Arma spelare sökes! (Milsim)

Medlem
Arma spelare sökes! (Milsim)

Hej!

Jag och en kompis har en hel del arma och servrar i bakgrunden och har nu öppnat för en ny server. Den inriktar sig mer mot Milsim hållet.
Vi har inte spelat så värst mycket Milsim innan, mest Exile och Liberation.

Servern bygger på ALiVE, ACE3 och RHS (samt fler moddar) Vi tror att de flesta buggarna är lösta. Nu fattas bara trevligt folk som älskar spelet lika mycket som vi. Teamspeak 3 server, nibble.tk joina oss om du känner för det. Vi har inga direkta krav på er förutom att du är över 18 år, har mic och är lätt att handskas med ^^

Scenario: NATO ledda styrkor är beordrade att lokalisera och oskadliggöra rekryterings lokaler, bombfabriker och terrorbekämpning i största allmänhet. Lokalbefolkningen förhörs och informationen leder oss förhoppningsvis till Terroristernas tillhåll. Till hjälp har vi luftvärnet och pansarförbandet. Begär understöds eld från helikoptrar eller transporter. Skicka begäran om ammunition, vapen eller medicinsk hjälp. Bygg upp tillfälliga eller permanenta läger.

Moddar:

  • ALiVE
    ACE3
    RHSUSAF
    RHSAFRF
    RHSSAF
    RHSGREF
    Taskforce Radio
    CBA A3
    Tryk's Multi-play Uniforms pack 0.9.4b
    CUP Terrains Core
    CUP Terrains Maps
    CUP Terrains CWA
    CAF_AG1.5
    G.O.S Al Rayak
    Spyder Addons

Alla moddar finns på Steam Workshop

Teamspeak: nibble.tk

Medlem

Arma spelare.. Vilka stackare.

Arma-spelare tack. Ja, det gör en enorm skillnad.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Vill höja ett varningens finger för CAF_AG! (om det inte har uppdaterats nåt nyligen), sist jag provade var vapenljuden till de vapen de använder buggade så att de inte hörs på håll (konfigurerade om talibanfaktionen till att använda RHS-vapen istället åt min grupp).

1
Skriv svar