Nintendo fördubblar produktionen av Switch

Robot
Nintendo fördubblar produktionen av Switch
Medlem
Nintendo fördubblar produktionen av Switch

Älskar mitt Switch och Zelda <3

Medlem

Shoppar i december då jag verkligen saknade Super Mario Odessey i launchen..! Då blir det givetvis även Zelda med i köpet...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

"Nej - men är intresserad." är mitt svar. Kommer inte göra det i år dock.

Medlem

kommer köpa när det kommer en uppdaterad version eller fixat barnsjukdomar mm

Medlem
Skrivet av Threeforce:

Älskar mitt Switch och Zelda &lt;3

Älskar mitt Wii U och Zelda <3
(4000:- billigare lol)

Medlem
Skrivet av PsyX:
Skrivet av Threeforce:

Älskar mitt Switch och Zelda &amp;lt;3

Älskar mitt Wii U och Zelda &lt;3
(4000:- billigare lol)

Så du fick alltså en wiiu och zelda för 300kr? Imponerande

Medlem

Switchen är det roligaste köpet jag har gjort på länge. Varken pcn eller ps4'an har fått någon tid sedan dess.

Det känns skönt att hinna med mer varje dag när jag pendlar 2 timmar till jobbet och tillbaks. Som en bonus kan Zelda vara det bästa spelet någonsin

Edit: På kontoret har tre av oss införskaffat den direkt (av fem och en till som inväntar lönen innan det blir köp).

Vi längtar efter mario kart som multiplayerspel under luncherna :).

Medlem
Skrivet av Querth:

Switchen är det roligaste köpet jag har gjort på länge. Varken pcn eller ps4&#039;an har fått någon tid sedan dess.

Det känns skönt att hinna med mer varje dag när jag pendlar 2 timmar till jobbet och tillbaks. Som en bonus kan Zelda vara det bästa spelet någonsin

Edit: På kontoret har tre av oss införskaffat den direkt (av fem och en till som inväntar lönen innan det blir köp).

Vi längtar efter mario kart som multiplayerspel under luncherna :).

JA MEN DEN HAR INTE 4K STÖD ELLER VR HUE HUE HUE! Det är ingefär dit majoriteten av diskusionerna landar.

Men jag håller med, den är bra smidig även om det inte finns många spel just nu, men man kan springa omkring i Zelda och leta shrines så länge.

Medlem

Jag älskar Nintendo och Zelda men det är för mycket pengar för bara ett spel. Tror jag skaffar en till jul istället.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem
Skrivet av brandter:
Skrivet av PsyX:
Skrivet av Threeforce:

Älskar mitt Switch och Zelda &amp;amp;lt;3

Älskar mitt Wii U och Zelda &amp;lt;3
(4000:- billigare lol)

Så du fick alltså en wiiu och zelda för 300kr? Imponerande

Då kan man fråga dig, så du fick en Switch inkl. Zelda för 3700kr?
Jag trodde Zelda inte var inkluderat med konsolen?


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av Dave Lister:
Skrivet av brandter:
Skrivet av PsyX:
Skrivet av Threeforce:

Älskar mitt Switch och Zelda &amp;amp;amp;lt;3

Älskar mitt Wii U och Zelda &amp;amp;lt;3
(4000:- billigare lol)

Så du fick alltså en wiiu och zelda för 300kr? Imponerande

Då kan man fråga dig, så du fick en Switch inkl. Zelda för 3700kr?
Jag trodde Zelda inte var inkluderat med konsolen?

Nu ska vi se, 4000 billigare.... 3700-4000 = -300

4300 - 4000 = 300 = 4000 billigare.

Du kanske ska lära dig räkna.

Medlem

Önskar Nintendo kan fördubbla tillverkningen av mini Nes

Medlem
Skrivet av xverminator:

Önskar Nintendo kan fördubbla tillverkningen av mini Nes

Ja, jag förstår inte Nintendo i det fallet "Eeeeeeeh folk vill faktiskt köpa vår produkt? Killar ska vi producera fler? NOPE! FUCK EVERYONE!"

Medlem
Skrivet av xverminator:

Önskar Nintendo kan fördubbla tillverkningen av mini Nes

Dubbelt av 0 är fortfarande 0


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem
Skrivet av yonaz:
Skrivet av xverminator:

Önskar Nintendo kan fördubbla tillverkningen av mini Nes

Dubbelt av 0 är fortfarande 0

Medlem

Är det någon stor skilland på Wii U versionen av Zelda jämfört med Switch? Har ett Wii U och jag är lite småsugen på Zelda.

Medlem
Skrivet av 1337Figaro:

Är det någon stor skilland på Wii U versionen av Zelda jämfört med Switch? Har ett Wii U och jag är lite småsugen på Zelda.

Nej, har spelat båda och märker i princip ingen skillnad. Det är FPS drops på exakt samma platser i båda versionerna. Möjligt att grafiken skiljer sig något men skulle nog säga att man märker bara det om du spelar dem sida vid sida. Däremot föredrar jag Switchens kontroll layout men det är en helt annan sak.

Medlem
Skrivet av brandter:
Skrivet av 1337Figaro:

Är det någon stor skilland på Wii U versionen av Zelda jämfört med Switch? Har ett Wii U och jag är lite småsugen på Zelda.

Nej, har spelat båda och märker i princip ingen skillnad. Det är FPS drops på exakt samma platser i båda versionerna. Möjligt att grafiken skiljer sig något men skulle nog säga att man märker bara det om du spelar dem sida vid sida. Däremot föredrar jag Switchens kontroll layout men det är en helt annan sak.

Enda jag märkt med Wii U-versionen är att det blir enklare att spela med Pro-controllern, trots att det är samma knappar för allt mellan Wii U Gamepad och Pro Controller så känns det enklare/bättre att styra med Pro Controllern.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Shit, jag får nog ta och dubbla min produktion av fucks given för att matcha dem!

Medlem
Skrivet av 1337Figaro:

Är det någon stor skilland på Wii U versionen av Zelda jämfört med Switch? Har ett Wii U och jag är lite småsugen på Zelda.

Wii U är upplösning 720p medan Switch är 900p. I övrigt är de nästan identiska.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

1
Skriv svar