Nintendo: Döda pixlar på Switch är "normalt"

Medlem

Oj! Vilken flopp detta kan bli! - Glitch!
Har inte tänkt att köpa den, men nu kommer jag aldrig att göra det. Ska varna andra från att köpa den.
Den känns ju inte riktigt färdig, barnsjukdomar, måndagsexemplar eller så är det billiga delar som inte fungerar?

Switch off!


signatur

autograph

Medlem

Jag kan acceptar några "döda" pixlar som inte tänder på en hög PPI skärm.
Men något jag "aldrig" under några som helst omständigheter accepterar är pixlar som fastnat!

Medlem

Sanslöst av Nintendo och påstå inte att MS inte fick skit /betala för RRoD för det fick dom.

Det mänskliga ögat kan ändå inte se under 30 döda pixlar, så förstår inte missnöjet.

Medlem
Skrivet av Cyras:

Gnället om placering av laddningsuttag kan jag inte förstå, hade blivit mer problem än där är med att sätta enheten i dockningsstationen med en annan placering.

Vilken intelligensbefriad kommentar. Tanken med Switch är ju att det är en bärbar konsoll. Hur spelar du bärbart när den sitter i dockningsstationen? Skall du ta med dig tvn också?
De har marknadsfört konsollen med att man kan ta den till vänner, fälla ut stödet och spela tillsammans på den lilla skärmen. Idiotiskt att man inte skall kunna ladda den samtidigt som man gör detta.

Medlem
Skrivet av pelson:

Det mänskliga ögat kan ändå inte se under 30 döda pixlar, så förstår inte missnöjet.

Källa på det?

Medlem
Skrivet av Sebovich:

Är väl inget ovanligt att döda pixlar inte omfattas av garantin. Köpte en Samsung tv för 10k med död pixel och det fick jag leva med

Du kan inte jämföra en 6.5" skärm med en TV skärm på 50" eller större. Döda pixlar borde blir mer påtagligt på en liten skärm som switch. Rätta mig gärna om jag har fel

Medlem
Skrivet av Gunsm0ke:
Skrivet av Cyras:

Gnället om placering av laddningsuttag kan jag inte förstå, hade blivit mer problem än där är med att sätta enheten i dockningsstationen med en annan placering.

Vilken intelligensbefriad kommentar. Tanken med Switch är ju att det är en bärbar konsoll. Hur spelar du bärbart när den sitter i dockningsstationen? Skall du ta med dig tvn också?
De har marknadsfört konsollen med att man kan ta den till vänner, fälla ut stödet och spela tillsammans på den lilla skärmen. Idiotiskt att man inte skall kunna ladda den samtidigt som man gör detta.

Pojken som inte kan stava till konsol försöker lära mig om intelligens och hur Nintendo marknadsför Switch.

Lilla gubben, försök lära dig något riktigt om marknadsföring så man kan ta dig seriöst angående ämnet. Försök använda hjärnan och tänk lite längre innan du kommenterar nästa gång, detta är ju bara skrattretande.

Medlem

Nintendo lever i sin egna lilla värld om dom tror att folk inte kommer returnera sina defekta konsoler.

Skrivet av elPresidente:
Skrivet av pelson:

Det mänskliga ögat kan ändå inte se under 30 döda pixlar, så förstår inte missnöjet.

Källa på det?

Infowars och RT.

Medlem
Skrivet av Cyras:

Pojken som inte kan stava till konsol försöker lära mig om intelligens och hur Nintendo marknadsför Switch.

Lilla gubben, försök lära dig något riktigt om marknadsföring så man kan ta dig seriöst angående ämnet. Försök använda hjärnan och tänk lite längre innan du kommenterar nästa gång, detta är ju bara skrattretande.

Riktigt tunga argument där. Frågan är vem som är lilla gubben

123
Skriv svar