Snart släpps Super Mario Run till Android

Robot
Snart släpps Super Mario Run till Android

Tillsammans med lite nytt innehåll.

#super-mario-run


Inaktiv
Snart släpps Super Mario Run till Android

"Spelet är gratis att ladda ner och testa, men för att låsa upp alla banor tillkommer en engångsavgift på 100 kronor. "
- inte för att tjafsa men det här är för mig en väldigt märklig formulering.
Spelet kostar 100 kr men har en demo-version, punkt slut.
Sedan bör man förstås inte köpa skiten oavsett med tanke på online-kravet men det är en annan fråga.

Medlem

Run! Sackboy Run!
(...men då får du stå ut med irriterande notifieringar 22.32 varje kväll)

Medlem

Betala för mobilspel, usch.

Medlem
Skrivet av anon_98854:

"Spelet är gratis att ladda ner och testa, men för att låsa upp alla banor tillkommer en engångsavgift på 100 kronor. "
- inte för att tjafsa men det här är för mig en väldigt märklig formulering.
Spelet kostar 100 kr men har en demo-version, punkt slut.
Sedan bör man förstås inte köpa skiten oavsett med tanke på online-kravet men det är en annan fråga.

Skrivet av s3ng:

Betala för mobilspel, usch.

Tror kanske ~90% av alla spel till mobiltelefoner är designade för att folk ska betala via mikrotransaktioner etc.

Jag tillhör inte målgruppen som gör det, men betyder inte att den inte finns

KoP
Medlem
Skrivet av s3ng:

Betala för mobilspel, usch.

Det finns en del pärlor om man letar bortom mainstream sörjan med miktrotransaktioner och allt vad det heter.

Det är synd att både apple och google inte anstränger sig mera för att lyfta fram dessa pärlor (som oftast kostar en liten peng men då slipper man miktrotransaktioner osv).

Medlem
Skrivet av s3ng:

Betala för mobilspel, usch.

Jag har köpt både final Fantasy 3 och xcom på mobilen. Båda är riktigt bra spel och gör sig bra som mobilspel. Däremot tycker jag inte om när spel låtsas att vara gratis..

Avstängd
Skrivet av KoP:
Skrivet av s3ng:

Betala för mobilspel, usch.

Det finns en del pärlor om man letar bortom mainstream sörjan med miktrotransaktioner och allt vad det heter.

Det är synd att både apple och google inte anstränger sig mera för att lyfta fram dessa pärlor (som oftast kostar en liten peng men då slipper man miktrotransaktioner osv).

Det är för att apple och google tjänar mest på dessa mikrotransaktioner. Det mesta går till dom.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Betalar gladeligen en hundering för välgjord content, som Mario verekar vara, oavsett plattform. Tror jag gav 10:- för Lara Croft Go och det kändes nästan som stöld. Räddade ju nästan en vecka av toabesök.

Gen
Medlem
Skrivet av s3ng:

Betala för mobilspel, usch.

Jag saknar tiden då alla mobilspel kostade för då slapp man reklam samt mikrotransaktioner. Nu laddar man ner ett spel som är gratis, lirar det någon timme och sedan blir det fruktansvärt svårt eller kräver massa grind eller RNG för att komma vidare såvida man inte köper boosts för riktiga pengar.

Medlem
Skrivet av ecHo!:
Skrivet av s3ng:

Betala för mobilspel, usch.

Jag har köpt både final Fantasy 3 och xcom på mobilen. Båda är riktigt bra spel och gör sig bra som mobilspel. Däremot tycker jag inte om när spel låtsas att vara gratis..

Som DC Legends. Ett tärningsbaserat fightingspel med hjältarna från DC Comics. Om man vill ha riktigt starka gubbar så får man vara beredd på att lägga ner en rejäl slant på kalaset. Påminner lite om Star Wars: Galaxy of Heroes

1
Skriv svar