Gå på dass med Jason i ny trailer för Friday the 13th-spelet

Robot
Gå på dass med Jason i ny trailer för Friday the 13th-spelet
Medlem
Gå på dass med Jason i ny trailer för Friday the 13th-spelet

Längtar!!!


signatur

Game long and prosper

Medlem

It is Gloooooorious!!!!!!

Medlem

AWSOME!!!! Som det skall vara, komr aldrig tröttna på Jason filmerna. Och längtar efter detta spel!

Medlem

Tror det kan bli ett skoj spel, men inser att jag nu med åren har börjat tappat smaken lite för grovt våld i spel/film. När jag var yngre var det inga problem, men nu blev jag snarare lite illa till mods av trailern. Kanske börjar bli gubbe?


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av beersgarden:

Tror det kan bli ett skoj spel, men inser att jag nu med åren har börjat tappat smaken lite för grovt våld i spel/film. När jag var yngre var det inga problem, men nu blev jag snarare lite illa till mods av trailern. Kanske börjar bli gubbe?

Nja, är själv "gubbe" men gillar sånt.

Medlem
Skrivet av beersgarden:

Tror det kan bli ett skoj spel, men inser att jag nu med åren har börjat tappat smaken lite för grovt våld i spel/film. När jag var yngre var det inga problem, men nu blev jag snarare lite illa till mods av trailern. Kanske börjar bli gubbe?

Själv blev jag blödigare av att bli farsa. Och ja, ultravåld är inte lika kul längre.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av beersgarden:

Tror det kan bli ett skoj spel, men inser att jag nu med åren har börjat tappat smaken lite för grovt våld i spel/film. När jag var yngre var det inga problem, men nu blev jag snarare lite illa till mods av trailern. Kanske börjar bli gubbe?

Mjae... kan tänka mig att spelutvecklarna själva inte är purunga eller har barn själva. Så det har kanske med personlig tidsutveckling att göra, men inte ålder


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Nä, jag tror att man kommer att tröttna ganska fort på det här spelet... Hade hoppats på att det skulle bli bra.
Men jag har alla tolv filmerna på dvd! Och kommer att köpa den trettonde som kommer i år.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av autograph:

Nä, jag tror att man kommer att tröttna ganska fort på det här spelet... Hade hoppats på att det skulle bli bra.
Men jag har alla tolv filmerna på dvd! Och kommer att köpa den trettonde som kommer i år.

Oooh fan kommer det en ny!?!?!?! Har längtat, älskade t om Michael Bays version för 6 år sen.
Tror spelet kommer kunna hålla sig om man lirar lite då och då men är lite orolig efter hur snabbt man tröttnade på Dead by daylight


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av autograph:

Nä, jag tror att man kommer att tröttna ganska fort på det här spelet... Hade hoppats på att det skulle bli bra.
Men jag har alla tolv filmerna på dvd! Och kommer att köpa den trettonde som kommer i år.

Såvitt jag vet så har produktionen lagts ner

Medlem

Det såg fräckt ut, men många av avrättningarna kändes inte Jason utan bara splatter.

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av autograph:

Nä, jag tror att man kommer att tröttna ganska fort på det här spelet... Hade hoppats på att det skulle bli bra.
Men jag har alla tolv filmerna på dvd! Och kommer att köpa den trettonde som kommer i år.

Oooh fan kommer det en ny!?!?!?! Har längtat, älskade t om Michael Bays version för 6 år sen.
Tror spelet kommer kunna hålla sig om man lirar lite då och då men är lite orolig efter hur snabbt man tröttnade på Dead by daylight

Var det inte Nightmare on elm street som Bay försökte förstöra? Han kanske har varit med på båda...

Jag tyckte faktiskt att 2009 versionen av fredag den trettonde var okey, i alla fall om man jämför med resten av serien.

Edit: En VR version där man blir jagad av Jason eller Freddy hade varit nice.

Medlem
Skrivet av Fearnox:
Skrivet av Javas:
Skrivet av autograph:

Nä, jag tror att man kommer att tröttna ganska fort på det här spelet... Hade hoppats på att det skulle bli bra.
Men jag har alla tolv filmerna på dvd! Och kommer att köpa den trettonde som kommer i år.

Oooh fan kommer det en ny!?!?!?! Har längtat, älskade t om Michael Bays version för 6 år sen.
Tror spelet kommer kunna hålla sig om man lirar lite då och då men är lite orolig efter hur snabbt man tröttnade på Dead by daylight

Var det inte Nightmare on elm street som Bay försökte förstöra? Han kanske har varit med på båda...

Jag tyckte faktiskt att 2009 versionen av fredag den trettonde var okey, i alla fall om man jämför med resten av serien.

Edit: En VR version där man blir jagad av Jason eller Freddy hade varit nice.

Platinum Dunes, skapat av Bay, gjorde remakerna av Texas Chainsaw Massacre, The Hitcher, The Amityville Horror, Friday the 13th och Nightmare on Elm Street.
Alla utom Elm Street blev rätt bra, eller i vissa mån riktigt bra.

Den tilltänkta filmen lades ned av Paramount, några veckor innan den skulle ha spelats in.

1
Skriv svar