Game of Thrones-skådis klar för Just Cause-film

Robot
Game of Thrones-skådis klar för Just Cause-film
Medlem
Game of Thrones-skådis klar för Just Cause-film

att ni missar att nämna stargate atlantis illa!

OT: Ska nog gå bra, riktigt bra skådis i mina ögon finns nog ingen serie film jag tyckt han har varit dålig i.

Medlem

Är ju svårt att ha en positiv inställning till spel som filmatiseras.

Redaktör
Skrivet av FuzioN:

att ni missar att nämna stargate atlantis illa!

Fixat!


signatur
Medlem
Skrivet av Dreijer:

Är ju svårt att ha en positiv inställning till spel som filmatiseras.

Jag tror vi har mycket skylla på owe boll för det. XD

Medlem

Herregud....

Kan dom inte ta någon som passar för rollen?

Danny Trejo skulle vara perfect!

Nu har han redan gjort film med liknande tema men det borde väl inte vara något problem...

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Herregud....

Kan dom inte ta någon som passar för rollen?

Danny Trejo skulle vara perfect!

Nu har han redan gjort film med liknande tema men det borde väl inte vara något problem...

Danny Trejo? Han är ju typ 75 år gammal.

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Herregud....

Kan dom inte ta någon som passar för rollen?

Danny Trejo skulle vara perfect!

Nu har han redan gjort film med liknande tema men det borde väl inte vara något problem...

Skrivet av Dreijer:
Skrivet av Fearnox:

Herregud....

Kan dom inte ta någon som passar för rollen?

Danny Trejo skulle vara perfect!

Nu har han redan gjort film med liknande tema men det borde väl inte vara något problem...

Danny Trejo? Han är ju typ 75 år gammal.

Han har inte tid! Kolla in hans filmlista på IMDB


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Antonia Banderas hade kanske varit ett ganska passande val.

Medlem

Filmer baserade på spel var dåliga långt innan uwe boll kom in i bilden.

Medlem
Medlem

Jag som nästan lyckats glömma den där Conan filmen... Eller det var ju inget fel på Momoa som vår favoritbarabar och inrot med den unge Conan var toppen.. men resten av filmen alltså. Vilket skräp.

Medlem

Sortera under b-film gissar jag.

Medlem
Skrivet av fredo:

Sortera under b-film gissar jag.

Yep. Direkt till DVD skulle jag tro. Inget jag kommer hålla utkik efter alltså. Inte för att jag hade gjort det även om de så hade haft Tom Cruise som skådis, för har Just Cause-filmerna ens en handling?

Medlem

Saknar Khal Drogo riktigt mycket från tv-serien Game of Thrones. Gillar på något konstigt sätt Jason Momoa. Faktiskt...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Inte för att klanka på Momo men är han inte lite stor för att spela Rico?

Medlem

Han kommer passa perfekt till rollen, såg precis Stallones b-film "Bullet to the Head" Momoa var skurken och den som lyfte filmen, killen går in 100% vad han gör - alltid!

Spelet är inte speciellt bra heller, så det lär bli något liknande Arnolds gamla Commando filmen, men underhållsvärde bli nog högt med Momoa i spetsen.

Medlem

Gillar herr Momoa faktiskt, men han har ju det problemet som många andra att han ofta hamnar i filmer som minst sagt har ett begränsat script.

1
Skriv svar