Här är lanseringstrailern för Ghost Recon: Wildlands

Robot
Här är lanseringstrailern för Ghost Recon: Wildlands
Medlem
Här är lanseringstrailern för Ghost Recon: Wildlands

Spännande ska liras så fort frugan går och lägger sig!

Skribent

Spoiler: Det är ingen flopp


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Nä såg Devildoggamer streama spelet ser roligt ut som fan

Medlem

Även fast det är ubisoft så har jag pre-ordrat detta, helt otroligt.

Medlem

Ska installera det så fort jag kommer hem imorgon, detta kommer bli skoj

Avstängd

Tröttnade på spelet första dagen av den öppna betan. Synd, för det hade kunnat bli bra.

Medlem

FIck precis välja mellan detta och For Honor eftersom jag skaffat ett nytt gfx 1070. När jag såg trailern så blev jag glad att jag valde For Honor. Men visst, det kanske inte är så dåligt som det verkade som i trailern.

Medlem
Skrivet av Araxes:

Tröttnade på spelet första dagen av den öppna betan. Synd, för det hade kunnat bli bra.

Ja jag å en compadre spelade 20 min sen var jag nöjd. Det kändes livlöst på nå vis, trots att dom gjort allt och mer där till för att det ska vara liv å rörelse. Konstigt det där, man har kemi med en del spel, andra inte. Men iofs skönt för jag får veerkligen inte köpa fler nu, har minst tre spel som man bara mååste spela innan man dör.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Johan Olander:

Spoiler: Det är ingen flopp

Förvånande i så fall. Betan gav mig ett väldigt negativt intryck.

Medlem
Skrivet av Whisp:

FIck precis välja mellan detta och For Honor eftersom jag skaffat ett nytt gfx 1070. När jag såg trailern så blev jag glad att jag valde For Honor. Men visst, det kanske inte är så dåligt som det verkade som i trailern.

Pay2win-For Honor räcker i 3 dagar. Du valde fel!

Medlem
Skrivet av Whisp:

FIck precis välja mellan detta och For Honor eftersom jag skaffat ett nytt gfx 1070. När jag såg trailern så blev jag glad att jag valde For Honor. Men visst, det kanske inte är så dåligt som det verkade som i trailern.

Samma här, men har inte löst in koden än. Har inte testat betan på nåt av de två valen, men baserat på det lilla jag läst hittills så blir det nog Ghost Recon: Wildlands för mig.

Medlem
Skrivet av unoR:
Skrivet av Whisp:

FIck precis välja mellan detta och For Honor eftersom jag skaffat ett nytt gfx 1070. När jag såg trailern så blev jag glad att jag valde For Honor. Men visst, det kanske inte är så dåligt som det verkade som i trailern.

Pay2win-For Honor räcker i 3 dagar. Du valde fel!

I dont think pay2win means what you think it means. *facepalm*

Medlem

Ska ta och vänta på denna recension, av betan så blev jag otroligt tveksam.
*Ett taktiskt infiltrationsspel, där lik försvinner i tomma intet (känns SÅ konsol 1990. Det var ju bara att skjuta vakterna på stället och sen när andra väktare patrulerade förbi så var liken borta.. big wtf),
*vansinniga bilförare (dog oräkneligt antal gånger av civila personer som körde som biltjuvar),
*korkad AI (korkade civila, korkade väktare, korkade ai-teammates som tar kortaste vägen från a till b vilket betyder att de springer mitt framför väktare som av någon anledning inte reagerar att det smyger förbi knarksnutar, samt att ai-teammates kan magiskt teleportera sig om du råkar glömma någon),
*knepig styrning för fordon,
etc etc..

Vore kul om de fixar några av problemen innan release, men av erfarenhet så har nog Ubisoft pressat utvecklarna till ännu ett ofärdigt spel *shruggs*

Avstängd
Skrivet av ForrestFox:

Ska ta och vänta på denna recension, av betan så blev jag otroligt tveksam.
*Ett taktiskt infiltrationsspel, där lik försvinner i tomma intet (känns SÅ konsol 1990. Det var ju bara att skjuta vakterna på stället och sen när andra väktare patrulerade förbi så var liken borta.. big wtf),
*vansinniga bilförare (dog oräkneligt antal gånger av civila personer som körde som biltjuvar),
*korkad AI (korkade civila, korkade väktare, korkade ai-teammates som tar kortaste vägen från a till b vilket betyder att de springer mitt framför väktare som av någon anledning inte reagerar att det smyger förbi knarksnutar, samt att ai-teammates kan magiskt teleportera sig om du råkar glömma någon),
*knepig styrning för fordon,
etc etc..

Vore kul om de fixar några av problemen innan release, men av erfarenhet så har nog Ubisoft pressat utvecklarna till ännu ett ofärdigt spel *shruggs*

Jopp luktar nytt division, väntar nog ett tag med att börja spela detta.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Är riktigt sugen på det här, älskar att smyga runt ala far cry. Lite orolig dock att intrycken från betan skiljer sig så enormt från spelare till spelare.

Också orolig att det bara var någon vecka mellan beta och släpp, man hinner väl inte putsa så mycket på dom dagarna?

Blir med all säkerhet ett köp, trots att jag mycket hellre hade sett det som fps.

Medlem

Köp inte det här spelet det är så ofärdigt, fantasilöst, buggigt och bara ett snabbt sätt för ubisoft att tjäna snabba pengar på. Det har hänt förr och kommer fortsätta hända tills folk fattar och slutar förhandsboka eller ens betala för såna här spel. Spela siege istället! gg

Medlem

Jag tycker inte att spelet är värt sitt pris nu, om dom gör något åt AI, fordonsfysik samt får bort några buggar kan det bli intressant igen men det enda som gör det kul nu är att spela med kompisar men det tappar sin charm rätt snabbt som spelet ser ut nu.

1
Skriv svar