Steel Division: Normandy 44 – lovande WW2-strategi släpps i år

Robot
Steel Division: Normandy 44 – lovande WW2-strategi släpps i år
Medlem
Steel Division: Normandy 44 – lovande WW2-strategi släpps i år

World in Conflict?

Medlem

Nu fick man ju inte se något från spelet men förde mest tankarna till Wargame spelen tycker jag.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

Nu fick man ju inte se något från spelet men förde mest tankarna till Wargame spelen tycker jag.

Står ju direkt i början " From the makers of wargame"

Medlem
Skrivet av MrPeters:

World in Conflict?

Hoppas!

Medlem
Skrivet av Jarran:
Skrivet av Soulless:

Nu fick man ju inte se något från spelet men förde mest tankarna till Wargame spelen tycker jag.

Står ju direkt i början " From the makers of wargame"

Haaaaa......aaaah...Ibland gåre lite snabbt


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Är ju från skaparna av wargame. Så tror att detta kan bli riktigt bra!

Medlem

Nu blev jag nostalgisk för "Close Combat" (1996)

Medlem

Har lagt ca 300 timmar över Wargame serien så ser med längtan fram emot detta! Kan tänka mig och hoppas på att det blir ett större fokus på infanteri i denna titel.

Medlem

Yes, finally ett nytt Wargame!

Medlem
Skrivet av pelson:

R.U.S.E 2!

Älskar fan ruse, shit vad vi spelade det. Så tråkigt att inte Ubi ville hålla uppe det längre.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skrivet av Hipshot:
Skrivet av pelson:

R.U.S.E 2!

Älskar fan ruse, shit vad vi spelade det. Så tråkigt att inte Ubi ville hålla uppe det längre.

Skojja inte, timmarna man spenderat i RUSE med vänner, så jävla bra spel. Försökte verkligen ge Wargame en chans, men det kommer inte ens i närheten av RUSE.

Medlem
Skrivet av pelson:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av pelson:

R.U.S.E 2!

Älskar fan ruse, shit vad vi spelade det. Så tråkigt att inte Ubi ville hålla uppe det längre.

Skojja inte, timmarna man spenderat i RUSE med vänner, så jävla bra spel. Försökte verkligen ge Wargame en chans, men det kommer inte ens i närheten av RUSE.

Jag håller verkligen med, wargame är inte alls samma sak. Tror tyvärr detta kommer vara mer wargame än ruse också, det blir onödigt komplicerat liksom =/


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

1
Skriv svar