En timmes videosnack om Nintendo Switch och Zelda!

Robot
Medlem
En timmes videosnack om Nintendo Switch och Zelda!

Ser ingen Twitch länk


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Kleptoman:

Ser ingen Twitch länk

Vi sänder via Youtube.


signatur
Medlem

hur funkar det med spelen man laddat ner på wii u följer dom med, om man kan logga in med samma konto?

kan man köra 3ds på i ochmed att det e kasset?

Skrivet av morgan:

hur funkar det med spelen man laddat ner på wii u följer dom med, om man kan logga in med samma konto?

kan man köra 3ds på i ochmed att det e kasset?

ej kompatibel med 3ds .. spelen du köpt på wiiu tror jag följer med enhet ej konto men från o med switch ska de väl följa med konto har jag för mig

Skrivet av Kleptoman:

Ser ingen Twitch länk

en enkel googling https://www.twitch.tv/fzplay men dock skrev han att dom sänder via youtube

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av WestManiaC:
Skrivet av Kleptoman:

Ser ingen Twitch länk

en enkel googling https://www.twitch.tv/fzplay men dock skrev han att dom sänder via youtube

Ok livesändningen är ju inbäddad i nyheten


signatur
aus
Medlem

Kul! Ni ser ju trevliga ut. Tråkigt att jag missade liven. Verkar triggade, man verkligen känner det. Om ni vill kan ni göra en uppföljning, med te.x ett dropptest, typ kasta switchen i marken. Smaka även på kontrollerna, dom går ju att plocka isär till rätt små enheter.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av aus:

Kul! Ni ser ju trevliga ut. Tråkigt att jag missade liven. Verkar triggade, man verkligen känner det. Om ni vill kan ni göra en uppföljning, med te.x ett dropptest, typ kasta switchen i marken. Smaka även på kontrollerna, dom går ju att plocka isär till rätt små enheter.

Haha, tror vi smakat klart på Switch nu faktiskt


signatur
aus
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av aus:

Kul! Ni ser ju trevliga ut. Tråkigt att jag missade liven. Verkar triggade, man verkligen känner det. Om ni vill kan ni göra en uppföljning, med te.x ett dropptest, typ kasta switchen i marken. Smaka även på kontrollerna, dom går ju att plocka isär till rätt små enheter.

Haha, tror vi smakat klart på Switch nu faktiskt

Hahaha!!!

1
Skriv svar