Inga fler offline-händelser i State of Decay 2
ska nog bli roligt när det kommer, men jag minns inte att det var någon offline aktivitet i det första".
Inte alls? Jag lämnade alltid min bas i perfekt tillstånd och sen när jag loggade in igen var det alltid flera jäklar som sprungit bort och inte kunde ta sig hem igen. Blev väldigt irriterande efter ett tag.
ska nog bli roligt när det kommer, men jag minns inte att det var någon offline aktivitet i det första".
Inte alls? Jag lämnade alltid min bas i perfekt tillstånd och sen när jag loggade in igen var det alltid flera jäklar som sprungit bort och inte kunde ta sig hem igen. Blev väldigt irriterande efter ett tag.
Jag märkte ingenting när jag spelade Steamversionen. Jag blev faktiskt riktigt förvånad när du skrev om funktionen i artikeln, hade ingen aning om att den fanns. Allt låg kvar i samma mängd i min bas och folk levde och befann sig där jag lämnade dom eller åtminstånde i samma område och gick omkring.
Var man tvungen att slå igång funktionen manuellt på steamversionen eller var den borttagen kanske?
Game long and prosper
ska nog bli roligt när det kommer, men jag minns inte att det var någon offline aktivitet i det första xD. Däremot minns jag hur dumt det kändes när man fick pengar i Fable 2 när man var "offline".
Dåligt minne? Varje gång man startade spelet för en ny session dök det upp en massa skit som hänt medan man inte lirat. Oftast harmlösa grejer, men det sög en del när någon överlevare man gillade sprungit och dött.
ska nog bli roligt när det kommer, men jag minns inte att det var någon offline aktivitet i det första xD. Däremot minns jag hur dumt det kändes när man fick pengar i Fable 2 när man var "offline".
Dåligt minne? Varje gång man startade spelet för en ny session dök det upp en massa skit som hänt medan man inte lirat. Oftast harmlösa grejer, men det sög en del när någon överlevare man gillade sprungit och dött.
Känns som det var årtionden man spelade SoD, kommer inte ihåg ett smack av det där xD
Game long and prosper
ska nog bli roligt när det kommer, men jag minns inte att det var någon offline aktivitet i det första xD. Däremot minns jag hur dumt det kändes när man fick pengar i Fable 2 när man var "offline".
Dåligt minne? Varje gång man startade spelet för en ny session dök det upp en massa skit som hänt medan man inte lirat. Oftast harmlösa grejer, men det sög en del när någon överlevare man gillade sprungit och dött.
Tror att en grej kan vara att när jag började att spela det så körde jag det väldigt mycket i ett par dagar tills att jag hade klarat allt. Sen så tog jag aldrig upp det igen.
De verkligen tvingar in folk i Windows Store nu... >:(
Jag övergav Microsofts alla tjänster och mjukvaror för flera år sedan och det är är helt underbart att slippa. Store är GFWL i en ny förpackning, sämre dessutom. Spel som är direkt bundna till det har ju visat sig vara katastrof.
Kort och gott, Microsoft får inte ens sina egna saker att fungera, men det skulle drivas på ordentligt så alla skulle "uppgradera".
Tacka vet jag macOS.
Lite små tråkigt att detta är ms exklusivt, för det är väl det? Ingen sp heller, va?
inte läst artikeln?
"Den andra punkten på fansens önskelista var möjligheten att spela co-op. Ettans värld var som gjord för att möta zombiehorder med vänner, men ändå förblev det första spelet ett singleplayer-äventyr. Det har nu ändrats i State of Decay 2, som stödjer upp till fyra vänner i samma värld." upp till fyra spelare alltså.
verkar även ganska mycket som att det kommer vara ms-exklusivt även denna gången