Gaming center / Internetcafé i Göteborg?

Medlem
Gaming center / Internetcafé i Göteborg?

Hej! Jag undrar om någon kan rekommendera ett bra gamingcenter i Göteborg, gärna centralt (och om det är öppet även på förmiddagarna vore ett plus!).

Tack på förhand från Jesper

Medlem
Skrivet av jesperd:

Hej! Jag undrar om någon kan rekommendera ett bra gamingcenter i Göteborg, gärna centralt (och om det är öppet även på förmiddagarna vore ett plus!).

Tack på förhand från Jesper

Tror senaste tillskottet i Göteborg är "House of gamers" ligger centralt och de verkar ha öppet till 22 på vardagar har personligen aldrig varit där. Vart nog 15 år sedan jag senaste höll till på ett IT-café

Medlem

Tack Terranzin! Jag och kidsen tog spårvagnen till House of Gamers, som du rekommenderade. Det var ett mysigt ställe med trevlig personal. Som vanligt lite strul med steam, men vi hade en trevlig kväll. Tack för tipset! / Jesper

Medlem

Okej vad kul för er! Vet inte om jag riktigt rekommenderade dem, nämnde bara att det är de som jag läste om senast i metro (tror jag). Börjar tappa stinget kring sådana saker nu som 33 åring

Medlem

Du har ju Mindstage också! Det är ett riktigt nice ställe med bra människor som jobbar och hänger där, ligger i vid vasaplatsens hållplats med andra ord så centralt som det går


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

1
Skriv svar