Dawn of War III – blod åt blodguden i april

Robot
Dawn of War III – blod åt blodguden i april
Geeks Gaming
Dawn of War III – blod åt blodguden i april

Blod åt blodguden när inte ens Chaos är med? Bah. Hydra Dominatus!

Hur som helst är grymt taggad

Medlem

Trodde att chaos va konfirmerad med den där titeln

Medlem

SHOOT! SMASH! STOMP!


signatur

Videomupp

Medlem

Läste först God of War 3. Dock inget fan av spelen... Borde kanske ge de chansen.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

for chaos


signatur

no i will not go loladin no not at all

Medlem

Hur kan man göra ett Warhammer spel utan Chaos.
This makes khorne sad.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Kommer bli asgrymt!
Kommer lira Total War: Warhammer och For Honor fram tills dess hoppas jag

Medlem

"Horder av orcher" - Horder av orkz, inte sagan om ringen det här.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Gillade Dawn of war 1 och 2, men ju mer jag sett av detta desto mindre intresserad har jag tyvärr blivit. Känner personligen att de gått i totalt fel riktning.

Medlem
Skrivet av Shanta:

Gillade Dawn of war 1 och 2, men ju mer jag sett av detta desto mindre intresserad har jag tyvärr blivit. Känner personligen att de gått i totalt fel riktning.

Kunde inte sagt det bättre själv. Star Craft är en ripoff på WH40K, men nu verkar de i DoW 3 försöka emulera Star Craft. Det är fan sorgligt. The Grim and Dark future is suddenly bright and full of colours!

Medlem

Inte ett dugg intresserad av det här spelet. Av vad de har visat hittills så har de bara fattat dåliga beslut. Ett av de är att lansera spelet med endast ett MOBA läge som multiplayer för spelet, dvs. inga skirmish battles.

1
Skriv svar