Snart kan du slakta dinosaurier i remastern av Turok 2: Seeds of Evil

Robot
Snart kan du slakta dinosaurier i remastern av Turok 2: Seeds of Evil
Snart kan du slakta dinosaurier i remastern av Turok 2: Seeds of Evil

Vilka minnen jag har från det spelet! Jag och tre kompisar tillbringade nästan en hel sommar spelande multiplayer av Turok-Seeds of evil. Alla skratt, svordomar och glåpord som haglade i soffan! Efter en spelkväll/natt mötte jag min granne dagen efter. Lite försiktigt frågade hon om det hade varit slagsmål eller nåt hos mig kvällen före! Den tomma blick hon gav åt mig när jag förklarade orsaken till oväsendet var obeskrivlig. Efter det tog vi det lite lugnare dock och det händer fortfarande att jag och kompisarna pratar om det då och då. Har N64:an och Turok m.fl. kvar. Kommer att skaffa remaken så fort det bara är möjligt.

Medlem

Bästa delen i serien


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

HD-grafik? Ber om ursäkt men det var väldigt suddiga texturer även om jag förstår att dom säkert är betydligt bättre än innan.

Inaktiv

Äntligen!! Helt klart det bästa spelet i serien!

Medlem

Jag hade och spelade pc-versionerna av Turok.
Sålde dom tyvärr senare när jag tröttnat.

Men den senaste Turok som kom 2008 (pc) var inte bra.
Turok Gameplay (PC HD):
https://youtu.be/XdXj1KZQxjs


signatur

autograph

Medlem

Spelade detta på pc med ett tnt2 om jag inte missminner mig. Har för mig jag tyckte det var ett riktigt skitspel...

Medlem

Jag har Turok 2008 till ps3 måste varit det tråkigaste spel jag någonsin spelat i den serien dock klarade jag det efter en jävla massa spelande inget rolig spel heller men jag har klarat det

Medlem

YEEEEEEEEEEEEESSSS!!!!!! ÄNTLIGEN!!


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Har många minnen från detta på N64, men kan inte se mig själv plocka upp detta igen och finna det underhållande särskilt länge. Tycker inte det är ett spel som har åldrats särskilt väl. Sedan att kalla detta en HD version…

Medlem

AAAHHHH Good ol´ times!! =D vet inte hur många timmar man plöjt ner i detta spel alltså! Fräna vapen, och banor som faktiskt tar tid att komma sig genom.

Medlem

Försökte spela igenom det på PC för några år sedan. Det har absolut inte åldrats väl. Extremt dålig bandesign, väldigt förvirrande och frustrerande.
Jag älskar old school FPS, men det var inte alltid bättre förr...


signatur

<3

Medlem

Hette det Seeds of Evil!? Känner inte alls igen det namnet. Är det alltså det där man bl.a. möter en stor bläckfisk i en tank? Det var hur kul som helst, väldigt väl genomtänkt actionspel faktiskt.

1
Skriv svar