Enemy Territory: Quake Wars firar 10 år

Robot
Enemy Territory: Quake Wars firar 10 år

Gratulera spelet på bästa sätt, ladda hem demot och kriga mot andra.

#enemy-territory-quake-wars


esn
Medlem
Enemy Territory: Quake Wars firar 10 år

Gratz

Jag äger det fortfarande på skiva =D


signatur

| ASUS Z170-E | Corsair RMX 750x 750W | Intel Core i7-6700K @ 4,5Ghz OC | ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 | Corsair Vengeance 16GB DDR4 2666MHz CL16 | Razer Naga Chroma | Razer BlackWidow Chroma | Corsair Void | BenQ 24" LCD | BenQ 22'' LED | Phanteks Enthoo EVOLV ATX - Tempered Glass | 2TB HDD | 250 GB SSD |

Medlem

Tyckte det var ett riktigt kul spel ändå

Medlem

Första spelet jag köpte till min första egenbyggda dator

Medlem

Vill minnas att jag spelade demot en hel del! Blev aldrig mer än så men hyfsat goda minnen från det iaf!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Längtar fortfarande efter Quake 5..hur länge har det gått? 10-12 år??


signatur

Game long and prosper

Medlem

Spelade både W:ET och ET:QW. Tycker fortfarande att "assault" som det hette i Unreal Tournament är bland de absolut roligaste spellägen som finns. Andra spel som gjorde det bra är MAG på PS3 och till viss del Overwatch idag med payload och två capture points.

Har alltid gillat känslan av att komma "frammåt" på en karta och att matchen och ens spelstil utvecklas på olika sätt beroende på var man befinner sig. DM, TDM,CTF och även Conquest (Battlefield) blir lätt för statiskt i mitt tycke, kartornas karaktär förändras inte över matchens gång. Även om de givetvis är bra de med. Men framförallt saknar de en "story" eller "progression" som både assault och ET-spelen har i sina kartor.

Ska tilläggas att jag inte spelat nyaste BF-titlarna så kan inte uttala mig om "levelution".

Medlem

Minns fortfarande den usla recensionen....

Skrivet av esn:

Gratz

Jag äger det fortfarande på skiva =D

Jag har 2 skivor...

Medlem
Skrivet av Manqs:

Spelade både W:ET och ET:QW. Tycker fortfarande att "assault" som det hette i Unreal Tournament är bland de absolut roligaste spellägen som finns. Andra spel som gjorde det bra är MAG på PS3 och till viss del Overwatch idag med payload och två capture points.

Har alltid gillat känslan av att komma "frammåt" på en karta och att matchen och ens spelstil utvecklas på olika sätt beroende på var man befinner sig. DM, TDM,CTF och även Conquest (Battlefield) blir lätt för statiskt i mitt tycke, kartornas karaktär förändras inte över matchens gång. Även om de givetvis är bra de med. Men framförallt saknar de en "story" eller "progression" som både assault och ET-spelen har i sina kartor.

Ska tilläggas att jag inte spelat nyaste BF-titlarna så kan inte uttala mig om "levelution".

Har du testat Dirty Bomb. Det är av samma utvecklare som Enemy Territory spelen. Inte samma skala på banorna som QW då, men gameplayen är ganska like ET:W skulle jag säga.


signatur

Varför skriver ni om detta nu?

Medlem
Skrivet av Chassimannen:
Skrivet av Manqs:

Spelade både W:ET och ET:QW. Tycker fortfarande att "assault" som det hette i Unreal Tournament är bland de absolut roligaste spellägen som finns. Andra spel som gjorde det bra är MAG på PS3 och till viss del Overwatch idag med payload och två capture points.

Har alltid gillat känslan av att komma "frammåt" på en karta och att matchen och ens spelstil utvecklas på olika sätt beroende på var man befinner sig. DM, TDM,CTF och även Conquest (Battlefield) blir lätt för statiskt i mitt tycke, kartornas karaktär förändras inte över matchens gång. Även om de givetvis är bra de med. Men framförallt saknar de en "story" eller "progression" som både assault och ET-spelen har i sina kartor.

Ska tilläggas att jag inte spelat nyaste BF-titlarna så kan inte uttala mig om "levelution".

Har du testat Dirty Bomb. Det är av samma utvecklare som Enemy Territory spelen. Inte samma skala på banorna som QW då, men gameplayen är ganska like ET:W skulle jag säga.

Japp! Men tack ändå! Tyckte det var roligt det också även om det är lite jobb att låsa upp det man vill ha. Å andra sidan är det ju gratis. Det är ett bra tips i vilket fall för folk som gillar liknande spel.

Medlem
Skrivet av Manqs:
Skrivet av Chassimannen:
Skrivet av Manqs:

Spelade både W:ET och ET:QW. Tycker fortfarande att "assault" som det hette i Unreal Tournament är bland de absolut roligaste spellägen som finns. Andra spel som gjorde det bra är MAG på PS3 och till viss del Overwatch idag med payload och två capture points.

Har alltid gillat känslan av att komma "frammåt" på en karta och att matchen och ens spelstil utvecklas på olika sätt beroende på var man befinner sig. DM, TDM,CTF och även Conquest (Battlefield) blir lätt för statiskt i mitt tycke, kartornas karaktär förändras inte över matchens gång. Även om de givetvis är bra de med. Men framförallt saknar de en "story" eller "progression" som både assault och ET-spelen har i sina kartor.

Ska tilläggas att jag inte spelat nyaste BF-titlarna så kan inte uttala mig om "levelution".

Har du testat Dirty Bomb. Det är av samma utvecklare som Enemy Territory spelen. Inte samma skala på banorna som QW då, men gameplayen är ganska like ET:W skulle jag säga.

Japp! Men tack ändå! Tyckte det var roligt det också även om det är lite jobb att låsa upp det man vill ha. Å andra sidan är det ju gratis. Det är ett bra tips i vilket fall för folk som gillar liknande spel.

De hade nyligen en helg där du kunde testa alla Mercs gratis. Synd att du inte körde då. Men om du vill spela någon gång så kan du skicka ett pm, det är roligare att spela två.


signatur

Varför skriver ni om detta nu?

1
Skriv svar