Steamworld Dig 2 avslöjat, ska dra nytta av Nintendo Switch unika teknik

Robot
Steamworld Dig 2 avslöjat, ska dra nytta av Nintendo Switch unika teknik
Medlem
Steamworld Dig 2 avslöjat, ska dra nytta av Nintendo Switch unika teknik

Roligare och mer originellt än samtliga Zeldaspel tillsammans.

Medlem

Fullkomligen älskar SteamWorld-titlarna och de alster som Image & Form har spottat ur sig än så länge(inte så många, men välslipade är de).

Hoppas innerligt att recensentens karriär var kortvarig sett till tokmissen på föregångaren(subjektivitet i all ära, men du kan inte tycka illa om Rusty och hans metroidvania äventyr som korsbefruktats med Boulder Dash).

(Viss mått av ironi kan förekomma, då det tycks finnas avsaknad av "ironidar" hos merparten av befolkningen när information intas i skriven form och särledes i en demografi där mången mått av inskränkthet tycks finnas sett till den egna subjektiva uppskattningen av digitala alster eller de redskap som nyttjas för att åtnjuta desamma.)

Medlem
Skrivet av Rockefellerz:

Roligare och mer originellt än samtliga Zeldaspel tillsammans.

Vad har Steamworld Dig med Zelda-spelen att göra..? Du kan lika gärna jämföra Need for Speed Underground med Quake III.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Rockefellerz:

Roligare och mer originellt än samtliga Zeldaspel tillsammans.

Vad har Steamworld Dig med Zelda-spelen att göra..? Du kan lika gärna jämföra Need for Speed Underground med Quake III.

Det är ett spel, Zelda är också ett spel. Citera mig först efter att du frågat om lov i fortsättningen.

Medlem
Skrivet av Rockefellerz:
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Rockefellerz:

Roligare och mer originellt än samtliga Zeldaspel tillsammans.

Vad har Steamworld Dig med Zelda-spelen att göra..? Du kan lika gärna jämföra Need for Speed Underground med Quake III.

Det är ett spel, Zelda är också ett spel. Citera mig först efter att du frågat om lov i fortsättningen.

Om du inte vill bli citerad så vore det bättre att inte skriva i kommentarsfält där funktionen existerar.

Medlem
Skrivet av Cordayne:
Skrivet av Rockefellerz:
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Rockefellerz:

Roligare och mer originellt än samtliga Zeldaspel tillsammans.

Vad har Steamworld Dig med Zelda-spelen att göra..? Du kan lika gärna jämföra Need for Speed Underground med Quake III.

Det är ett spel, Zelda är också ett spel. Citera mig först efter att du frågat om lov i fortsättningen.

Om du inte vill bli citerad så vore det bättre att inte skriva i kommentarsfält där funktionen existerar.

Tystnad.

Inaktiv
Skrivet av Rockefellerz:
Skrivet av Cordayne:
Skrivet av Rockefellerz:
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Rockefellerz:

Roligare och mer originellt än samtliga Zeldaspel tillsammans.

Vad har Steamworld Dig med Zelda-spelen att göra..? Du kan lika gärna jämföra Need for Speed Underground med Quake III.

Det är ett spel, Zelda är också ett spel. Citera mig först efter att du frågat om lov i fortsättningen.

Om du inte vill bli citerad så vore det bättre att inte skriva i kommentarsfält där funktionen existerar.

Tystnad.

Frågade du Cordayne och Puscifer om lov nu innan du citerade dom?

Medlem
Skrivet av Rockefellerz:
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Rockefellerz:

Roligare och mer originellt än samtliga Zeldaspel tillsammans.

Vad har Steamworld Dig med Zelda-spelen att göra..? Du kan lika gärna jämföra Need for Speed Underground med Quake III.

Det är ett spel, Zelda är också ett spel. Citera mig först efter att du frågat om lov i fortsättningen.

Ja, de är spel båda två, men det är ungefär så långt som liknelserna sträcker sig. Min poäng kvarstår. (Och jag citerar vem jag vill)


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Skribent
Skrivet av Qn1f3:

Fullkomligen älskar SteamWorld-titlarna och de alster som Image & Form har spottat ur sig än så länge(inte så många, men välslipade är de).

Hoppas innerligt att recensentens karriär var kortvarig sett till tokmissen på föregångaren(subjektivitet i all ära, men du kan inte tycka illa om Rusty och hans metroidvania äventyr som korsbefruktats med Boulder Dash).

(Viss mått av ironi kan förekomma, då det tycks finnas avsaknad av "ironidar" hos merparten av befolkningen när information intas i skriven form och särledes i en demografi där mången mått av inskränkthet tycks finnas sett till den egna subjektiva uppskattningen av digitala alster eller de redskap som nyttjas för att åtnjuta desamma.)

Ironin åsido kan jag bara som en notis nämna att det var Johan Hallstan som recenserade Steamworld Dig för FZ. Han var en av landets mest meriterade spelskribenter/redaktörer som arbetat med Rocky, Level, Nöjesguiden, P3 Spel, m.m. Du behöver dock inte oroa dig för fler recensioner – han jobbar numera med PR hos Blizzard.

Det sagt så kan man ju lugnt säga att han avvek en hel del från "den allmänna uppfattningen" angående Steamworld Dig. Men så är det ju ibland.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

1
Skriv svar