Se 17 minuter lojalitetsuppdrag från Mass Effect: Andromeda

Robot
Se 17 minuter lojalitetsuppdrag från Mass Effect: Andromeda
Ambassadör
Xbox
Se 17 minuter lojalitetsuppdrag från Mass Effect: Andromeda

Hmm alltså karaktärerna ser för jävliga ut. Svårt att sätta fingret på det men något är "off".


signatur

Jump in.

Medlem

Uncanny valley. Jag tycker för det mesta att female Ryder ser förjävlig ut, men är mer orolig över röstskådespelarna

Medlem

Kan man spela som snubbe med? Och det ser alldeles för komplicerat för mig

Medlem

Köpte en nyckel igår kväll av Mass Effect Andromeda till "EA Origin" för 397:-. Ska bli spännande att få lira det sen. Även uppgraderat datorn nyligen så man kan få uppleva spelet i Ultra setting.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Hmm alltså karaktärerna ser för jävliga ut. Svårt att sätta fingret på det men något är "off".

Jag får lite karikatyrvibbar.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Mortaigne:

Hmm alltså karaktärerna ser för jävliga ut. Svårt att sätta fingret på det men något är "off".

Jag får lite karikatyrvibbar.

Ja!


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Köpte en nyckel igår kväll av Mass Effect Andromeda till "EA Origin" för 397:-. Ska bli spännande att få lira det sen. Även uppgraderat datorn nyligen så man kan få uppleva spelet i Ultra setting.

vart handlade du?

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Mortaigne:

Hmm alltså karaktärerna ser för jävliga ut. Svårt att sätta fingret på det men något är "off".

Jepp. Vad gäller filuren på artikelbilden, Peebee, så ser kvinnan ut som en knubbig 12-årig pojke i ansiktet...

EDIT: Ska sägas att dialogen i klippet är förbannat usel också. Känn som något taget ur ett Lego-spel.

Medlem
Skrivet av Cyberz:
Skrivet av CARTMAN:

Köpte en nyckel igår kväll av Mass Effect Andromeda till "EA Origin" för 397:-. Ska bli spännande att få lira det sen. Även uppgraderat datorn nyligen så man kan få uppleva spelet i Ultra setting.

vart handlade du?

g2play antagligen

Medlem

Gäsp, att man ens får lov att kalla detta Mass Effect.

Medlem

Ansiktsuttrycken i de första 15 sekunderna ser fördj-liga ut. Jarjar Binks-varning rent av. Illa!

I övrigt längtar jag efter mer tid i ME-universumet!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Känns som att dom håller en i handen lite mycket i detta uppdrag.

Medlem

Dom där nyllena kommer ju från småbarn. Ehh ew.

Medlem
Skrivet av Cyberz:
Skrivet av CARTMAN:

Köpte en nyckel igår kväll av Mass Effect Andromeda till "EA Origin" för 397:-. Ska bli spännande att få lira det sen. Även uppgraderat datorn nyligen så man kan få uppleva spelet i Ultra setting.

vart handlade du?

Skrivet av naess91:
Skrivet av Cyberz:
Skrivet av CARTMAN:

Köpte en nyckel igår kväll av Mass Effect Andromeda till "EA Origin" för 397:-. Ska bli spännande att få lira det sen. Även uppgraderat datorn nyligen så man kan få uppleva spelet i Ultra setting.

vart handlade du?

g2play antagligen

Hos Kinguin.net


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

CTI
Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Hmm alltså karaktärerna ser för jävliga ut. Svårt att sätta fingret på det men något är "off".

Skulle säga att det är ett misslyckat försök från EA´s sida att göra ansiktena mer verkliga, genom att göra ansiktena assymetriska och det har verkligen gått överstyr.

Ser bara fel ut.


signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

Skrivet av Rior:

Känns som att dom håller en i handen lite mycket i detta uppdrag.

Någon i kommentarerna nämnde att detta var ett uppdrag väldigt tidigt i spelet som mest skulle introducera någon ny ability.

Om det sen stämmer vet jag inte, för allt är ju sant på internet

Medlem

Fyyyy, nu tappade jag allt sug på detta


signatur

Tack för visat intresse!

Medlem

Nice! Ska bli kul och spela. Inte långt kvar nu.

Medlem

Blir ett solkart köp av den oundvikliga "Game of The Derp" edition när den är på rea om ett par år. Kanske.


signatur
1
Skriv svar