Läs Ghost Recon: Wildlands-recensionen på nya FZ

Robot
Läs Ghost Recon: Wildlands-recensionen på nya FZ

Kom med feedback gällande recensionernas utformning.

#ghost-recon-wildlands-2


Medlem
Läs Ghost Recon: Wildlands-recensionen på nya FZ

Lite mycket mörkt kanske, men annars är det väl helt ok. Det var likadant sist ni ändrade, det känns fel i början för att det är ovant. Men man vänjer väl sig.

Men varför ska sidan vara så smal? För att få plats med mer reklam eller finns där en trevligare anledning? Känns inte som att så många sitter med sina skärmar i porträtt.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Rätt jobbigt att läsa när artikel-kolumnen inte är i mitten av skärmen. Tycker högerkolumnen inte tillför ngt i det här läget (forum, andra artiklar etc). Gillar betygsdelen och +/-, tydligt och snyggt. Bra med taggar till artikeln men gärna fler lite mer detaljerade, som tex co-op.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av mill:

Rätt jobbigt att läsa när artikel-kolumnen inte är i mitten av skärmen. Tycker högerkolumnen inte tillför ngt i det här läget (forum, andra artiklar etc). Gillar betygsdelen och +/-, tydligt och snyggt. Bra med taggar till artikeln men gärna fler lite mer detaljerade, som tex co-op.

Bra tankar kring taggarna!

Gällande bredden är en av anledningarna till att för breda textspalter är jobba att läsa.


signatur
Medlem

Saknar direkt funktionen för att se hela recensionen på en sida. Det är det första jag ändrar när jag besöker FZ med en ny webbläsare i dagsläget.

/ LordDaimos

Medlem

-----

+
Ljuddämpade vapen är som ljuv musik
Co-op är alltid roligt
Den urgulliga drönaren
Friheten i hur du tar dig an uppdragen

-
Optimering, hört talas om det?
Buggarna är alldeles för många
Ibland ett repetitivt helvete
Nätkoden

----

Ni borde satt en tvåa på det där...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Som tidigare sagts hade det föredragits om den var mer centrerad men jag kan även påpeka att det vore väldigt skönt om man kunde ha det på en sida som det går på nuvarande versionen.

Skrivet av Propy:

Lite mycket mörkt kanske, men annars är det väl helt ok. Det var likadant sist ni ändrade, det känns fel i början för att det är ovant. Men man vänjer väl sig.
.

Skönt med mörkt, tycker den nuvarande är för ljus


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Inte helt förtjust i sifferbetygen. För automatiskt får det mig att tro att det går till 10. För så få steg är symboler väldigt mycket vanligare.

Medlem

Vore bra om man inte blev kidnappad bara för att man vill titta närmre på en bild. Pop ut kanske?


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Avstängd

Kommentarsektionen borde vara som det är, det liknar sweclockers. Sweclockers borde ta efter fz inte tvärtom.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av magiul:

Inte helt förtjust i sifferbetygen. För automatiskt får det mig att tro att det går till 10. För så få steg är symboler väldigt mycket vanligare.

Vi hade /5 med från början. Får kanske överväga det.

Skrivet av Svartsmurfen:

Vore bra om man inte blev kidnappad bara för att man vill titta närmre på en bild. Pop ut kanske?

Hm, det ska vara en popup? Desktop eller mobil?

Skrivet av xtrem11:

Kommentarsektionen borde vara som det är, det liknar sweclockers. Sweclockers borde ta efter fz inte tvärtom.

Instämmer helt och hållet. Det är en teknisk begränsning i Swec-plattformen som vi hoppas få bort så snart som möjligt. Kommer dock inte bli till lanseringen.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Svartsmurfen:

Vore bra om man inte blev kidnappad bara för att man vill titta närmre på en bild. Pop ut kanske?

Hm, det ska vara en popup? Desktop eller mobil?

Jag vet inte vad det heter, popup känns mer som ett nytt fönster, jag tänker mig något i still med swecs lösning där bilden blir förstorad. Sedan får man rudimentära kontroller för att bläddra mellan olika bilder. Jag gillar den lösningen eftersom man inte förlorar den plats man var på i texten.
Desktop.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Snyggt, jag gillar den nya designen!


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

1
Skriv svar