Releasedatum och detaljer till uppföljaren Middle Earth: Shadow of War har läckt

Robot
Releasedatum och detaljer till uppföljaren Middle Earth: Shadow of War har läckt
Medlem
Releasedatum och detaljer till uppföljaren Middle Earth: Shadow of War har läckt

Middle Earth shadow of Mormor var grymt kul så ser fram emot en uppföljare!

Medlem
Skrivet av Welo:

Middle Earth shadow of Mormor var grymt kul så ser fram emot en uppföljare!

haha, Shadow of Mormor...Säg att det var autocorrect

Medlem

Jag gillade inte det första så värst mycket, det enda bra var troy baker som hade rösten till huvudkaraktären.

Medlem
Skrivet av EpicGoblin:

Jag gillade inte det första så värst mycket, det enda bra var troy baker som hade rösten till huvudkaraktären.

Aye, I'll drink to that. Var på tok för utmattad på open world spel på den tiden efter att ha nött Assassins Creed och Far Cry 3, så för mig så kändes Shadow of Mormor som ett ubisoft open world spel (tar skydd från mobben som kommer bildas)


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Jonrei:
Skrivet av Welo:

Middle Earth shadow of Mormor var grymt kul så ser fram emot en uppföljare!

haha, Shadow of Mormor...Säg att det var autocorrect

Nej, det är namnet på uppföljaren.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Nja gillar såna här Hack'n'Slash. Var utmärkt tidsfördriv. Väl värt att köpa på åtminstone rea. Svag story osv men utmärkt combatsystem och blodigt som fan.

Medlem

Kommer nog hålla ett öga på detta med =D

Medlem
Skrivet av Jonrei:
Skrivet av Welo:

Middle Earth shadow of Mormor var grymt kul så ser fram emot en uppföljare!

haha, Shadow of Mormor...Säg att det var autocorrect

Haha ja det va autocorrect, satt på mobilen när jag skrev kommentaren Blev seriöst dagens skratt när jag märkte det

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Jonrei:
Skrivet av Welo:

Middle Earth shadow of Mormor var grymt kul så ser fram emot en uppföljare!

haha, Shadow of Mormor...Säg att det var autocorrect

Nej, det är namnet på uppföljaren.

Sorry att jag spoilade namnet...

Medlem

Jag fastnade verkligen för ettan. Ganska enformigt och kort spel så jag hoppas att dom förbättrar det kanske rejält.

En av två spel som jag fixade platinum på.

Medlem

OMGOMGOMGOMG! HYPE!

I en tid med bara Game of Thrones och medioker fantasy så behöver vi ha tillbaka Sagan om Ringen och Tolkiens Värld igen!

En till dröm vore ett nytt Battle For Middle-Earth 3!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Nice! Första spelet var roligt

Medlem
Skrivet av Welo:

Middle Earth shadow of Mormor var grymt kul så ser fram emot en uppföljare!

Haha!

Medlem

Ettan var riktigt bra faktiskt, ser fram emot uppföljaren! :3

Medlem

Första spelet var det årets stora överraskning. Förbluffande bra spel, ser fram emot mer av den varan!

Medlem

Köpte det första spelet till Steam i augusti förra året, men har inte installerat det ännu. Premium Edition har jag som ligger på hela 90 Gb. Kanske läge att testa spelet nu.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Gillade etta.
Som en blanding av batman i fightingen och assassins creed med klättringen osv.
Nemesis systemet gillade jag också, så jag ser fram emot en mer välslipad uppföljare.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Tröttnade på ettan efter några timmar, när man lärt sig combat systemet och slaktade alla fiender på en sek.

Medlem

Gillade första spelet starkt, men det negativa var att det blev för repetitivt, och så var storyn kort, och slut bossen var ett skämt, annars så var spelet Kanon den första halvan.

Uppgraderingarna man kunde göra passade perfekt till fighterna eftersom man senare i spelet blev attackerade av många fiender, så det fanns bra med valmöjligheter som man kunde välja emellan och bli bra på, skapa sina egna kombos, som gjorde att man aldrig tröttnade på fighterna, det är något Witcher borde tagit över då Witcher 3 är hel-tokigt för tråkigt att vifta med svärdet hela tiden.

Om 2an håller samma mått som första, fast med längre story, mindre repetitiva saker, och med en större värld, så kommer jag garanterat köpa.

1
Skriv svar