Shadow of Mordor-uppföljare officiell - se första trailern

Robot
Shadow of Mordor-uppföljare officiell - se första trailern

Shadow of War rivstartar spelhösten redan efter semestrarna.

#middle-earth-shadow-of-war, #monolith, #pc, #ps4, #shadow-of-mordor, #xbox-one


Medlem
Shadow of Mordor-uppföljare officiell - se första trailern

fetaste trailern i år


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Det är som vanligt, en trailer som inte visar någonting av spelet.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Takashimaya:

Det är som vanligt, en trailer som inte visar någonting av spelet.

Gameplay 8 mars.


signatur
Ambassadör
Xbox

Kommer också att vara en Xbox Play Anywhere titel!


signatur

Jump in.

Medlem

Kan erkänna att jag blev lite sugen nu

Finns det nått spel där man kan få vara på den andra sidan?


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Medlem
Medlem

Jag tittar just nu på alla filmerna med barnen. Jäklar vad långa dom är, Return of the King - 4 tjmmar 20 min!!!

Jaja, jäkligt bra är det. Men när utspelar sig SOM-spelen?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

JAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Längesen man blev såhär glad över ett "announcement".

Äntligen får jag återvända till den bästa Världen! ÄNTLIGEN!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Första spelet var så bra!! Vad taggad man blev!

Medlem

Det är få gånger jag blir pepp av cinematiska trailers...men denna gång. Shit vad sugen jag blev! Episk trailer o sen gameplay trailer 8 mars.


signatur

Nördliv.se - Spel, tillbehör och andra nördrelaterade saker! Och så klart även vår gaming/underhållningspodcast Nördliv! Lyssna gärna!

https://open.spotify.com/show/0SHttBQqoGyW4EHpx5aMWD?si=531c1...
https://itunes.apple.com/se/podcast/nordliv%21/id937178661/
https://www.nordlivpodcast.se/

Medlem

Tycker det är synd att allt dom gjort efter filmerna är prequels i Toliken världen,finns det någon anledning till detta?

Ser fram emot detta fast det är en prequel till filmerna,det första var riktigt kul.

Medlem
Skrivet av Robez:

Tycker det är synd att allt dom gjort efter filmerna är prequels i Toliken världen,finns det någon anledning till detta?

Ser fram emot detta fast det är en prequel till filmerna,det första var riktigt kul.

Antagligen för att the big baddie (som inte är så jättedålig) "förintas" i slutet på filmerna/böckerna. Lättare att bygga på en redan omtyckt story än att hitta på en egen.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av MiRV:
Skrivet av Robez:

Tycker det är synd att allt dom gjort efter filmerna är prequels i Toliken världen,finns det någon anledning till detta?

Ser fram emot detta fast det är en prequel till filmerna,det första var riktigt kul.

Antagligen för att the big baddie (som inte är så jättedålig) "förintas" i slutet på filmerna/böckerna. Lättare att bygga på en redan omtyckt story än att hitta på en egen.

Vad fan... spoilers!


signatur

Jump in.

Medlem

Förköp Direkt.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Spelet måste gå att spela multiplayer med främlingar om jag ska vara intresserad.

Medlem

Kommer det finnas svårighetsgrad denna gång? Vart lagom kul när man började one shota mobs med ett knapptryck

Medlem

Sablar så snyggt. Inte ens Youtube kunde få det här fult. Årets läckraste trailer än så länge (för min del).


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Robez:

Tycker det är synd att allt dom gjort efter filmerna är prequels i Toliken världen,finns det någon anledning till detta?

Ser fram emot detta fast det är en prequel till filmerna,det första var riktigt kul.

Finns dessutom mer material innan och under själva Ringen storyn än efteråt. Tolkien började att skriva en uppföljare till Trilogin under hans sista år men det var knappt påbörjat när han gick bort. Tror allt det han skrev (vilket inte var mycket) finns lagligt att läsa på nätet.

Medlem

Ah nice Shadow of Mormor ser ju fantastiskt ut!

Dom som fattar fattar, ni som inte gör det kolla förra Shadow of Mordor artikeln

Medlem

Fy fan vad pepp jag blev! Varvat SoM runt 6 ggr. Behöver ett nytt!

Medlem

Hmm, blir till att spela igen första igen känns det som. Den var ju en sleeperhit som hette duga. Denna gången har man ju andra förväntningar. Men har de fångat något av känslan i trailern i gameplay så...halleluja!

Medlem

För er som inte spelat första, ta och gör det. SUPER SPEL!!!!


signatur

The King is Back

Medlem

Shadow of mormor

Medlem

ringen på pekfingret.... nej detta blir en flopp

Medlem

Ett spel jag blev så sjukt positivt överraskad över och ett av få spel där jag verkligen längtat efter en uppföljare eller ett spel med samma gameplay.

Alltså miljöerna, storyn och så var skitkass.
Men så jäkla kul gameplay och det var skönt att de inte tog saker på stort allvar. Gillade speciellt grejen när man iscensatte bråk mellan orchledare

Medlem
Skrivet av nils45:

Shadow of mormor

Det där är ju skämtstöld.

Medlem
Skrivet av Påskmust:
Skrivet av nils45:

Shadow of mormor

Det där är ju skämtstöld.

Nää, ville bara föra vidare arvet

Men en ny ring !
Det pajar ju allt !

1
Skriv svar