Vad sägs om 40 minuter gameplay från Prey?

Robot
Vad sägs om 40 minuter gameplay från Prey?
Medlem
Vad sägs om 40 minuter gameplay från Prey?

Har redan tröttnat.
Orkar inte mer följa denna skit längre.


signatur

autograph

Medlem

Det ser ut som de bra gärna hade velat gjort HL3.


signatur

autograph

Medlem

Men är inte videon från nya Mass Effect?

Ah okej, nevermind...

Releasehästryttare

Jösses va folk är negativa till detta, tycker själv det ser svinkul ut och få greja med olika vapen, förmågor och få utforska stationen.

Edit: Nwm såg att första och andra kommentaren är samma person.

Medlem
Skrivet av Devan:

Jösses va folk är negativa till detta, tycker själv det ser svinkul ut och få greja med olika vapen, förmågor och få utforska stationen.

Edit: Nwm såg att första och andra kommentaren är samma person.

Ja, vi är samma person. Och ganska negativa till detta spel.


signatur

autograph

FM-guru
F.d. Sisyr

Känns ruskigt ointressant. Lika bra det i och för sig, jag har redan alldeles för mycket att spela och alldeles för lite tid.

Medlem

Oooch han kör med en handkontroll xD


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Inaktiv
Skrivet av magma:

Oooch han kör med en handkontroll xD

Precis! Och synfältet är på antingen 60 eller 70. Man spelar en människa och inte någon robot som har ett defekt synfält, eller nått. Usch vad jag hatar sånt!

Medlem
Skrivet av autograph:
Skrivet av Devan:

Jösses va folk är negativa till detta, tycker själv det ser svinkul ut och få greja med olika vapen, förmågor och få utforska stationen.

Edit: Nwm såg att första och andra kommentaren är samma person.

Ja, vi är samma person. Och ganska negativa till detta spel.

Får man fråga varför?

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av autograph:
Skrivet av Devan:

Jösses va folk är negativa till detta, tycker själv det ser svinkul ut och få greja med olika vapen, förmågor och få utforska stationen.

Edit: Nwm såg att första och andra kommentaren är samma person.

Ja, vi är samma person. Och ganska negativa till detta spel.

Får man fråga varför?

Javisst!


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av autograph:
Skrivet av Devan:

Jösses va folk är negativa till detta, tycker själv det ser svinkul ut och få greja med olika vapen, förmågor och få utforska stationen.

Edit: Nwm såg att första och andra kommentaren är samma person.

Ja, vi är samma person. Och ganska negativa till detta spel.

Får man fråga varför?

Jo. För att det helt enkelt inte verkar bra, den här gången heller.
Det ser ut som att de velat göra HL3, men inte når ända fram.


signatur

autograph

Medlem

''I got a bad feeling about this'
https://youtu.be/tsXEToflqGs


signatur

autograph

Medlem

Spelet ser inte bra ut alltså..

Medlem

Vad är det för maskin de spelar på, X-Box 360?

KoP
Medlem

Nej tack. Tänker köpa detta spel så inga spoilers tack.

Testpilot

Ser ju bra ut men så tröttsamt med fejkskrattande journalist eller vem det är som snackar i klippet.

Medlem

Jag tyckte det såg rätt intressant och kul ut... hm...

Medlem
Skrivet av Harakiri:

Ser ju bra ut men så tröttsamt med fejkskrattande journalist eller vem det är som snackar i klippet.

Om du menar han som låter som att han druckit för mycket whiskey och rökt tre paket om dagen i 25 år så låter som Zeke, en streamare, inte journalist. Vet inte om han fejkskrattar direkt, men han försöker väl vara underhållande. Det är ju typ hans jobb.

Skrivet av autograph:

Det ser ut som de bra gärna hade velat gjort HL3.

Håller med. Det första man ser är ju headcrabs


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Morgurthion:
Skrivet av Harakiri:

Ser ju bra ut men så tröttsamt med fejkskrattande journalist eller vem det är som snackar i klippet.

Om du menar han som låter som att han druckit för mycket whiskey och rökt tre paket om dagen i 25 år så låter som Zeke, en streamare, inte journalist. Vet inte om han fejkskrattar direkt, men han försöker väl vara underhållande. Det är ju typ hans jobb.

Det är allt annat än underhållande, känns mest som ett gäng vars erfarenhet av spelande i princip består av dryga p2w spel på mobilen eller på sin höjd Mario Kart på fyllan med vännerna.

Medlem
Skrivet av Chomag:
Skrivet av Morgurthion:
Skrivet av Harakiri:

Ser ju bra ut men så tröttsamt med fejkskrattande journalist eller vem det är som snackar i klippet.

Om du menar han som låter som att han druckit för mycket whiskey och rökt tre paket om dagen i 25 år så låter som Zeke, en streamare, inte journalist. Vet inte om han fejkskrattar direkt, men han försöker väl vara underhållande. Det är ju typ hans jobb.

Det är allt annat än underhållande, känns mest som ett gäng vars erfarenhet av spelande i princip består av dryga p2w spel på mobilen eller på sin höjd Mario Kart på fyllan med vännerna.

Det är ju en smaksak. Och så kanske det låter i dina öron, Zeke spelar dock mer spel än de flesta, då det är hans jobb.

Medlem
Skrivet av Morgurthion:
Skrivet av Chomag:
Skrivet av Morgurthion:
Skrivet av Harakiri:

Ser ju bra ut men så tröttsamt med fejkskrattande journalist eller vem det är som snackar i klippet.

Om du menar han som låter som att han druckit för mycket whiskey och rökt tre paket om dagen i 25 år så låter som Zeke, en streamare, inte journalist. Vet inte om han fejkskrattar direkt, men han försöker väl vara underhållande. Det är ju typ hans jobb.

Det är allt annat än underhållande, känns mest som ett gäng vars erfarenhet av spelande i princip består av dryga p2w spel på mobilen eller på sin höjd Mario Kart på fyllan med vännerna.

Det är ju en smaksak. Och så kanske det låter i dina öron, Zeke spelar dock mer spel än de flesta, då det är hans jobb.

Visst är det en smaksak. Själv tycker jag det klipper låter och känns som när det testas spel i morgonsofforna på tv, lite sådär lagom puttrigt och surrande.

Medlem

Har sagt det förut. Ta bort skuggvarelserna. Det blir ingen tyngd i vapnet att kötta mot en skugga.

Medlem

Har inte fått spelat igenom första prey än så det här är inte intresant för mig förän jag fått spwlat klart orginalprey


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Det där var så actionfattigt att jag nästan trodde att Chinese Room försökt göra ett spel. Ursäkta men jag måste gå och spela Doom nu....

Medlem
Skrivet av bondmaster:

Har inte fått spelat igenom första prey än så det här är inte intresant för mig förän jag fått spwlat klart orginalprey

Vad jag vet så har detta spelet inget att göra med första Prey. Läste nånstans att förläggaren som äger "Prey" intellectual property måste publica ett "Prey"-spel för att inte förlora rättigheterna, rätta mig om jag har fel. Det är bättre att hitta på ett eget namn till detta spelet, Spaceshock kanske.... eller System Shock 3?
Hursomhelst jag tycker spelet verkar intressant då detta spelåret är extremt tunt för mig.

Medlem

Känns som en blek och halvtråkig variant av första Bioshock.

1
Skriv svar