Här är fienderna du möter i Prey

Robot
Här är fienderna du möter i Prey
Medlem
Här är fienderna du möter i Prey

Ser lite ballt ut. Tänkte direkt på Destiny när jag såg hjälmen i bilden över rubriken dock!

Medlem

Kommer bli ett riktigt höjdarlir.! Årets mest efterlängtade titel för mig. Arkane Studios är det nya Valve ffån tidigt 2000 tal. Vill så gärna kolla alla videos men håller fan mig i kragen...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Det är just skuggvarelserna i spelet som är så overkliga.
Och de små ser ju precis ut i formen som Headcrabs i HL.


signatur

autograph

Inaktiv

Jag älskar hur personen inte kan styra gubben helt, på grund av möjliga handkontrollern Annars, ser riktigt intressant ut.

Medlem

Har det någon som helst koppling till gamla Pray?

Medlem
Skrivet av Katana:

Har det någon som helst koppling till gamla Pray?

Naj, nytt IP med samma namn!

Medlem

Björk 'Notget VR':
https://youtu.be/pJDcwXQc5CU


signatur

autograph

1
Skriv svar