Reklamrulle - StarCraft II

Robot
Medlem
Reklamrulle - StarCraft II

lite fjantig reklamvideo tycker jag


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Fan vilken fin video!


signatur

Meep!

Medlem

Den var nice!

Medlem

Snabbklippning från gamla trailers såg det ut som.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Ge mig spelet bara. Det är färdigt.

Medlem

Visst är det Nova (Hon som skulle ha huvudrollen i Starcraft: Ghost) vi får se där en liten snabbis bland klippen?, hur som helst så ska det bli skoj att lägga vantar på den färdiga produkten

Medlem

Tror att det är Kerrigan när hon blir "infested"

Medlem

Uh, ganska vilseledande reklam. Känns mer som ett spel som försöker närma sig Gears of War. Fast jag antar att visa upp riktigt gameplay är ett ganska dåligt sätt för att få in dom dumma spelarna.

Medlem

Varför klagar alla på att blizzard inte visar gameplay, seriöst, spelet är inte släppt än och det finns säkert 5000+ videos på spelet, med multiplayer, singleplayer campaign och custom banor, men vissa försöker alltid hitta nåt att gnälla på.

Medlem

Jo men det är ändå reklam som ska visas på TV för alla. Inte dom som läser spelsiter eller liknande. Det är grymt snygg CGI som dom visar under videon men det är ju inte alls vad spelet är eller hur?
Jag själv ser ofta på matcher på Youtube av SC2 när jag får lite tid över.

Medlem

Grrr... GIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIVE ME! Seriöst, jag är så hypad på single player delen att jag nog kommer sitta och skaka av upphetsning när jag startar upp det. xD Ok... kanske inte riktigt. Men jag ser verkligen fram emot det. Go Kerrigan, I shall follow you until the end!


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Andrige:

Jo men det är ändå reklam som ska visas på TV för alla. Inte dom som läser spelsiter eller liknande. Det är grymt snygg CGI som dom visar under videon men det är ju inte alls vad spelet är eller hur?
Jag själv ser ofta på matcher på Youtube av SC2 när jag får lite tid över.

Videon funkar utmärkt som reklam. :-/ Förstår inte vad du menar, de gjorde liksom inte denna trailern för att tillfredsställa dina begär att se mer. De gjorde den i marknadsföringssyfte.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

dom enda människorna som köper spel enbart baserat på tvreklam och affischer ute på stan är dom som ligger högst på casual-mätaren. Starcraft 2 är inget för casualspelare, dom som köper dehär spelet vet mycket väl vad det är för spel och varför dom köper det. Den här trailern är sjukt snygg.

Medlem

Fick en tår av spänningen.
Längtar som bara den, och väldigt snyggt reklam!
12 års väntan är snart över

Medlem

snart


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Trailers är inte till för att informera om spelupplevelsen och hur det går till.

Dem är till för att väcka intresse och förmedla en känsla; Inte visa hur tufft det ser ut med det nya UI:t och hur fräckt det är att köpa SCVs

Medlem

Fucking awesome!

En liten del inom mig dog när betan stängdes ner..

Medlem
Skrivet av darpra123:

. Starcraft 2 är inget för casualspelare

erm, singleplayer är väl casual tilltalande om nåt?

Medlem

casuall = enkelt som vem som helst kan bara snabbt starta upp och köra, tror inte att något RTS med mer djup en ett tower defenselir kan kallas casual, även om det är singleplayer så kräver det lite skill och engagemang av spelaren att kontrollera flera units och bygga bas och hela den grejjen, casuall är en ganska nyskapad term pga att gruppen som räknas in som gamers börjar bli större och mer varierad dvs ens föräldrar och småbarn och bara folk som inte har koll på data och spel annars som nu kan finna underhållning i dehär mediet. Jag kan ha fel men nej jag tycker inte att målgruppen som casuallspel riktas till är samma målgrupp som Stacraft 2's singelplayer campaign riktas till. Visst spel borde satsa på att tillfredställa alla men jag tror inte att det är så riktigt än och i SC2's fall så är jag glad över att det inte är så.

Medlem

sc2 lär ha en tutorial precis som orginalet hade och precis som alla andra spel i samma genre med lättare banor i början

Medlem

Det är med stor sannoliket Kerrigan i filmen. De har tidigare sagt att det ska vara en del flashbacks. De har tom. sagt att hela striden när Kerrigan lämnas kvar har gjorts om. Nova är blond btw.

Personligen tycker jag det var en bra video. Om jag inte missat något så är där också en del nya klipp.

Medlem

Till er som klagar på att det inte är gameplay: Enormt välgjorda prerenderingar är iprincip blizzards varumärke. Jag vågar nästan påstå att de var först med detta, utan att ha någon direkt källa. Se exempelvis warcraft II. Det är fint ögongodis helt enkelt.

Medlem

rateTfåT

Varför inte bara ha det i början. Förstör ju fan allt när dem kör nå snabbspolat i slutet som ska likna "Rated T for Teen"

Haha onödigt klag men för i helvette!

1
Skriv svar