Rykte: Heta uppföljare på E3

Medlem
Rykte: Heta uppföljare på E3

Mass Effect 3 redan? Usch! Börja inte stressa BioWare, EA. Det räcker att ni har spolat ner KotOR i toaletten.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Trevligt med ett nytt Dragon Age.

Medlem

DA2...ge...mig...nu :S


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

Rätt kul med alla sidor som bara läser första posten i en neogaf tråd och sedan gör en nyhet.

Om ni hade scrollat ner så hade ni sett att gamestop hade samma karta förra året med en massa titlar visade sig aldrig var på E3. Det var spekulationer helt enkelt.

Medlem

Vad tråkigt med uppföljare. Skulle hellre se nåt nytt:(

Medlem
Skrivet av visan:

Vad tråkigt med uppföljare. Skulle hellre se nåt nytt:(

Mass Effect måste ha en uppföljare. Spelet kan inte sluta med att repers anfaller

Medlem

Bethesda
Brink - Hoppas på att detta spelet tar över lite av vad Quake är idag, att det snabba spelet med alternativa rörelser, så som rocketjumping har fungerat tex.
Fallout NV - no comment needed
Rage - Vill se mer av detta spel. men största oro är ett deras fordons kod är lika dålig som i QW

Sony
Killzone3 - wtf, såg det listan

2K Games
Mafia ll - kul om dom visar nåt nytt

Ubisoft
HAWX 2 - kört igenom ettan 2 gånger, det är ok, dom har en bra spelmekanik på gång men jag hoppas på mer. ska bli intressant vad dom bakat in i tvåan

Hoppas att Agent presenteras även om det inte finns på listan, rockstar är inte på plats men sony är. så förhoppningsvis.

Sony och MS rörelse kontroller. att natal visar vad dom egentligen kan göra och att Sony visar nåt som inte är ett test/concept.

det mest intressanta är allt som inte presenterats innan

Inaktiv

Guld med både Mass effect 3 og dragon age 2, de båda spelen har kostat mig många timmars sømn.

Qjt
Medlem

Mass Effect 3 bekräftades ju i Mass Effect 2 (i laddnings-skärmarna).
Så dom kommer väl säkert säga något om det.

Medlem

Hoppas se Thief 4 (förmodligen för tidigt) och Deus Ex 3 (möjligen lite gameplay).
Sen hoppas jag på nyheter om ett nytt STALKER där de säger att det blir PC-exklusivt..

Medlem

ja mass effect hoppas jag inte tar allt för lång tid, för jäkla bra slut och man vill bara fortsätta.

KoP
Medlem
Skrivet av Boomer:

Mass Effect 3 redan? Usch! Börja inte stressa BioWare, EA. Det räcker att ni har spolat ner KotOR i toaletten.

Vadå redan? Dom jobbade ju redan på ME 3 innan ME 2 fanns i butik har jag för mig dom sa i någon interljuv. Så ett ME 3 till vintern el. våren vore kanon.

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av Boomer:

Mass Effect 3 redan? Usch! Börja inte stressa BioWare, EA. Det räcker att ni har spolat ner KotOR i toaletten.

Vadå redan? Dom jobbade ju redan på ME 3 innan ME 2 fanns i butik har jag för mig dom sa i någon interljuv. Så ett ME 3 till vintern el. våren vore kanon.

Bara det inte blir stressat så!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Hurra för BioWare!


signatur

Trying is the first step towards failing

Medlem

spännande!

Personligen hoppas jag på ett par heta PC titlar..

Medlem

Något om Thief 4 tack!

Inte för att jag inte ser fram emot Biowares spel, tvärtom, men jag känner helt enkelt inte av det sedvanliga "OMFGBIOWARESPELGIEF" suget. Det lär väl infinna sig när hypemaskinen drar igång igen.

Ser fram emot mer info och bilder från Shogun 2 - TW och Civ V.

Medlem

Jag har äckliga förväntningar på Bioware och Mass Effect 3. Mass Effect är tveklöst det bästa spelet som jag någonsin spelat, men jag har blandade känslor efter Mass Effect 2. Har fortfarande inte hunnit rensa tankarna och funderat över vad jag tycker om det egentligen. Svårt att förklara, men om några år vill jag se tillbaka på ME2 som Gudfadern II, och inte som Matrix Reloaded. Jag hoppas att ni förstår vad jag menar.

Medlem

ooooooh dead or alive :D:D:D som jag har väntat!

Medlem

det är för tidigt att ens börja prata mass effect 3......


signatur

no i will not go loladin no not at all

Medlem

Call of Duty nr femtioelva


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

1
Skriv svar