Glitterglaze Glacier är ett gnistrande vinterland i Yooka-Laylee

Robot
Glitterglaze Glacier är ett gnistrande vinterland i Yooka-Laylee
Inaktiv
Skrivet av Brain:

Nämen vad det såg mysigt ut. Kanske borde skaffa barn så att jag har något att spela det med.

Du kan få adoptera mig. Visst är man fortfarande barn vid 24 år?

Medlem

Den där isnyckeln fick mig att osökt tänka på den i banjo-kazooie.

Medlem

Får se om jag skaffar det digitalt via Steam eller en fysisk utgåva till PS4. Ett köp blir det iaf.! Jag törstar efter 3d plattformsspel a la Super Mario 64. Köpte Ratchet & Clank (2016) till PS4 igår + Ratchet & Clank: Tools of Destruction, R&C: Nexus och R&C: A Crack in Time till PlayStation 3, begagnat hos GameStop. Så rejält törstig är man...

På tal om GameStop. Ska PS3 spel behöva kosta 250:- st begagnat...? Insane in the Membrane...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Brain:

Nämen vad det såg mysigt ut. Kanske borde skaffa barn så att jag har något att spela det med.

Du kanske borde börja med att se barn som personer (någon, inte något) istället för speltillbehör

Medlem
Skrivet av hunden:
Skrivet av Brain:

Nämen vad det såg mysigt ut. Kanske borde skaffa barn så att jag har något att spela det med.

Du kanske borde börja med att se barn som personer (någon, inte något) istället för speltillbehör

Barn är objekt, översatt från engelska är det lada, så han ska köpa rysk bil.

Medlem

Såg riktigt mysigt ut. Blir nog ett köp

1
Skriv svar