för HTC Vive? Jag vet att man kan använda ReVive men det känns lite bökigt men kanske får göra det ändå. Gillade Superhot och är väldigt sugen på VR varianten.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Vart tusan är stödet för HTC Vive? Jag vet att man kan använda ReVive men det känns lite bökigt men kanske får göra det ändå. Gillade Superhot och är väldigt sugen på VR varianten.

Jag hoppas du får ett bra Vive support, det är riktigt jävla kul i Oculus. Love it!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Urusel grafik.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Urusel grafik.

Nej faktiskt inte - den är perfekt för sitt endamål.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Kleptoman:

Urusel grafik.

Nej faktiskt inte - den är perfekt för sitt endamål.

Hade varit mycket bättre med realistisk grafik, stavas "Ändamål" förövrigt.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Kleptoman:

Urusel grafik.

Nej faktiskt inte - den är perfekt för sitt endamål.

Hade varit mycket bättre med realistisk grafik, stavas "Ändamål" förövrigt.

Jag håller inte med där. Det hade inte varit bättre med realistisk grafik. Det hade bara varit ytterligare ett CoD. Stilen passar spelet perfekt.

Stilen passar dessutom VR perfekt, "realistisk grafik" blir oftast grötig och trist.

För övrigt fungerar det klockrent med Revive och det är inte en enda inställning eller liknande att göra, bara att köra.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Vart tusan är stödet för HTC Vive? Jag vet att man kan använda ReVive men det känns lite bökigt men kanske får göra det ändå. Gillade Superhot och är väldigt sugen på VR varianten.

Väldigt enkelt med Revive, tar inte mer än 5-10 minuter att få igång det. Blev förvånad hur bra det funkade på Vive, inte några problem överhuvudtaget.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Urusel grafik.

Håller inte med, tycker att grafiken passar utmärkt


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Kleptoman:

Urusel grafik.

Nej faktiskt inte - den är perfekt för sitt endamål.

Hade varit mycket bättre med realistisk grafik, stavas "Ändamål" förövrigt.

Jag håller faktiskt inte med, innan jag köpte spelet så var min första tanke att jag skulle haka upp mig på grafiken, men efter ha lirat det så ångrade jag mig. Hela "glas" konceptet fungerar utmärkt. Det är lite "du måste spela det för att uppskatta det" över det hela.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Det funkar bra mes revive, men som i vissa andra spel är kontrollerna lite off ibland typ när man ska ta upp vapen utanför sin playspace

Skägg.
10 Chambers

Ett av de bästa VR-spelen just nu. Har bara inte lyckats hitta menyn genom Revive.


signatur
1
Skriv svar