The Division får två gratisexpansioner i år

Robot
The Division får två gratisexpansioner i år

Ubisoft slopar säsongspasset för det andra året på New Yorks besudlade gator.

#tom-clancys-the-division, #massive-entertainment


Medlem
The Division får två gratisexpansioner i år

Jäklar vilka goa nyheter

Medlem

Tröttnat... samma gamla gula/gröna loot överallt.. dock var last stand kul innan alla körde med samma build.... nästan..

Medlem

Jag skulle lätt betala för en större expansion med mer story och djup
Gratis är såklart gott dock, så jag gnäller inte ^^

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Jag skulle lätt betala för en större expansion med mer story och djup
Gratis är såklart gott dock, så jag gnäller inte ^^

Ja hade mycket roligare level 1-30 än jag haft nån gång under end game. Så mer story åt folket!

Medlem

Det blir mer PVE vilket är skönt, allt skräp i DZ är ointressant i min bok.
Vill spela och uppleva mer i co-op med polarna.
Det var det som var mest magiskt med spelet tycker jag.
Så jag ser fram emot mer material.

Gnällkuk
Skrivet av ForrestFox:

Jag skulle lätt betala för en större expansion med mer story och djup
Gratis är såklart gott dock, så jag gnäller inte ^^

The Division kommer mest troligt att få väldigt lite nytt till sig framöver. Att man inte har något season pass är rätt logiskt, Massive kommer att fokusera på Avatar-spelet framöver vilket innebär att det största delen av personalstyrkan kommer att byta arbetsuppgifter.

Hade spelarbasen varit mycket större så hade man kanske kunnat få in tillräckligt med kapital för att finansiera nyanställningar och lägga mer pengar, samt tid på utveckling av spelet.

Är ganska säker på att pengarna Ubi investerar kommer att öronmärkta till 90% för Avatar-spelet.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Vet inte riktigt vad jag ska säga. Har 500 timmar i Division och visst gillar jag vad de planerar men samtidigt så har jag hela tiden suttit och hoppats på mer yta. Många tolkar detta som slutet på Division, det är väl lite att ta i men jag förstår folks besvikelse.

Medlem

Jag installerade det imorse och spelade upp mig till lvl 3, har inte köpt spelet än utan kör trial:en. Kul med gratis content, speciellt för mig som inte köpt nå season pass eller nåt sånt. Det gillas:) Jag ska bara köpa spelet, såg att det fanns billigt på ett ställe.

Medlem
Skrivet av rosski:
Skrivet av ForrestFox:

Jag skulle lätt betala för en större expansion med mer story och djup
Gratis är såklart gott dock, så jag gnäller inte ^^

Ja hade mycket roligare level 1-30 än jag haft nån gång under end game. Så mer story åt folket!

^
Inte min typ av spel men blev "meddragen" och kan bara hålla med.
För mig var 1-30 och storyn värd pengarna, massa fina detaljer i spelet också om man kikade efter dom.

Dom gick väl "i stå" på att det saknades lite end-game och större delen av kartan blev utan mening, något de iofs. fixade med senare patchar men då hade tåget lite åkt i alla fall för mig.

Men roligt att de tar spelet vidare, jag personligen ger hellre UBI än EA (eller vilket bolag som helst ) mina pengar nuförtiden som en PC spelare.

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem
Skrivet av Mindrax:

Det blir mer PVE vilket är skönt, allt skräp i DZ är ointressant i min bok.
Vill spela och uppleva mer i co-op med polarna.
Det var det som var mest magiskt med spelet tycker jag.
Så jag ser fram emot mer material.

+1

Gen
Medlem

Jag spelar gärna igen om man kan fortsätta utforska Manhattan i PvE läget som jag tycker är det absolut roligaste med Division. DZ bajset är så trôkigt!

Känns faktiskt som att detta beslut är resultatet av den stora undersökning Divisionspelare tog del av förra året. Minns att jag satt med den i 30min då den var extremt detaljerad. Jag nämnde "moar PvE" överallt där det gick iaf

Medlem
Skrivet av tricky:
Skrivet av ForrestFox:

Jag skulle lätt betala för en större expansion med mer story och djup
Gratis är såklart gott dock, så jag gnäller inte ^^

The Division kommer mest troligt att få väldigt lite nytt till sig framöver. Att man inte har något season pass är rätt logiskt, Massive kommer att fokusera på Avatar-spelet framöver vilket innebär att det största delen av personalstyrkan kommer att byta arbetsuppgifter.

Hade spelarbasen varit mycket större så hade man kanske kunnat få in tillräckligt med kapital för att finansiera nyanställningar och lägga mer pengar, samt tid på utveckling av spelet.

Är ganska säker på att pengarna Ubi investerar kommer att öronmärkta till 90% för Avatar-spelet.

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20170303/the-division-paver...

Sen ska man nog ta pressreleaser av det slaget med en nypa salt, men 90% som du tror låter lite väl saftigt va?


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Gnällkuk
Skrivet av Priapsi:
Skrivet av tricky:
Skrivet av ForrestFox:

Jag skulle lätt betala för en större expansion med mer story och djup
Gratis är såklart gott dock, så jag gnäller inte ^^

The Division kommer mest troligt att få väldigt lite nytt till sig framöver. Att man inte har något season pass är rätt logiskt, Massive kommer att fokusera på Avatar-spelet framöver vilket innebär att det största delen av personalstyrkan kommer att byta arbetsuppgifter.

Hade spelarbasen varit mycket större så hade man kanske kunnat få in tillräckligt med kapital för att finansiera nyanställningar och lägga mer pengar, samt tid på utveckling av spelet.

Är ganska säker på att pengarna Ubi investerar kommer att öronmärkta till 90% för Avatar-spelet.

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20170303/the-division-paver...

Sen ska man nog ta pressreleaser av det slaget med en nypa salt, men 90% som du tror låter lite väl saftigt va?

Nja, jag tror faktiskt inte det om jag ska vara ärlig. Att det inte påverkas innebär snarare att spelet kommer att få fortsatta uppdateringar osv, men styrkan lär vara avsevärt mycket mindre. Alla som nyrekryteras kommer nog att anställas för att arbeta med det nya spelet.

Däremot tror jag det kommer mest att vara balansändringar än större uppdateringar. Det kommer ju komma nytt innehåll förvisso, men gissar nästan att det dels kommer ta lite längre tid samt att det mesta redan är förberett och mer eller mindre färdigt

Men ok, 90% kanske var lite överdrivet


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Dom har tappat en allt för stor spelarbas för att kunna rädda upp detta med gratis content tror jag. Stora Youtubers som har varit väldigt viktiga för communityn har slutat eller dragit ner på videos som innehåller Division. Då talar jag om LikeButter och MarcoStyle bl.a som börjat vända sig till andra titlar.

1
Skriv svar