Diablo III: Reaper of Souls – Rise of the Necromancer

Medlem

Necromancern ser riktigt tråkig ut att spela enligt mig, önskar dem visade lite mer skills kanske hade det intresserat mig mer. Känns som att Blizzard har gett up, samma som Valve båda gjorde grymma spel nu är det bara kassa DLC och skins och annat skit för att hålla elden vid liv.

#pessimist >(

Medlem

Tror inte necromancer kommer räcka för att återuppliva D3


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Har spelat mer än 1000h D3, har inte spelat på månader... Detta kommer inte få mig att spela igen.

Medlem

Diablo 3 "expansion": Nygammal tråk-klass. Path of Exile expansion: 6st nya acts. Jag vet iaf var mina pengar kommer gå! (Trots att PoE är gratis och man egentligen inte behöver lägga en krona på spelet och ändå kommer åt allt innehåll)

Medlem

Ok kul kul men när är släppet? När kan man lira själv?

Skribent
Skrivet av deathtoyou:

Ok kul kul men när är släppet? När kan man lira själv?

Andra hälften av året är allt de vill säga.

Medlem
Inaktiv

Diablo 3 har verkligen gjort sitt. :-/

Medlem

Har bara original D3, ej expansionen. Testade spela igen för att halvår sen men var helt omöjligt att hitta random personer att spela med då alla bara kör expansionen. Men är inte sugen på att köpa den för att spela några timmar bara för att sen göra något annat och glömma bort D3.

Hur är det med Path of Exile?
Hört att det är lite mera avancerat.
Vill mest ha ett spel att kötta runt i och lyssna på spotify samtidigt. Funkar Path of Exile eller kräver det att man investerar tid för att lära sig?

Skribent
Skrivet av acrylamid:

Har bara original D3, ej expansionen. Testade spela igen för att halvår sen men var helt omöjligt att hitta random personer att spela med då alla bara kör expansionen. Men är inte sugen på att köpa den för att spela några timmar bara för att sen göra något annat och glömma bort D3.

Hur är det med Path of Exile?
Hört att det är lite mera avancerat.
Vill mest ha ett spel att kötta runt i och lyssna på spotify samtidigt. Funkar Path of Exile eller kräver det att man investerar tid för att lära sig?

Dålig koll på Path of Exile, men om inte annat är Grim Dawn ett bra köttarspel om du bara vill röja runt lite i gammal hederlig Diablo 2-stil. Det går att spela casual.

Medlem

Personligen fick D3 mig bara att bli sugen på dibbe 2

12
Skriv svar