Första titt på Telltales Games Guardians of the Galaxy

Robot
Första titt på Telltales Games Guardians of the Galaxy
Medlem
Första titt på Telltales Games Guardians of the Galaxy

Vaaa?! Har Telltale äntligen gjort någonting åt sin uråldriga spelmotor för den där grafiken passar inte med tidigare Telltale-spel.

Medlem

Blir instant buy på det där, Telltale ftw!

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Vaaa?! Har Telltale äntligen gjort någonting åt sin uråldriga spelmotor för den där grafiken passar inte med tidigare Telltale-spel.

Man kan ju hoppas.

Även fast grafik inte är allt, så behöver de allt bra en uppdatering på deras motor.

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Vaaa?! Har Telltale äntligen gjort någonting åt sin uråldriga spelmotor för den där grafiken passar inte med tidigare Telltale-spel.

Walking Dead säsong 3 och Batman använde också den här nya motorn såvitt jag vet.

FM-guru
F.d. Sisyr

Vilket slöseri att sätta Harrington, som i alla fall jag tyckte var riktigt bra som Bigby Wolf, på Groot. Den rollen hade man ju kunnat låta vilken intern som helst göra.

Medlem

Har faktiskt tröttnat på Telltale... Jag är ett stort fan av både The Walking Dead och The Wolf Among Us.

Fixade säsong 3 av TWD och lirade genom de två första avsnitten. Jag tycker inte det är dåligt men den tiden det tar emellan varje episod förstör hela upplevelsen för mig.

Ångrar djupt att jag inte väntade tills alla episoder var ute men har för mig att Telltale själva sa att episoderna skulle släppas inom kortare intervaller men det var ju ren och skär bullshit eller så hörde jag det från en dålig källa.

Näe att få två timmar i taget mellan flera månader, den affärsmodellen är helt åt helvete enligt mig...

Hur roligt skulle det vara om en serie som tex. Game of Thrones släppte ett avsnitt i månaden för att sen när det är slut ha några års säsongsuppehåll? Tror många skulle tycka det var dåligt.

Att se att dem håller på med flera andra projekt samtidigt istället för att fokusera på en serie i taget är också helt idiotiskt enligt mig, men där finns det säkert folk som tycker motsatsen.

Well well får skylla mig själv att jag började spela för tidigt.

Medlem

Samtidigt tar det år och dar att få fram nästa säsong av GoT och The Wolf Among Us.

Medlem

Ge mig Tales from the Borderlands S02!


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av 1337Figaro:

Har faktiskt tröttnat på Telltale... Jag är ett stort fan av både The Walking Dead och The Wolf Among Us.

Fixade säsong 3 av TWD och lirade genom de två första avsnitten. Jag tycker inte det är dåligt men den tiden det tar emellan varje episod förstör hela upplevelsen för mig.

Ångrar djupt att jag inte väntade tills alla episoder var ute men har för mig att Telltale själva sa att episoderna skulle släppas inom kortare intervaller men det var ju ren och skär bullshit eller så hörde jag det från en dålig källa.

Näe att få två timmar i taget mellan flera månader, den affärsmodellen är helt åt helvete enligt mig...

Hur roligt skulle det vara om en serie som tex. Game of Thrones släppte ett avsnitt i månaden för att sen när det är slut ha några års säsongsuppehåll? Tror många skulle tycka det var dåligt.

Att se att dem håller på med flera andra projekt samtidigt istället för att fokusera på en serie i taget är också helt idiotiskt enligt mig, men där finns det säkert folk som tycker motsatsen.

Well well får skylla mig själv att jag började spela för tidigt.

Håller med. Ett avsnitt varje vecka eller varannan vecka hade varit lagom.
Men flera månader emellan är åt helvete. Får ju nästan spela igenom igen när nästa avsnitt kommer så man kommer ihåg allt.
Någon som har koll på varför det tar sån jävla tid?

Medlem
Skrivet av Kajlie:
Skrivet av 1337Figaro:

Har faktiskt tröttnat på Telltale... Jag är ett stort fan av både The Walking Dead och The Wolf Among Us.

Fixade säsong 3 av TWD och lirade genom de två första avsnitten. Jag tycker inte det är dåligt men den tiden det tar emellan varje episod förstör hela upplevelsen för mig.

Ångrar djupt att jag inte väntade tills alla episoder var ute men har för mig att Telltale själva sa att episoderna skulle släppas inom kortare intervaller men det var ju ren och skär bullshit eller så hörde jag det från en dålig källa.

Näe att få två timmar i taget mellan flera månader, den affärsmodellen är helt åt helvete enligt mig...

Hur roligt skulle det vara om en serie som tex. Game of Thrones släppte ett avsnitt i månaden för att sen när det är slut ha några års säsongsuppehåll? Tror många skulle tycka det var dåligt.

Att se att dem håller på med flera andra projekt samtidigt istället för att fokusera på en serie i taget är också helt idiotiskt enligt mig, men där finns det säkert folk som tycker motsatsen.

Well well får skylla mig själv att jag började spela för tidigt.

Håller med. Ett avsnitt varje vecka eller varannan vecka hade varit lagom.
Men flera månader emellan är åt helvete. Får ju nästan spela igenom igen när nästa avsnitt kommer så man kommer ihåg allt.
Någon som har koll på varför det tar sån jävla tid?

Instæmmer. Ær smartast att bara vænta tills allt ær slæppt.

Oerhørt mærklig affærsmodell. Men så ær dom ju i princip helt ensamma om att erbjuda den sortens spel också, så dom kan gøra som dom vill. Antar att det blir naturligt att gøra så, så kan dom jobba parallelt med flera olika franchises samtidigt. Men segt før oss spelare... :/

1
Skriv svar