Peppa inför Mass Effect: Andromeda med lanseringstrailern

Medlem

Musiken är ett stolpskott av KOSMISKA proportioner. Som vanligt har nog producenten (EA) valt den...


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem
Skrivet av Nemo:

Jösses vilken usel låt.

Det är det enda jag kommer ihåg av trailern 5 minuter senare, efter att öronen återhämtat sig från chocken.

Ja, fy fan. Påminner mig om när Star Trek: Enterprise kom. Helt ok serie, men det kryper fortfarande i skinnet när jag tänker på signaturlåten.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Vill verkligen förhandsboka detta. Men något säger mig att inte göra det. Ajja, får det bra recensioner och användarebetyg dag 1 så blir det ett köp dag 1

Medlem
Skrivet av Priapsi:
Skrivet av Nemo:

Jösses vilken usel låt.

Det är det enda jag kommer ihåg av trailern 5 minuter senare, efter att öronen återhämtat sig från chocken.

Ja, fy fan. Påminner mig om när Star Trek: Enterprise kom. Helt ok serie, men det kryper fortfarande i skinnet när jag tänker på signaturlåten.

Haha åh nej! xD

♫ its been a long road... ♫

♫... cus I've got faith, of the heart!... ♫

x'D, jag har inte ens brytt mig om att kolla på serien, bara mest hört illa om den från Star Trek fans. Gilla dock verkligen konceptet och ville kolla ändå men introlåten räckte för att skrämma bort mig.

Medlem
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av Priapsi:
Skrivet av Nemo:

Jösses vilken usel låt.

Det är det enda jag kommer ihåg av trailern 5 minuter senare, efter att öronen återhämtat sig från chocken.

Ja, fy fan. Påminner mig om när Star Trek: Enterprise kom. Helt ok serie, men det kryper fortfarande i skinnet när jag tänker på signaturlåten.

Haha åh nej! xD

♫ its been a long road... ♫

♫... cus I've got faith, of the heart!... ♫

x'D, jag har inte ens brytt mig om att kolla på serien, bara mest hört illa om den från Star Trek fans. Gilla dock verkligen konceptet och ville kolla ändå men introlåten räckte för att skrämma bort mig.

Haha, ja den är hemsk. Serien är dock rätt bra och eftersom den finns på Netflix kan man ju hoppa över låten om man är alert med musen. Tar inte många avsnitt innan man vet exakt hur långt man ska flytta tidsmarkören.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Trailern sög totalt men kommer ändå köpa spelet. Ansiktsanimationerna vet jag inte så mycket, tycker det ser lika illa ut som det alltid gjort bland de flesta spelen, endast fåtal spel som fått till det bättre (Witcher 3, LA Noire etc), så inget som stör mig eg. Hoppas iaf på spelet.

Medlem

Å herregud här finns verkligen potential för århundradets besvikelse.

Medlem

Personligen tyckte jag de var en ganska dålig trailer jag med. Däremot tror jag de valde en mer laidback musik pga nedtoning av katastrofstoryn original triologin hade. De har ju vart så noga med påpeka att detta ska handla mer om en casual rymdopera bestående av utforskning och fördjupning av mass effect lore än Shepard-mot-världens-undergång stuket de varit i de tidigare. Verkar vara väldigt angelägna att leverera den "nya" känslan till serien.

Jag gillar själv när de är lite hektiskt men vem vet det kanske visar sig vara nyttigt med lite friska fläktar.

Medlem
Skrivet av Remus:

Jag vill känna rysningar och berörd av en trailer kanske speciellt en launch trailer också. Denna musik var nog den sämsta till ett spel någonsin. Kunde ha varit till vilken video som helst. Musikvideo. Reklam för Volvo. Ja vad som helst.

Oerhört tråkig video och skurken/fienden ser jätte snäll ut. Kolla på de där ögonen t ex....

Jepp, musiken var ett jävligt skevt val.

12
Skriv svar