Detta innehåller Mario Kart 8 Deluxe till Switch

Robot
Detta innehåller Mario Kart 8 Deluxe till Switch

Fem minuter (japansk) trailer visar upp innehållet.

#mario-kart-8-deluxe


Medlem
Detta innehåller Mario Kart 8 Deluxe till Switch

Nybörjarläget känns nästan som det mest intressanta när man vill spela med småttingana, eller kombinationen fru&Rainbow Road...

Medlem

Mario Kartu 8 Deruxu.

Medlem

Ah vi släpper Mario Kart 8 igen! Det vore ju roligt!


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Gen
Medlem

Nån mer som såg fps drops då och då? De snackade ju om 1080p/60fps men kommer Tegra X1-chippet återigen göra oss besvikna tro? De borde verkligen valt X2-chippet (Pascal)...

Medlem

Älskar detta spelet, så det ska inhandlas igen till switch ^^

Medlem
Medlem
Skrivet av Kimpur:

Ah vi släpper Mario Kart 8 igen! Det vore ju roligt!

Jag gillar att de släpper HD-remakes av spel man missat. Jag har tex missat God of War 1 och 2 när det begav sig men kunde spela dem sen. Så har inget emot remakes/rereleases.

Medlem

I princip inget nytt från Mario Kart 8 för Wii U, allt ser exakt likadant ut förutom några nya karaktärer och man kan ha två items samt ett nytt battlemode.

Fortfarande helt omotiverat att köpa en Switch för så få nyheter.

Jag kan fortfarande köra nya Zelda och Gamla Mario Kart 8 utan att gråta.

Jag väntar med Switch tills den gått ner i pris och de fixat alla barnsjukdomar med den.

Och jag förväntar mig att Nintendo anstränger sig att släppa ett Mario Kart 9 eller iallafall ett gäng DLC till MK8 Deluxe, det är ju inga nya banor i nuläget!

Gen
Medlem
Skrivet av mill:
Skrivet av Kimpur:

Ah vi släpper Mario Kart 8 igen! Det vore ju roligt!

Jag gillar att de släpper HD-remakes av spel man missat. Jag har tex missat God of War 1 och 2 när det begav sig men kunde spela dem sen. Så har inget emot remakes/rereleases.

HD Remake är det väl inte? Spelet körs i något högre upplösning men har inte läst att de pillat på texturerna.

Medlem

Mario kart 8 är nog det spel jag haft roligast med dom senaste åren och anledningen jag haft jävligt mycket mer sköj på min wiiu än dom andra konsolerna. Köper det gärna igen. Hoppas dom jobbat lite med random disconnects.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Första spelet i 60 fps till switch?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Första spelet i 60 fps till switch?

Var ju relativt stabil 60 på WiiU så vore konstigt annars


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

För mig som köpte Switch som min första Nintendo-konsol så är det grymt att MK8 släpps! Det rör mig inte i ryggen att det är Wii U-spelet eftersom jag inte spelat det. Battle Mode spelade jag i timmar med polarna på SNES-MK så jag hoppas det blir lika kul här, och nybörjarläget blir perfekt för mina barn. MK8 är faktiskt det spel jag sett fram mot mest på Switch just därför.


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

1
Skriv svar