Se dråplig kamp om skattkista i gameplay-klipp från Sea of Thieves

Robot
Se dråplig kamp om skattkista i gameplay-klipp från Sea of Thieves
Medlem
Se dråplig kamp om skattkista i gameplay-klipp från Sea of Thieves

Det här spelet alltså. Kan bli kung, allt som behövdes var verklig vattenfysik. så det inte såg ut som fartygen gick på räls. Inget annat är väl egentligen nytt. Förutom vattenfysiken.

Medlem

Asså, detta spelet kommer äga min tid. Retar mig att jag får plats i typ all early alpha men inte detta, inte ens ett smakprov

Medlem

Spelet ser riktigt coolt ut men jag hatar när devs spelar in sig själva när de spelar sitt egna spel.. det är så uppenbart att dem vill hypa upp spelet så mycket som möjligt så att folk blir hypade och vill köpa det, så känns alltid så påtvingat..

Medlem
Skrivet av Wamp:

Spelet ser riktigt coolt ut men jag hatar när devs spelar in sig själva när de spelar sitt egna spel.. det är så uppenbart att dem vill hypa upp spelet så mycket som möjligt så att folk blir hypade och vill köpa det, så känns alltid så påtvingat..

Samtidigt är det ett mycket ärligare sätt att visa spelet på än en fet CGI-trailer som alltid går hem hos folk utan att visa ett smack av spelet.

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Wamp:

Spelet ser riktigt coolt ut men jag hatar när devs spelar in sig själva när de spelar sitt egna spel.. det är så uppenbart att dem vill hypa upp spelet så mycket som möjligt så att folk blir hypade och vill köpa det, så känns alltid så påtvingat..

Samtidigt är det ett mycket ärligare sätt att visa spelet på än en fet CGI-trailer som alltid går hem hos folk utan att visa ett smack av spelet.

Håller med! Ser hellre detta än en fläskig och överdriven "gameplay" trailer.

Medlem

Är det där Stephen Colbert!?

Varje gång jag ser ett FPS demo och dom spelar på konsol börjar jag gråta.

Inaktiv

Synd det görs exklusivt till Microsoft's prylar, annars hade det varit ett garanterat köp.

Medlem
Skrivet av Rior:

Är det där Stephen Colbert!?

Varje gång jag ser ett FPS demo och dom spelar på konsol börjar jag gråta.

Jag tror att du menar John Oliver. Jo, nog finns det likheter alltid.

Medlem

Är nog riktigt sugen på detta spelet...
Men jag vet för lite om detta än. är det ett mmo? handlar man eller är man bara pirat? är det nått skill tree? är det någon story? och säkert många frågor till.

Svaren finns nog där ute nån stans men jag har inte orkat leta än eftersom det är långt kvar till släpp.

Medlem
Skrivet av Rior:

Är det där Stephen Colbert!?

Varje gång jag ser ett FPS demo och dom spelar på konsol börjar jag gråta.

ja eller när dom sitter å lirar med dosa, å dom har absolut fortfarande noll koll på att sikta.

Medlem

Dehär ser nice ut alltså! men vart fan är fysiken?!

Medlem

Det finns verkligen god potential i detta spel, men jag tror man gör rätt i att vara lite återhållsam i hyllningar och förhoppningar till dess att man fått sätta tänderna i det

Medlem
Skrivet av Wamp:

Spelet ser riktigt coolt ut men jag hatar när devs spelar in sig själva när de spelar sitt egna spel.. det är så uppenbart att dem vill hypa upp spelet så mycket som möjligt så att folk blir hypade och vill köpa det, så känns alltid så påtvingat..

Om du tittade på Civ 6 devstreamsen så va dom riktigt bra enligt mig då. Inga superlativ utan dom visade funktioner och körde ett bestämt scenario och svarade på frågor så gott dom kunde.

Medlem

Jag kanske har fel men när dåliga skådespelare går efter ett manus så blir det ofta en stel känsla. Jag tycker att de bara skulle ha spelat spelet i ett bra antal timmar och tagit ut det som var mest naturligt och roligt. Att motståndarskeppet bara råkade stå där det stod var nog ingen slump då allt skådespeleri gick rakt in till den där striden.

Medlem

när ska utvecklare sluta spela allan och fejka sina klipp.

man ser ju klart och tydligt att detta är uppgjort, ingen ser dom simma emot dom heller

Medlem
Skrivet av Dalthor-san:
Skrivet av Wamp:

Spelet ser riktigt coolt ut men jag hatar när devs spelar in sig själva när de spelar sitt egna spel.. det är så uppenbart att dem vill hypa upp spelet så mycket som möjligt så att folk blir hypade och vill köpa det, så känns alltid så påtvingat..

Om du tittade på Civ 6 devstreamsen så va dom riktigt bra enligt mig då. Inga superlativ utan dom visade funktioner och körde ett bestämt scenario och svarade på frågor så gott dom kunde.

Samma med Total War devsen, de visar mkt själva i sina videos.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Sjöslag för Dummies 1.0. Släpp ALDRIG ankaret under ett pågående sjöslag.

Vet inte, men jag har svårt med den här sortens grafik.


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Medlem
Skrivet av FuzioN:

när ska utvecklare sluta spela allan och fejka sina klipp.

man ser ju klart och tydligt att detta är uppgjort, ingen ser dom simma emot dom heller

Tja, hur många tror du spelar spelet nu under utvecklingen? Det går inte att göra på något annat sätt om du inte vill stirra på en tom värld där inget händer i en kvart.

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av FuzioN:

när ska utvecklare sluta spela allan och fejka sina klipp.

man ser ju klart och tydligt att detta är uppgjort, ingen ser dom simma emot dom heller

Tja, hur många tror du spelar spelet nu under utvecklingen? Det går inte att göra på något annat sätt om du inte vill stirra på en tom värld där inget händer i en kvart.

Så bara för du inte har en beta med många som spelar spelet ger det dig en ursäkt att försöka lura folk att sådant här händer i spelet, när allt är uppgjort.

Hör du hur du låter?

stöld är inte långt ifrån lögn
och i detta fallet är det inte Långt alls ifrån det då dom försöker sälja en produkt.

1
Skriv svar