Onslaught-paketet till Bad Company 2 snart här

Robot
Medlem
Onslaught-paketet till Bad Company 2 snart här

synd att dagens spelindustri bryr sig till 85% bara om konsol versionerna medans dem som spenderat tusentals kr för en dator som ska klara av dem Konsol-pc konverterade spelen. men om man tänkerbort den igentligen halvtaskiga krävande grafiken bfbc2 har o det extrema internet laget så äre ju ett relativt bra spel ( suck )


signatur

Rwa?

Medlem

Låter som en okej DLC för en gångs skull.
MEN, detta skulle lika gärna kunna ha varit med originalversionen.

Förr i tiden hade vi något som kallades expansioner.

Medlem
Skrivet av Annanaz:

synd att dagens spelindustri bryr sig till 85% bara om konsol versionerna medans dem som spenderat tusentals kr för en dator som ska klara av dem Konsol-pc konverterade spelen. men om man tänkerbort den igentligen halvtaskiga krävande grafiken bfbc2 har o det extrema internet laget så äre ju ett relativt bra spel ( suck )

Precis, för det interna lagget som uppstår i BC2 är ju helt ok.. ..

Sjukt att det ens kan bli accepterat, med nya spel ska ju saker och ting förbättras. Endast grafik som förbättrats med BC2 (även om det möjligtvis prestandavis blivit sämre)

Dice suger röv.

Medlem
Skrivet av Puerten:
Skrivet av Annanaz:

synd att dagens spelindustri bryr sig till 85% bara om konsol versionerna medans dem som spenderat tusentals kr för en dator som ska klara av dem Konsol-pc konverterade spelen. men om man tänkerbort den igentligen halvtaskiga krävande grafiken bfbc2 har o det extrema internet laget så äre ju ett relativt bra spel ( suck )

Precis, för det interna lagget som uppstår i BC2 är ju helt ok.. ..

Sjukt att det ens kan bli accepterat, med nya spel ska ju saker och ting förbättras. Endast grafik som förbättrats med BC2 (även om det möjligtvis prestandavis blivit sämre)

Dice suger röv.

Ne, konsoler suger röv, den festaste vodkaindränkta röven på hela den ryska stäppen, ja jag är bitter, fruktansvärt bitter.
Hade Xbox och Sony struntat i att leka "ultimat" spelplattform, och gemene man och kvinna inte älskat bada i the golden shower i allmänhet, ja då hade vi fortfarande haft våran golden age i spelsammanhang.

Nintendo har alltid varit på sin kant, gjort sina casualspel med guldkant, inte brytt sig om grafik, det företaget respekterar jag och gillar.
Men jag hade gärna sett PS och Xbox-divisionerna kånka, men det lär la inte hända så länge det finns lättlurade flanjanar där ute, och de verkar finnas mängder !!
Blah !!


signatur

Retro.

Medlem

Och nu kan man köpa Kit Unlock för x antal pengar också..
Jävla helvetet till kassako EA nöjer sig inte fan inte i första taget..

Hade jag varit så dum att jag lirat fps på konsol hade det nog varit läge för dräpning..

Medlem

Men för i helvete ge mig patch på PC! Snåla fanskap...


signatur
Medlem

Vad folk klagar.

Var är spelglädjen? Bad Company 2 online är ju guld.


signatur

Memento Mori

Medlem

Dice sa ju att deras tilläggspaket, oavsett vad det är så ska det förbli gratis. Men Microsoft och Sony i andra hand tänker annorlunda och är egoistiska. Men PC är fritt fram för företagen att få deras skapelser till kunderna hur dem än vill.

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Vad folk klagar.

Var är spelglädjen? Bad Company 2 online är ju guld.

Kan inte annat än att hålla med men tycker det är dåligt att det inte släpps till PC också


signatur
Inaktiv
Skrivet av Massy:
Skrivet av Slimebeast:

Vad folk klagar.

Var är spelglädjen? Bad Company 2 online är ju guld.

Kan inte annat än att hålla med men tycker det är dåligt att det inte släpps till PC också

Det är bara att hålla ut. Det kommer till PC. De gör alltid så här. GTA4 med tillägg, MW2 stimulus-skitpaket (fan vad jag ångrar att jag köpte det, jag var så dum). Red dead redemption kommer senare men det är bara att dem inte talar om det. De vill att folk ska gå över till krysslådor. Håll ut.

Alltså i slutändan vill dem ah pengar och kan man sälja massa spel till pc-spelare som inte köpt konsoler så komemr man göra det. de kommer aldrig att avstå från en vinst på så sätt. de kör bara lite skrämsel-taktik inför framtiden och utvärderar om det fått effekt.

Håll ut.


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Vad folk klagar.

Var är spelglädjen? Bad Company 2 online är ju guld.

Bror på om man hare til pc lr konsol, laget för pc användarna är inte så mysigt... Hoppas iaf Dice och EA håller BF3 som pc exlusivt, det skulle va som att som en ängel send från himmelen.


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Manley:

Och nu kan man köpa Kit Unlock för x antal pengar också..
Jävla helvetet till kassako EA nöjer sig inte fan inte i första taget..

Hade jag varit så dum att jag lirat fps på konsol hade det nog varit läge för dräpning..

HAHAHA, köpa sig till fördelar online, "for those players who don't have time to spend levelling up to unlock all the kit specific items but still want to be competitive with those who have unlocked everything,"

hahhha ska de kalla det en feature med? likabra kanske? )))

alltså jag garvar åt detta, men samtidigt mycket ledsamt.
Aja, jag har ju mina favoriter, tills skivorna/steam lägger ner :\


signatur

Retro.

Medlem

Ja... herregud...

De senaste åren har verkligen spelindustrin spårat ur åt casualhållet.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Hade gärna sett nya banor till Conquest-läget.

Medlem

Känn er blåsta, tur man avbokade skiten från första början...


signatur

Alltid retar det nån.

Medlem
Skrivet av bjorlebeach:

Känn er blåsta, tur man avbokade skiten från första början...

en MW2 Fan-boy!

Inaktiv

Låter som om EA slutit avtal med Sony och Microsoft om fler- och bättre uppdateringar. Sen kommer korkade ursäkter om att Onslaught inte skulle fungera på PC. Vilket jävla skitsnack...

Medlem

BS..

Låter som EA slutit avtal med Lucifer...

Inget nytt iofs..

Dom får släppa den jävla PC patchen nu..
6 veckor sen, way to go..

Medlem

jag är ganska säker på att jag endast har pc-nyheter på. såå varför får jag då upp denna onödiga nyhet?

Inaktiv
Skrivet av nanders:

jag är ganska säker på att jag endast har pc-nyheter på. såå varför får jag då upp denna onödiga nyhet?

Har funderat på samma sak. Även om spelet även finns till PC har vi inte en jävla glädje av patchnyheter som inte påverkar oss - det är bara ett slag under bältet.

Medlem

Jag har gått tillbaka till CoD4 på PC pga av det enorma bortfallet i BC2, lite synd för det är ett riktigt roligt spel att teamworka i. Men skam den som ger sig!


signatur

"You look like you need a monkey."

Medlem

FPS har alltid varit bäst på PC. O BC2 är väldigt bra, men ja är besviken på de som kör cod ego stilen i spelet. För o inte tala om alla fuskare! Om du fuskar , varför spela överhuvud taget.
Det är viktigare o ha kul än att vinna jämt. Lär teamplay så är det roligare för alla o chansen att vinna ökar med 75%..
Vill ha -tillägget Onslaught till min PC.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

1
Skriv svar