Resident Evil: Revelations är på väg till Xbox One och PS4

Robot
Resident Evil: Revelations är på väg till Xbox One och PS4
Medlem
Resident Evil: Revelations är på väg till Xbox One och PS4

Uppföljare med en undertitel som tex Revolution, Resurrection, Reloaded, Revelations osv.

Garanterad kvalitets stämpel på det! x).

Avstängd

Detta är ju samma HD version som släpptes till Windows, PlayStation 3, Wii U och Xbox 360 i Maj 2013.

Medlem

Började spela spelet och tyckte det var rätt ok... i ungefär 2h sen orkade jag inte mer. Det hände i princip ingenting och det som hände var så förutsägbart att det gjorde ont.

Medlem

Från 3DS till PS3 till PC till PS4; Revelations ger en helt ny innebörd till uppskalning.

Medlem

Fast visst har jag redan spelat detta på ps4? Det är väl det dom är på båten?

EDIT: Kan ha varit på PC jag spelade det när jag tänker efter. Bra lir i vilket fall som helst!

Medlem

Bra lir? Bland det värsta jag spelat.

Medlem

Jag tycker att revelations 2 var rätt kul.

Medlem

Jag tror att några blandar ihop det här med 2an? Har bestämt mej för att inte köpa gammla spel. Så nej det blir inget köp. Det älsta jag vill sträcka mej i år är The last guardian som kan ses som ett gammalt spel.

Medlem

Det släpps en hel del portningar till konsoler, men väldigt få jag tycker känns intressanta.

Jag hade velat ha en remake på Burnout spelen eller SSX spelen till PS2. Hade jag köpt direkt!

Medlem

Det var rätt bra till 3DS, men det är inget spel som skulle lämnat 3DS.

Medlem

Köpte det till Steam i höstas för nästan noll kronor men har inte installerat det ännu. Har lirat Revelations 2 till PS4 och tyckte om det iaf. Verkar inte vara någon vidare grafik i ettan dock. Ska ge det en chans i sommar när den obligatoriska backlogen ska bearbetas...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

1
Skriv svar