Missa inte – i kväll tävlar HeatoN i Mästarnas mästare

Robot
Missa inte – i kväll tävlar HeatoN i Mästarnas mästare

Damma av den gamla fjärrkontrollen, eller kolla på SVT Play som vanligt folk.

#counter-strike


Medlem
Missa inte – i kväll tävlar HeatoN i Mästarnas mästare

Det ska jag verkligen missa!

Medlem

Han får väl ta och använda sig av lite aim å wallhacks så ska han väl kunna vinna det där..

Skribent

Följer Heatons Biceps med spänning.

Börjar starkt med tatuerad biceps i profil.

Följt av gestikulerande biceps i rött.

Snarkande biceps-pose.


signatur

Skribent på FZ och allmänt olycklig.

Medlem

Inte ens HeatoN får mig att titta på någonting liknande.

Medlem

Nästan så deras lag fyllde min kvot för intresse.
Heaton inom gaming
Maria spöa vi i the grand final i landhockey när vi gick i fyran å hon i sexan med sin hockeyklass 8)

Medlem

Satan var stor Emil är.

Kul för E-sporten att han är med, en bättre ambassadör för sporten finns inte.
Hoppas att det blir en ögonöppnare för en del som inte inser hur mycket tid och träning det tar för att bli bra.

Hur gick det för han ?!

Medlem
Skrivet av delli:

Nästan så deras lag fyllde min kvot för intresse.
Heaton inom gaming
Maria spöa vi i the grand final i landhockey när vi gick i fyran å hon i sexan med sin hockeyklass 8)

Trodde bara det var i gamla engelska kolonier det spelades landhockey.

Hoppas HeatoN kan hävda sig i det där tv-programmet, vore kul om en han kan ändra folks bild av dataspelare en smula. ☺️

Medlem
Skrivet av Leffe76:
Skrivet av delli:

Nästan så deras lag fyllde min kvot för intresse.
Heaton inom gaming
Maria spöa vi i the grand final i landhockey när vi gick i fyran å hon i sexan med sin hockeyklass 8)

Trodde bara det var i gamla engelska kolonier det spelades landhockey.

Hoppas HeatoN kan hävda sig i det där tv-programmet, vore kul om en han kan ändra folks bild av dataspelare en smula. ☺️

Jag tror att det är som störst i Nederländerna och Argentina med landhockey. Det är nästan alltid lag från dessa länder i final i turneringarna som sänds på Eurosport iaf.

Medlem
Skrivet av RullstolsHulkeN:

Hur gick det för han ?!

Han vann ingen gren, men ligger ändå på delad förstaplats tillsammans med 3 andra.
Däremot så lyckades han med att charma hela Sverige om man ska tro på Aftonbladet.

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av RullstolsHulkeN:

Hur gick det för han ?!

Han vann ingen gren, men ligger ändå på delad förstaplats tillsammans med 3 andra.
Däremot så lyckades han med att charma hela Sverige om man ska tro på Aftonbladet.

Inte så konstigt. HeatoN har nog fått varenda heterosexuell kille att ifrågasätta sin läggning sedan CPL 2001 och framåt.

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av RullstolsHulkeN:

Hur gick det för han ?!

Han vann ingen gren, men ligger ändå på delad förstaplats tillsammans med 3 andra.
Däremot så lyckades han med att charma hela Sverige om man ska tro på Aftonbladet.

sista vann hans lag ju.

Medlem
Skrivet av newlaseridea:
Skrivet av Jozo:
Skrivet av RullstolsHulkeN:

Hur gick det för han ?!

Han vann ingen gren, men ligger ändå på delad förstaplats tillsammans med 3 andra.
Däremot så lyckades han med att charma hela Sverige om man ska tro på Aftonbladet.

sista vann hans lag ju.

Det har du rätt i. Jag glömde bort att de vann trots att de var överlägset sämst

Medlem

Tycker det är kul att få vara med i en lite av en revolution när det gäller e-sporten. Tittar självklart för den skullen Rätt underhållande i min mening!

Medlem

Bra program! Hade sett även utan Heaton, men det var liksom senap på korven.

Medlem

Jag missar nog all TV nuförtiden, faktiskt. Nyheter nu och då är allt...

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Leffe76:
Skrivet av delli:

Nästan så deras lag fyllde min kvot för intresse.
Heaton inom gaming
Maria spöa vi i the grand final i landhockey när vi gick i fyran å hon i sexan med sin hockeyklass 8)

Trodde bara det var i gamla engelska kolonier det spelades landhockey.

Hoppas HeatoN kan hävda sig i det där tv-programmet, vore kul om en han kan ändra folks bild av dataspelare en smula. ☺️

Jag tror att det är som störst i Nederländerna och Argentina med landhockey. Det är nästan alltid lag från dessa länder i final i turneringarna som sänds på Eurosport iaf.

Nja, visst är det stort i de länderna men det finns fler länder sporten är rätt poppis i så som Tyskland, Belgien, Spanien och Sydkorea. Detta då utöver de gamla engelska kolonierna (Australien är regerande världsmästare på herrsidan, exempelvis).

Medlem

Klart han ska vara med. Han är ju mästare i sin sport. Det är var programmet handlar om.

Avstängd

Med tanke att han tävlar mot en isracing legendar plus någon golfare så får man väl säga att e-sport är en minst lika ansträngande sport som dom två. Hade kanske blivit lite tuffare om han typ fått möta Peter Forsberg som vann förra säsongen av detta, Anders Svensson kan dock bli en hård nöt också.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Varje avsnitt har segment där de presenterar en av personerna i programmet och berättar om deras karriär. Tycker man själva programmet är tråkigt kanske HeatoNs presentation är kul att se i alla fall.

Den är mellan ca 35:10–46:00 i avsnittet:
http://www.svtplay.se/video/12653524/mastarnas-mastare/mastar...

Medlem
Skrivet av breahl:

Med tanke att han tävlar mot en isracing legendar plus någon golfare så får man väl säga att e-sport är en minst lika ansträngande sport som dom två. Hade kanske blivit lite tuffare om han typ fått möta Peter Forsberg som vann förra säsongen av detta, Anders Svensson kan dock bli en hård nöt också.

Inte för att vara så men , vad jag har fått höra, så är motorcykelsport mycket tuffare än vad man tror, såsom motorcross och speedway. (Isracing är ju typ speedway, fast kallare)

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av newlaseridea:
Skrivet av Jozo:
Skrivet av RullstolsHulkeN:

Hur gick det för han ?!

Han vann ingen gren, men ligger ändå på delad förstaplats tillsammans med 3 andra.
Däremot så lyckades han med att charma hela Sverige om man ska tro på Aftonbladet.

sista vann hans lag ju.

Det har du rätt i. Jag glömde bort att de vann trots att de var överlägset sämst

Tittade på det och jag skulle säga att dom förlorade andra grenen Pågrund av gamlingen. Han var inte tillräckligt ung i kroppen oturligt nog så hans lag kom efter där. Och Första grenen såg jag på engång han skulle ha problem med då han är större än dom andra och där gäller det att ha muskler man får av uthållighet och inte tungt tränande. Men sista missade han totalt förstod på engång att han skulle Faila stort. Han var liksom på 6 sekunder när det bara hade gått 4 sekunder.

Men han tog iaf mina föräldrar då dom gillade hans charm. Typ hur han sa att allt var hans bästa gren. Sen visade det något som gjorde att hans lag alltid gjorde så bra i cs. Hans moral boost. Han är så sjuk på att få hela sitt lag taggad.

Men tror detta är verkligen bra för esporten då folk får upp ögonen för hur stort det är. Sen gillade jag andra killens regler till sitt barn för att spela. 4 tim sen göra någon slags träning i 1 timma sen kunde spela igen. Det är faktiskt en riktigt bra ide.

Medlem

Kommer dom tävla i någon e-sport i Mästarnas Mästare? I så fall finns det hopp för SVT.

Medlem

Det ser ut som en tatuerad hand som sträcker sig fram där på slutet tråkigt om han åker ut så tidigt, verkar va en rolig prick den där Heaton

Medlem
Skrivet av breahl:

Med tanke att han tävlar mot en isracing legendar plus någon golfare så får man väl säga att e-sport är en minst lika ansträngande sport som dom två. Hade kanske blivit lite tuffare om han typ fått möta Peter Forsberg som vann förra säsongen av detta, Anders Svensson kan dock bli en hård nöt också.

Du har ingen aning om vad du snackar om.
Atleter som utövar tvåhjulig motorsport är bland de bäst tränade i världen, det krävs en oerhörd fysik för att kunna kontrollera dessa fordon över en racedistans. Om Posa hade varit jämnårig med Emil hade han nästan garanterat slagit honom på fingrarna.

Inaktiv

Emil är ganska stor men tung. Ingen atletkropp precis. Skulle nog ha svårt med 200 meter häck. Blir svårt att konkurrera med Martin Lidberg t.ex.
Kul att han är med iaf.

Medlem
Skrivet av rigge:

Det ser ut som en tatuerad hand som sträcker sig fram där på slutet tråkigt om han åker ut så tidigt, verkar va en rolig prick den där Heaton

Fast hans tatuering är aningens större än den lilla klutten på armen. Gissningsvis bara någon skugga som kastas över armen.
Och även om han mot förmodan skulle hamna i nattduell så är det bäst av tre och inte en.

Medlem

Enda tradionella TV-programmet jag tittat på senaste 5 åren. Riktigt bra faktiskt. Mycket musik från spel och film i bakgrunden. Kul sport och härliga personligheter. Och nu måste man ju se hur en esportare klarar att möta mer klassiskt fysiska idrottare.

Medlem
Skrivet av Dominus:
Skrivet av rigge:

Det ser ut som en tatuerad hand som sträcker sig fram där på slutet tråkigt om han åker ut så tidigt, verkar va en rolig prick den där Heaton

Fast hans tatuering är aningens större än den lilla klutten på armen. Gissningsvis bara någon skugga som kastas över armen.
Och även om han mot förmodan skulle hamna i nattduell så är det bäst av tre och inte en.

Får hoppas!

12
Skriv svar