Spoilers! Här är första kvarten av Mass Effect: Andromeda

Robot
Spoilers! Här är första kvarten av Mass Effect: Andromeda

Vad jag än väljer att skriva här kan klassas som en spoiler.

#mass-effect-andromeda


Medlem
Spoilers! Här är första kvarten av Mass Effect: Andromeda

12:19 Duckface


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Releasehästryttare

Såg filmen Passangers precis innan, detta skeppet är inte lika lyxigt

Medlem

Å ena sidan, vill titta för att mer ingående ser hur spelet ser ut.
Å andra sidan, vill inte spoila.

Bara 20 dagar kvar...

Medlem

Vilken tease! Så svårt att inte titta :C

Medlem

Ehm, de kollar ut mot ett gigantiskt oidentiferat rymdmoln som skadar skeppet (ca 9:30) -> reaktion från alla: jaha...

Hur är det tänkt att man ska releatera till dem här personerna?

Medlem

Titta eller inte titta, det är frågan...


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Jadu verkar bli okej, ser väldigt mycket ut som DAI i vissa stunder. Det ska köpas iaf ^^

KoP
Medlem

Dumt att spoila för sig själv när man ser fram emot spelet och ska spela det själv, så nej tack.

Medlem

Lite småjobbigt att jag nyss köpt Horizon och Final Fantasy XV...

Medlem

Urk vågar jag se denna eller inte. Kommer köpa spelet...

Medlem

Även om jag är taggad för det här så bleknar det i förhållande till min längtan efter 17 mars då Iron fist kommer till Netflix


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av beersgarden:

Även om jag är taggad för det här så bleknar det i förhållande till min längtan efter 17 mars då Iron fist kommer till Netflix

Fast du hinner ju binga den lagom till släppet av andromeda

Medlem

Det ser inte så bra ut men jag kommer ändå att köpa och spela det på release dagen. Hoppas, hoppas att de har fått till det den här gången...


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Avstängd
Skrivet av Thane:

Lite småjobbigt att jag nyss köpt Horizon och Final Fantasy XV...

Då har du det du gör ett tag med andra ord.

Jag spelar inte final fantasy XV längre, väntar på dessa extra expansioner som ska komma. Men har över 200 timmar i det hittills, finns otroligt mycket att göra i det.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Ansiktsanimationerna är ju...sådär. Den blonda tjejen levererar uppsynen "dumglad" oavsett yttre omständigheter. Jag blev plötsligt väldigt skeptisk.

Gen
Medlem
Skrivet av Thane:

Lite småjobbigt att jag nyss köpt Horizon och Final Fantasy XV...

Sitter i samma båt som du. Dock tänkte jag skaffa ME:A till PC och inte PS4an men man vill ju gärna inte köra mer än två spel åt gången.

1
Skriv svar